{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Brok Brok Brok fra mig af....!!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Ja, nu fik jeg jo slæbt Ea med på en dejlig aftenstur ned efter smøger. Min far kørte mig derned og vi gik så hjem. Lige da vi går ud fra tanken begynder det at storme og styrte ned. Vi er næsten hjemme også kommer der en spade i hans skide P - 406'er og syntes lige at han skulle kører helt ind til kandstenen fordi der lå en kæmpe pøl med masser af vand, så der stod lige en flodbølge op over mig og Ea og vi blev så våde. Så nu er Ea skide sur fordi hun er drivvåd. Det gik igennem hendes regntøj og det hele. Og jeg fik så meget vand ned af nakken at alt mit tøj indenunder er blevet vådt. Han var godt nok ved at få en sten igennem sin bagrude. Sådan en nar.

Ja og min hund hader vand, især regn.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brok Brok Brok fra mig af....!!!!!!!!!
  • Noah J
    Noah J Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16
    #1   10. nov 2008 Regntøj? altså på hunden eller hva?

Og misforstod jeg, så må du undskylde. Jamen så kan man jo tage en god kop kaffe og varme sig når man kommer hjem. Lidt regn tager ingen skade af. haha

• #2   10. nov 2008 Haha Kai... du er så lovely... smiley

• #3   10. nov 2008 Var til træning i aften, og de havde jo ikke lovet regn i vejrudsigten (i hvert fald ikke da jeg sidst så den), og jeg har for det meste rullet for, så jeg kan ikke se ud. Og da jeg så kom ud, så stod det ned i stænger.
    Jeg snuppede lige Pandas ene regndækken, og så var vi på vej (vi var forsinket)... Jeg havde bare ikke lige tænkt på, at min dynejakke ikke er vandtæt...

Så vi fik trænet i 45 minutter (ud af 60), og på det tidspunkt var jeg gennemblødt, og Panda GAD ikke mere.
    Mærkelig nok, så blev vi enige om, at vi ikke havde lyst til at løbe agility bagefter ;-P

Så nu ligger jeg under dynen med min bærbare på skødet og et glas rødvin, og Panda ligger ovenpå dynen. Se det er sådan man skal tilbringe en aften som denher smiley

• #4   10. nov 2008 Der er altid oversømmet der og jeg ser tit den bil hernede hvor jeg bor. Så han ved at der ligger vand og han lå et godt stykke ude indtil han skulle forbi mig, så kørte han helt ind til kandstenen og gassede op. De andre der kørte forbi både før og efter holdte pænt ud til siden, så jo helt sikkert med vilje han gjorde det. Han er ung og en nar. Han kører altid for stærkt og er skide ligeglad med om man går over for grønt, så drejer han bare så man skal holde tilbage for ham når man går over krydset.

Noah< Ja min hund har regntøj på hele vinteren igennem da hun ellers bliver syg. Hun var syg 3 gange sidste år med divs sygdomme pga for lidt pels. