{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
384 visninger | Oprettet:

Gal på mig selv - alle billeder er væk {{forumTopicSubject}}

Øv øv øv! Min kærestes computer er død - fuldstændig. Vi har fået at vide at der ikke rigtig er noget at gøre for at få de tabte filer fra den. Man kan ikke engang tænde den.
Vi havde 1½ års digitalbilleder på pc'en. Nu er de eneste billeder jeg har af Ludvig, dem der er her på galleriet! Og jeg er godt nok glad for at jeg harnogle overhovedet. Jeg troede vi havde en back-up på billederne, men nej....
Øv...Det er bare så surt med alle de dejlige hvalpebilleder...
Men det er heldigvis bare døde ting...Og ikke min vuffer.

Trængte lige til at beklage mig...
Glædelig 12. december fra Ida og Ludvig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gal på mig selv - alle billeder er væk
  • #1   12. dec 2005 Har prøvet det sammen med min computer, og der reddede min storebror altså alle mine billeder osv, det hele lå på min hard disk's så det var bare at pille dem ud af maskinen og sætte dem i en anden maskine.
    håber du finder dem alligevel.
    hilsen kristine


  • #2   12. dec 2005 Jeg håber også der kan gøres et eller andet. Det er også en masse billeder af min kærestes børn: første dag i 1. klasse, deres første tabte tand osv....og øv sange jeg har skrevet osv osv...hvor kan man blive afhængig af sådan noget møg! =0)

  • #3   12. dec 2005 Ida - øv, øv, øv - jeg prøvede det sidste år pga en virus og alle de billeder og andre filer jeg havde liggende var og er væk.

    Selv en ''computer-doktor'' kunne ikke rense den, så jeg har ikke kunnet flytte noget som helst fra hard disken :-((

    Jeg håber jeres ''bare'' er computer død, for så kan i nemlig som kristine også skriver, godt flytte fra hard disken.


  • #4   12. dec 2005 Tak. det håber jeg også...det er sådan lidt frustrerende.

Kommentér på:
Gal på mig selv - alle billeder er væk

Annonce