{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Juleaften.
  • #2   21. nov 2015 7 voksne og 1 1årig smiley

  • #4   21. nov 2015 7 voksne, 3 børn, 3 hunde og 2 katte smiley

  • #7   21. nov 2015 4 voksen og 2 hunde smiley kæresten og jeg skal arbejde den 24 og 25 så vi skal bare hygge med mine forældre smiley

  • #8   21. nov 2015 3 stk.
    Vi er lidt amputerede i år, men sådan må det være.

    Vi har heldigvis hundene til at underholde *GG*


  • #9   21. nov 2015 5 stk. smiley

  • #10   21. nov 2015 Min mor og far er skilt, derfor holder jeg jul hos den ene d. 23 og hos den anden d. 24. I år holder jeg jul d. 24 hos min mor. smiley

    D. 23 hos min far vil jeg gætte på vi bliver omkring 20-25 stykker.
    D. 24 hos min mor bliver vi omkring 10 smiley


  • #12   21. nov 2015 10 eller 11 vi skal hjem til kærestens farmor

  • #13   21. nov 2015 Vi enten 10 eller 14, måske 15, noget af familien rokerer rundt, da deres børn er voksne og sådan, så det skifter fra år til år.
    Jeg, på 26 år, er den yngste i familien, så det må nok siges at være voksne hele bundet smiley
    Og så to hunde self.

    D.26 samles hele den udvidede familie til julefrokost, der bliver vi 20 voksne og to børn og ingen hunde.


  • #14   21. nov 2015 Vi bliver 9 smiley skal holde jul hos min søster og hendes familie for første gang, så det bliver lidt anderledes, end jeg er vant til smiley plejer at holde jul hos min mor, og to gange har jeg holdt hos min bror smiley 2 af de 9 er børn, og jeg elsker simpelthen at holde jul med ungerne - det giver lige aftenen et touch af magi smiley

  • #15   21. nov 2015 Jeg tror vi bliver en 10-12 stykker men er faktisk ikke sikker
    Vi skal hjem til svigerne

    Næste år bliver vi 16 hos min familie


  • #16   21. nov 2015 vi bliver 7 voksne + 2 hunde

  • #17   21. nov 2015 3 voksne og 3 hunde smiley

  • #18   21. nov 2015 4 mennesker og 2 hunde.

  • #19   21. nov 2015 to mennesker 6 hunde tre katte....og en hvalp

  • #20   21. nov 2015 7 smiley


  • #21   21. nov 2015 10-11 personer - eller en, afhængig af hvor jeg holder jul smiley

  • #23   21. nov 2015 Fire til seks voksne, og endnu en fra kl. 23 (aftenvagt). Tre børn. Tre hunde og tre katte. Det er hos min far i år.

    Hos min mor bliver vi fire voksne og to hunde smiley


  • #24   21. nov 2015 1 voksen 4 børn og 1 skøn vuffer. smiley

  • #25   21. nov 2015 Aner det ikke, der re temmelig meget kaos i min familie lige for tiden smiley Chico skal muligvis også opereres i december, så har han det meget skidt bliver jeg nok bare hjemme alene med ham..

  • #26   21. nov 2015 Nurgh god bedring til ham smiley

  • #27   21. nov 2015 Jeg vælger at ignorere julen og satse på, at det bare er en modedille, der forsvinder af sig selv. Lidt ligesom skulderpuder og lørdagskylling smiley

  • #28   21. nov 2015 7 smiley

  • #29   21. nov 2015 Vi bliver ca 15 smiley

  • #30   21. nov 2015 Som tingene ser ud lige nu, så bare mig og hunden.

  • #31   21. nov 2015 Vi bliver 4 eller 6, alt efter om det bare er os eller om min farmor og farfar os skal holde jul med os.

    Vi plejer at være 6, men mine forældre er jo flyttet ret langt væk nu, så det demografiske er bare skidt hvis der er sne og sådan.


  • #32   21. nov 2015 4 voksende og 1 hund

  • #34   21. nov 2015 Ingen Far, død i 2009, har kun min Mor. smiley

  • #35   21. nov 2015 Vi bliver tre og en vovse smiley

    Vi har i år valgt at ignorere den der "i-år-er-det-fars-tur" rutine...hverken kæresten eller jeg har faktisk lyst til at tage nogle steder. Så vi snakkede længe om det og er blevet enige om at gøre hvad vi vil, og ikke hvad alle andre ønsket vi skal smiley

    Det var en hel befrielse at melde det ud...mangler bare lige at fortælle det til min far smiley Er dog ikke sikker på, det falder i helt så god jord der. Men sådan bliver det altså smiley

    Så vi bliver min mor, som ellers skulle sidde alene juleaften smiley , kæresten og jeg samt lille Svende smiley


