Vred og meget glad på samme tid ... Vred og meget glad på samme tid ...
Som mange nok ved , har vi lige haft hvalpe på vores tæve Kiki . Da der kun kom en enkelt hvalp ( selv om vi gerne ville beholde en selv ) valgte vi at sælge den til min svoger , da de havde haft bestilt en gennem lang tid .
Hvalpen blev solgt og afhentet for 10 dage siden, og der har kun været roser til overs frra den nye ejer, der er blevet ringet flere gange ugentligt at hun bare var så dejlig og at de er vildt glade for hende .
Meeeeeen .... så blev vi ringet op i morges , at de desværre ikke kunne have hende pga ændrede arbejdstider . Både mig og Torben er et stort spørgsmålstegn ... HVAD .. havde de ikke gennemtænkt det i forvejen , for vi ved da at vi har snakket om det med dem , at deres datter sagtens kunne lufte hende når de startede på arbejde , så den ting skulle være på plads .. Så hvad er der egentligt gået galt ...de holder på deres egen version , og vi tror der ligger mere bag .. var de alligevel ikke klar over at der følger store ansvar med det at få en lille hvalp ?? !! .
Nå men det korte af det lange er , at nu er hun tilbage hos os , og her BLIVER hun *S* , så i al vreden og frustrationen over at vores hvalp skulle gå det igennem , er vi vildt lykkelige over at have fået hende tilbage *S* .
I får snart MEGET mere at se til Azizi igen , da hun snart bliver oprettet herinde igen , denne gang dog på Torbens profil , da han også vil have en hund at fremvise herinde ( den julegave har jeg så givet ham ) *GG*
Håber i vil tage godt imod hende når hun kommer igen .
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
Mangler lige at sige Tillykke med hunden, godt at den har fået et godt og blivende hjem... :o)
jan 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 87
Junior tager imod hende med wuff og kys
dec 2005
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 148
Sådan nogle hvalpekøbere er jeg også løbet ind i et par gange i min tid som opdrætter.
Desværre er der jo ikke så meget at sige til det, men utroligt at man ikke lige kan tænke tingene igennem inden man køber hvalp.
Den kræver jo sit sådan en lille en.
Men det var da godt du kunne tage hende tilbage, kan jo forstå på dig du ikke ville af med hende fra starten af, så vender man det om, så er det vel held i uheld.
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.275
GODT i fik hende tilbage og skal jeg sige noget andet posetivt, så er det at det også er godt hun trods alt ikke var der i længere tid og for alvor nåede at knytte historie med dem.
okt 2004
Selvfølgelig skulle hun i virkeligheden bo hos dem, hvor ellers i hele verden, passer hun lige ind som hånd i handske :o))
jun 2005
Følger: 166 Følgere: 164 Hunde: 7 Emner: 636 Svar: 5.371
jun 2005
okt 2004
jun 2005
okt 2004
okt 2004
Følger: 52 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.332
Men så er det da godt at I allegevel så gerne ville have hende :o)
Stort tillykke med den lille :oD
okt 2004
Følger: 52 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.332
Mange hilsner fra Belinda, der selv snart regner med at få en 8-ugers terrorist inden for døren!
Vred og meget glad på samme tid ...