{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Juleaften
  • #1   16. dec 2005 Jeg skal være hos min søster på Frederiksberg. Hundene skal være alene hjemme og passe på katten. De ved jo heldigvis ikke at det er jul. Men til nytår skal jeg så være her alene med dem.

• #2   16. dec 2005 Jeg skal til mine forældre og hunden den skal med hjem til deres papegøje.. "gg"

• #3   16. dec 2005 Vi holder jule hjemme, så det bliver selvfølgelig med hele flokken ;o)

• #4   16. dec 2005 Manden skal på arbejde:-(((

Men min mor, søster og nevø kommer her. Nemo er altid med juleaften, uanset hvor vi holder den. Vi har fået forbud mod og komme uden ham:-))

• #7   16. dec 2005 Jeg har ikke selv erfaring med de CD'er, men vi har nogen venner der købte den, og deres hund kan sagens kende forskel.

Vi tager i sommerhus nytårsaften.

• #8   16. dec 2005 Vi holder jul hos min mor, hundene kommer selvfølgelig med.. Honey elsker at løbe med rundt om juletræet:)
    Elsker JUL. Det gør Hundene også:)

Rikke D:
    Min erfaring med Cd'en er at det er de færeste hunde der er bange for lyde, der ændrer mening efter at have hørt den, de fleste kan adskille de rigtige Brag fra dem på CD'en..

• #9   16. dec 2005 Vi skal holde jul hos mine forældre som kun bor 1,5 km herfra. Det bliver selvfølgelig uden Emma og rollingerne, men vi kigger nok lige hjem til dem i løbet af aftenen :0)

Min mand og vores søn og hans kammerat (14 og 15 år) tager til gran canaria i morgen tidlig og de kommer hjem d. 24 kl 18.45.......så vi andre hygger os bare og så må de komme til når de er hjemme. De fik en kanon billig rejse som de slet ikke kunne sige nej til.....men jeg er ligeglad....jeg vil bare blive hjemme ved alle mine vuffer og det samme vil min datter *GG*

• #13   16. dec 2005 Rikke D, jo de finder hurtigt ud af at der er forskel.

I kunne jo tage i sommerhus. Vi skal til marienlyst ved falster. De siger at der er meget roligt der.

Nemo er ikke bange, men det er vores venners hund. Hun farer rundt hele aften og gør.

• #16   16. dec 2005 juleaften, skal kim til sunds sammen med snoop, og jeg skal hjem til mine forældre..

Kommentér på:
Juleaften

Annonce