{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.009 visninger | Oprettet:

juleaften {{forumTopicSubject}}

skal jeres hunde med hvis i skal i byen juleaften? eller skal de være alene hjemme?og hvordan har i det med at de måske skal være alene den aften vil godt høre jeres meninger, jeg er blevet inviteret til at holde jul ved min søns svigerforældre uden hunde da de har katte fuldt ud forståeligt men syntes ikke helt om mine hunde skal være alene den aften, ved godt de ikke aner det jul meen alligevel smiley ville i blive hjemme ved dem ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  juleaften
  • #1   26. okt 2009 Mine hunde skal med os til Hundested juleaften hvor vi hvert år holder jul med min mor og stedfar.
    Ville aldrig lade dem være alene juleaften.


  • #2   26. okt 2009 Juleaften ville jeg tage afsted, og lade hundene være hjemme. Som du selv skriver, aner de ikke hvad juleaften er.
    Til gengæld ville jeg ikke drømme om og ikke være hos dem til nytårs aften.


  • #3   26. okt 2009 Altså hvis hunden kan være alene hjemme så tror jeg at den er rimeligt ligeglad med om den ligger og sover alene hjemme den 3. november eller den 24. December smiley

    Sidste år var vi udenbys til jul og der havde min mor godtnok hunden, men det var fordi at hun var alene hjemme (Selvvalgt) juleaften, mens vi, hendes unger holdt jul med vores andre halvdeles familier..
    Havde spurgt om hun ikke lige ville swinge fordi og lufte hunden, men så ville hun hellere bare tage Laura med hjem hele aftenen.

    I år skal vi holde jul i med min familie , men ikke hjemme hos os, så der bliver Laura bare hjemme og sover istedet for at komme med og være forvirret over juletræer, madduft, fremmede rutiner, mærkelige dansende mennesker og pakker og gavebånd og hyperaktive børn over det hele *G*


  • #4   26. okt 2009 Vi skal hjem til mine forældre juleaften. Da de har 3 hunde, hvoraf de 2 ikke kan lide andre hunde, så bliver mine hjemme. Jeg har det ikke dårligt over det. De ved jo ikke, at de går glip af noget. Og de får så deres julegaver når vi kommer hjem om aftenen.

  • #5   26. okt 2009 Mine har været alene nogle juleaftner og andre har de været med. Det afhænger af, hvor vi skal være henne og hvor mange mennesker, vi er. Har ikke noget imod at lade dem være alene hjemme, som du selv skriver, ved de jo ikke, at det er juleaften.

  • #7   26. okt 2009 Vores skal med mig over og holde jul hos min mor og hendes kæreste smiley
    - ved ikke med næste år, hvor det foregår på min fars side, eftersom der er et par andre som også skal have hund med, og det kunne ende med at blive lidt kaotisk. Men det er jo noget værten bestemmer, og jeg håber da, at han kan komme med der også ! smiley

    Ville have enormt dårlig samvittighed ved at lade ham alene, men ja, hunden forstår jo ikke, at det er en speciel dag..


  • #8   26. okt 2009 nytår er jeg altid hjemme med mine hunde da min hanhund er på beroligende medicin den aften pga angst for fyrværkeri , men det så svært når man gerne vil være sammen med sin søn men osse med hundene hmm de må så bare være alene den aften ender det jo nok med

  • #9   26. okt 2009 det er første år vi kun har 1 hund, og ja hun skal være alene hjemme, vi er dog lige i nærheden, og regner ikke med at vi er så sent ude da vi også har vores datter på 2 år at tage hensyn til.. Til nytår har vi altid været hjemme ved min kærestes mor som bor 50 meter fra os af, og hundene har været hjemme, vi har tændt musikken, givet dem en okse knogle og så trukket gardinerne for, jeg har altid været hjemme ved dem når der blev skudt af, men de er helt ligeglade, så er aldrig blevet der hele aftenen, og vi står kun lige ude på vores vej og kan høre hvis de gør..