  • #36   21. nov 2015 4 måske 5, jeg ved ikke om min bror holder jul hos min mor (sammen med os) i år, eller om han bliver nede ved min far, som han bor hos.
    Min mors faster har lige været indlagt, så vi ved ikke om vi har hende til jul, men vi håber at vi kan holde jul med hende smiley
    Så er der mig, kæresten, min mor og hundene smiley
    Det bliver SÅ hyggeligt. Jeg holder dog julehygge med min søster og co. i næste weekend, lille juleaften den 23 med min niece og hendes mor. Så jeg holder vel egentligt jul 2 gange i år, men det gør mig ikke noget, det er en hyggelig måde at fejre Rosas fødselsdag på (hun har fødselsdag d. 23 og Lucky d. 21, så han må også godt blive fejret lidt) smiley

    Når ja, min søster holder jul hvert andet år, hvilket blev en tradition da mine forældre blev skilt for 10 år siden eller deromkring, da jeg var 10 år. Men jeg har i et par år, valgt at holde med min svigerfamilie det år, fordi jeg gerne ville være hos min mor det år hvor min søster ikke holder det, både så hun ikke skal være "alene" og fordi jeg gerne vil holde jul med hendes faster, som er en bedstemor for mig, hun er 99 år, så vi har vidst en del år nu at vi ikke vidste hvor lang tid vi havde hende, så hvert år jeg kan holde jul med hende er en gave. Når hun ikke er her mere, kunne det da godt være jeg igen ville holde det med min søster, hvis hun fortsat ønsker det. smiley


  • #37   21. nov 2015 Vi bliver 3 + hvem der skulle have lyst. Vi har altid plads til en eller flere der skulle have lyst. Sidste år havde vi en veninde her og der var en anden veninde på et måske. Så det er sådan lidt udefinerbart indtil d.24 dec. smiley

  • #38   21. nov 2015 Vi bliver 4 voksne mennesker, 7 voksne hunde i alderen 2 til 13 år + en helt ny lille hvalp. Datterens 30 års fødselsdagsgave bliver hentet den 23. Dec. Så det bliver stille og roligt

  • #39   21. nov 2015 den mindste i mands minde, har i mange år været mellem 9 og 17, men i år bliver vi nok 5 eller max 7 .... på den ene side en lettelse da det er os der holder den og laver al maden .... på den anden side lidt underligt.

  • #41   21. nov 2015 Så langt er jeg slet ikke kommet i planlægningen endnu.

    Jeg ved, at jeg ikke skal arbejde juleaften i år, men hvor vi skal være og hvor mange vi bliver plejer først at falde på plads i løbet af december.

    Sidste år var vi her og var 10 mennesker, min ældste søn på 23 lavede julemiddagen, da jeg først kom fra arbejde ved 19.30 tiden.


  • #42   22. nov 2015 Vi bliver 3

    og hundene kan ikk komme med, så vi har valgt at tage en taxa frem og tilbage så bilen står herhjemme + lys og tv tændt. Jeg er hundeangst for indbrud - ikk at de løber med mine ting, det er lige meget, men mine hunde smiley


  • #43   22. nov 2015 Vi bliver, som det ser ud nu, to voksne og to børn (manden og vores børn) og to hunde. Vi skulle have været på nogesbådens juleaften minicruise, men blev nærig, da DSB ville have 1900 kr tur/retur, bare for togrejsen til sjælland. Så vi er hjemme.

  • #44   22. nov 2015 Vi bliver 5 voksne,3 teenagere og en hund smiley og vi holder julen (jubi) så bliver den som vi vil have den smiley

  • #45   22. nov 2015 Vi bliver min mormor, morfar, mor, stedfar, søster på 13 og søster på 10.. smiley

    Og så lige 6 hunde.. Min mormor og morfars 2 Lhasa'er på hhv. 6 og 5 år..
    Mine forældres store blandings vaps på 3 år og deres Lhasa på 5 år (Afrodithes mor)..
    Og så mine 2, Afrodithe på 3 år og Costa vil til den tid være 1 år og 1 uge gammel.. smiley

    Mad plejer at blive spist ovre hos min mormor og morfar, hvor jeg (som altid) laver al maden..
    Og alt derefter plejer at blive hos min mor og stedfar.. smiley

    De bor skråt overfor hinanden, kun derfor kan det lade sig gøre.. smiley

    Men tror at det bliver lavet om i år, så hele molevitten er hos min mor og stedfar..
    Tænker at lalleglad Costa + juletræ og gaver bliver en tand for spændende.. smiley
    Men nu må vi se.. smiley


  • #46   22. nov 2015 vi bliver 5 smiley dagene efter skal vi holde juletamtam med mandes familie men d. 24 er det hos os hvor min bror og far kommer

