{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

En slem forskrækkelse {{forumTopicSubject}}

Så gik den eftermiddag og aften. Ved middagstid fik jeg kraftige øjenforstyrrelser i venstre øje. Ringede til lægen og fik en tid til kvart over tre. Fik min mand til at tage tidligt fri fra arbejde, så han kunne køre mig. Efter en kort undersøgelser blev jeg henvist til Næstved sygehus, da lægen havde mistanke om nethindeløsning, som kræver hurtig operation.

Heldigvis nåede vi lige hjem og luftede hundene, og det var godt. Vi ankom til sygehuset kl. halv fem og jeg kom først ind lidt i seks. Vi var hundesultne, men det måtte vi bare skubbe i baggrunden.

Jeg blev grundigt undersøgt, og sprøjtet forskellige ting i øjnene, bl.a. pupiludvidelsesdråber. Heldigvis var det falsk alarm, og det kunne have været et kraftigt migræne anfald. Underligt for jeg har aldrig haft migræne.

Nu sidder jeg herhjemme med pupiller så store som tekopper og er nærmest blind på det venstre øje, fordi hun har rodet ekstra meget med det.

Selvom vi nu er nær sultestatdiet er min bedre halvdel kørt med Bianca, for hun skal passe indtil søndag. I morgen kører vi på miniferie, og jeg er bare så lette over at der ikke var noget. MEN det er ikke noget at spøge med. Får jeg symptomer igen, så er det bare afsted.

Godt at det endte godt. Nu vil jeg gå ud og lave aftensmad. Manden er på vej hjem.

Sorry, for stavefejl, jeg ser meget dårligt lige nu.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En slem forskrækkelse
Kommentér på:
En slem forskrækkelse

Annonce