  • #10   26. okt 2009 Mine brødre har altid deres hunde med... så vi er hunde, børn og voksne ud over det hele... men vi er også typerne hvor der ligger gaver under træet til hundene fra os alle sammen... så de får 5-6 gaver hver de der hunde..*gg*

    Jeg tror jeg helt personligt ville havde det svært ved at holde jul uden min hund... men... ville nok aldrig sige det højt hvis jeg stod i en situation hvor han ikke var velkommen.. smiley


  • #12   26. okt 2009 Hunden er jo ligeglad:-) -som de andre jo også siger! -Imidlertid glæder jeg mig til at tilbringe juleaften i selskab med 2 hunde, 1 kat, 1 flaske amarone og mig selv:-)

  • #13   26. okt 2009 Mine hunde skal altid med til juleaften. Er de ikke velkomne er jeg ikke velkommen. Jeg bliver hellere hjemme hos dem end at holde jul uden.

  • #14   26. okt 2009 Aaaaj ikke julesnak allerede!!!!

  • #15   26. okt 2009 maria: det osse sådan vi jeg plejer at gøre , give gaver til hundene, katte i familien derfor syntes jeg det er så svært, lige nu har jeg mest lyst til at blive hjemme ved mine hunde men så skuffer jeg jo sønnen dumme jul he he

  • #16   26. okt 2009 mine bliver hjemme..

    hvor jeg skal er det ikke plads , da børnene og voksne i familien får sååå mange gaver . når pakkene var delt ud sisdt år så var det meget besværligt at gå på gulvet... så vil ikke la mine hunder være i gang/vaskerom så er det bedre de er hjemme ( 1 min gågang max ) og hygger seg med kødben.. går jo hurtig over og går tur med hundene og hygger med dem...


  • #17   26. okt 2009 Jeg skal højest sandsynligt (hvis alt flasker sig) holde jul i Berlin, så Bailey skal ikke med g må indrmme at jeg ik tænker så meget over det... Så længe han har det godt smiley

  • #18   26. okt 2009 Jeg regner med at holde julen hos de gamle, så det bliver selvfølgelig med hund..

    Før i tiden havde jeg mine katte med, men nu hvor jeg er oppe på tre katte og to hunde, bliver kattene altså hjemme! Ellers får mine forældres katte ikke noget fred og ro.. Så fodrer jeg mine egne godt af med noget lækkert inden jeg kører, da jeg altid sover hos de gamle..

    Vi er kun os, og hunden er ikke forvirret..

    Men ser intet galt i at lade hunden være alene. Det er jo bare en dag som alle andre..


  • #19   26. okt 2009 Ville ikke lade dem være alene juleaften. Kan se du har små populære racer og med alle de indbrud der altid er i julen? Nej tak, man ved aldrig...

  • #20   26. okt 2009 Liva er heldigvis velkommen både ved mine forældre og min kærestes forældre.

    I år holder jeg jul ved mine forældre og kæresten ved hans hvor han tager både hund og kat med ned. Har hans forældre faktisk mere eller mindre forlangt smiley

    jeg ved godt de ikke aner hvad det er for en aften, men jeg ved hvad aften det er og så længe muligheden er der skal mindst en af os være sammen med vores dyr.
    Min mors hunde er også velkommen herude hvis vi holder jul.


  • #21   26. okt 2009 hvis man ikke kan forlade sine hunde juleaften, så kan man da heller ikke forlade dem for at tage på arbejde - for hundene er det jo fuldkommen det samme. Fravær er fravær, for en hund.

  • #22   26. okt 2009 Det er da ingen problem at lade hunden være alene juleaften, Vi tager normal af sted ca kl 17 og er hjemme ved midnatstid, så der er jo ikke være end en arbejdsdag, Vores for et ben eller griseøre så har den lige lidt at få den første tid til at gå med, så sover den nok resten af aftenen

  • #23   26. okt 2009 Vi har dem altid med, det ved familien, tror faktisk der blev ballade hvis de ikke var med:o)) Og alle køber da også gaver til dem:o))

  • #24   27. okt 2009 Jeg skal arbejde juleaften, så mine forældre har inviteret Aramis i stedet for mig smiley Han har været der de sidste 4 år, så det synes de også han skal i år. Jeg tror ikke jeg ville have noget problem med at han skulle være alene hjemme, ville nok bare køre tidligere hjem end jeg plejer (hvis jeg altså skulle holde jul i år). Men nu ved jeg at han altid er velkommen hos mine forældre uanset hvilken dag det er.

  • #26   27. okt 2009 Kenzo skal med hjem til mine forældre og lege med deres to damevovser.. Min mor elsker når han er med hjemme, så hun kan forkæle ham, så selvfølgelig skal han også med den dag smiley
    Så skal han rigtig vise sig frem med sin nyindkøbte butterfly smiley


Kommentér på:
juleaften

Annonce