{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

Fedtet hår.... {{forumTopicSubject}}

Hej HG....

Jeg ville lige prøve lykken og se om der er nogen "håreksperter" herinde.

Jeg har tendens til fedtet hår/hovedbund, og aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre ved det.

Har prøvet at "trække tiden ud" så mit hår kunne vænne sig til ikke at blive vasket alt for tit, men det hjælper ikke. Har også prøvet stardust fra Gunbritt, og shampoo til fedtet hår i de fleste mærker der har den serie (dog ikke frisørprodukter, udover stardust)..... Har pænt langt hår, så håret skal heller ikke vaskes for tit, for så blir blir det jo ødelagt i spidserne. Synes mit hår begynder at blive fedtet allerede efter 2 dage og så "klasker det sammen". Er der nogen der har et godt råd???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fedtet hår....
  • #2   8. okt 2008 På apoteket har de en shampoo der hedder vichy - den er SUPER god - en overgang kunne jeg vaske mit hår og det var stadig fedtet når jeg kom ud af badet - det var virkelig belastende - men den tager det !

• #3   8. okt 2008 Jamen jeg brugte sunsilk, og har så skiftet til loreal, for jeg tænkte at det måske var sunsilk der var problemet, selvom jeg har brugt det et godt stykke tid..... har også prøvet den grønne fra fructis garnier.... smiley

• #4   8. okt 2008 Lille my.... Er den specielt til fedtet hår eller hvordan??? smiley Men hva' så med balsam, findes den også i det??? Ellers kan jeg dårlig rede mit hår ud efter hårvask kunne jeg forestille mig....

• #5   8. okt 2008 Kristine.... Ja jeg er også sikker på mit det skyldes min hovedbund da det "kun" er i de første 5 cm fedtet "sætter sig" :S DØD irriterende....

Er det specielt til fedtet hår og hvilket produkt???

• #6   8. okt 2008 Jeg har også en lidt dum hovedbund og derfor vælger jeg at prioritere - jeg køber aldrig hårshampoo andre steder end hos min frisør.

Jeg giver gladeligt et par hundrede kr. for shampoo, der passer til mig og i øvrigt er drøj i brug, så den holder længe.

Mit råd til dig er, at tage en dygtig frisør med på råd, og så undlade at bruge supermarkedsshampoo.

• #7   8. okt 2008 Ehm - balsam da brugte jeg bare mit eget - men hold dig fra sunsilk - prøv balsam fra Gliss - det er super godt !

Ja den shampoo er til fedtet hår - du skal have den med den blå hætte !

• #8   8. okt 2008 jeg har samme problem. Det er vistnok fordi man i virkeligheden har tørt hår og hovedbunden overkompenserer ved at lave for meget fedt. Det du gjorde med at vænne dig til at vaske mindre er i teorien rigtigt, men prøv evt at ringe til en frisør for at få råd. smiley

• #9   8. okt 2008 Jamen der rådede de mig bare til det der stardust, og det synes jeg ikke har nogen effekt. Skulle måske prøve en anden frisør.....

Søster.... Ja det havde jeg nemlig også hørt. Gud hvor er vi mange med samme problem. I guder hvor er det belastende :S

• #10   8. okt 2008 Balsam er HELT forbudt i hovedbunden!

Den hører kun til i længderne ;o)

• #11   8. okt 2008 Jaah du må ikke putte balsam i hovedebunden som ch skriver

• #12   8. okt 2008 CH.... ja den er jeg med på smiley Bruger forresten heller ikke balsam, så det er noget sludder jeg har skrevet længere oppe. Er begyndt at bruge Matas hårkur, og KUN i længderne *Gg*

• #13   8. okt 2008 jeg havde samme problem.. jeg skifted til en shampoo fra urtekram.. da de fleste shampoo er fyldt med plastik det samme med balsam.. det ligger sig som en tung hinde som gør at hovedbunden ikke kan ånde¨..

men den shampoo jeg har er helt genial.. vasker mit hår hver 3 dag..

• #14   8. okt 2008 Sunsilk gør håret fedtet - min erfaring smiley

• #15   8. okt 2008 Betina.... Tror ikke jeg har hørt om urtekram???? smiley

Julie..... Jamen det fungerede fint i mit hår i lang tid, men skiftede så da jeg troede at det var dét der var problemet, men det var det så ikke. Har ihvertfald stadig problemet smiley

• #16   8. okt 2008 uuhhh jeg har samme problem. mit hår bliver også fedtet. skal vaske den med shampoó hver anden dag og på anden dagen er det virkelig også fedtet inderst ved hårrødderne.. mangler også et tip smiley

• #17   8. okt 2008 Gitte.... Lige præcis det samme problem her smiley Og så når man har langt hår er selv hver 3 dag noget møg at vaske hår..... Ihhhh

• #18   8. okt 2008 Jeg er nok også bare for nærrig at give så mange penge for noget frisør shampoo. jeg bruger pantene det meste af tiden. den grønne der giver det der glatte touch. vil jo heller ikke hvae kruset langt hår hihi

• #19   8. okt 2008 *26* ????

;O)

• #20   8. okt 2008 Jeg bruger også shampoo fra frisøren. Har også det samme problem.

Jeg bruger den fra scwarzkopf (staves), den er rigtig god, jeg bruger også deres balsam spray, altså den som ikke skal skylles ud, den er rigtig god. Som supplement bruger jeg hårkuren fra samme serie, ca. en gang hver anden måned. Mener at balsammen og shampooen koster omkring 90 kr./stk. og hårkuren er så lidt dyrere, kan ikke huske prisen da sådan en holder meget længe her hos mig. Som andre nævner er shampoo og balsam fra frisøren meget drøj, så det er en fair pris, har sådan en balsam spray i 3 måneder. Kunne nok ikke købe alm. balsam for 90 kr. til 3 mdr.

Held og lykke.

• #21   8. okt 2008 urtekram er økologisk..
    dette er indholdet
    vand.. aloe vera... forsæbet kokosolie og mejsglukose. vegabilsk glycerin.. citronsyre.. æterisk salvieolie. urteekstrakt.. og det er det.. virker fantastisk.. min er til livløst hår. og siger dig at der kommer liv i håret.. det føles som om man vasker sit hår i håndsæbe.. men lige så snart hået er tørt skinner det og er mega blødt og fyldig..

plus jeg har en god samvigtighed hvad andgår milijøet...

deres hjemme side er www.urtekram.dk men deres produkter sælges på mange sider og i helsekost butikker.. 500 ml koster 59.95 kr.. så det er ikk så galt

• #22   9. okt 2008 CE.... Møgunge smiley Har du også fedtet hår???? *Gg*

Solveig og betina.... Jeg tror jeg prøver alle produkter jeg er blevet rådet til smiley Virker det med det samme, eller går der noget tid????

• #23   10. okt 2008 ja du kan klart mærke en forandring efter første vask... og det bliver kun bedre og bedre efter flere vask...

Kommentér på:
Fedtet hår....

Annonce