  • #48   23. nov 2015 Gemalen og jeg havde satset på at det bare blev os og Perlen - sådan har vi snart holdt jul i nogle år og det er superhyggeligt. Men min svigermor blev helt ude af den ved tanken om de skulle være alene kun hende og svigerfar juleaften for første gang nogensinde (min mands søskende er hhv i udlandet og skulle fejre jul andetsteds - også første gang nogensinde at de ikke skal være hos svigerforældrene). Så vi forbarmede mig over svigermor og vi sagde ja, til at komme og holde jul hos dem. Min svigermor er typen, der ikke kan få nok af at 'samle familien' helst så mange som muligt. Min mor skal til min søster i Nordjylland og hun er vist lidt ked af at vi ikke tager med, men vi har får mange år siden meldt ud at vi ikke gider holde 'jul i bilen' og derfor ikke kørerl land og rige rundt for at nå at være sammen med alle i hele familien i løbet af julen. Vi havde et par år med nogle meget stressede juledag hvor vi skulle nå både sydsjælland, midtsjælland og nordjylland på tre dage. Det var lige før vi pyntede op i bilen smiley Og det show gider vi ikke mere. Så vi når ikke til Nordjylland i år.

  • #49   23. nov 2015 Vi bliver 9. Jeg holder det hos kærestens familie, så det bliver hans forældre, hans to søstre, hans morfar og moster og hans kusine, mig og ham - og så lige to hunde og to katte smiley

  • Rollo
    Rollo Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 9 Følgere: 13 Svar: 925
    #50   23. nov 2015 Vi bliver hjemme, som sædvanlig, så bare to mennesker og så alle hundene, kattene og kaninerne smiley

    Min egen familie har jeg ikke lyst til at holde jul med, af forskellige årsager. Kims familie har vi tidl. holdt jul med, men jeg orker ikke at skulle slæbe alt med derned, og samtidig skulle forholdsvis hurtigt hjem igen pga. katte/kaniner (og hvem finder man lige der gider passe dem i julen?!) - det vil give for meget stress, gider jeg ikke...

    De har samtidig ikke lyst til at køre herop, pga. de helst ikke vil lade huset stå henover julen - og da svigerfar har nogle dårlige ben pga. skader, er han ikke så mobil og har brug for at kunne ligge med benene oppe og vores hus er ikke så 'handicapvenligt' etc.

    Så de sidste mange år har vi holdt jul sådan, og det passer os egentligt udmærket - tror ikke vi er så "julede". Så vi æder en masse god mad, hygger med hundene, ser film etc. smiley

    Vi har endda snakket om at skeje ud i år og købe et juletræ smiley


  • #51   26. nov 2015 Vi bliver 4 voksne og 3 børn. jeg ved ikke om hundene også skal med. vi holder jul ved min mormor og morfar

  • Eva
    Eva Online Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #52   26. nov 2015 Jeg ved det ikke helt endnu.

    Hvis jeg kan overskue en tur til Jylland, bliver vi to voksne - min far og mig - og hundene, naturligvis.

    Hvis jeg bliver hjemme, bliver det bare hundene og mig.


  • #53   26. nov 2015 4 voksne og 2 teenager smiley

    I år holder min bror og hans familie jul hos konens familie ellers er vi normalt 6 voksne, 2 teenager og 3 piger under 10 år smiley


  • #54   26. nov 2015 vi skal både holde jul med min familie og rigtig jul med svigerfamilien.

    så til lille juleaften bliver vi 6 voksne og 4 børn
    selve juleaften bliver vi 6 voksne.


  • Eva
    Eva Online Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #56   26. nov 2015 Mike: Ja, hvis vejret ikke arter sig, kan det nemlig blive en rigtigt lang tur. For 5 år siden brugte jeg 7 timer på at køre fra København til Viborg. (Dét år var jeg oven i købet heldig - min daværende nabo kørte hjemmefra et par timer senere og måtte bruge mere end 9 timer til Randers... smiley )

    Egentlig vil jeg rigtigt gerne besøge min kære gamle far, men vi har frygteligt travlt på jobbet, og januar bliver rædsom, så jeg trænger virkelig til at slappe af. Samtidig skranter Gustav gevaldigt for tiden, så jeg kan ikke rigtigt overskue noget som helst smiley


  • Eva
    Eva Online Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #58   26. nov 2015 Jeg kan ikke prale af at være indfødt viborgenser, men jeg har da boet der i 10 år smiley

    Op til jul er trafikken som regel værst, når man skal mod vest, men det er jo aldrig til at vide med vejret.

    Hundene ville helt sikkert elske en tur til Viborg, og min far ville elske at få besøg af "børnebørnene", men jeg kan bare ikke lige overskue det. Jeg er dog ikke sikker på, at jeg kan overskue at holde jul herhjemme heller, så måske ender jeg med at tage afsted - som jeg plejer.


Kommentér på:
Juleaften.

Annonce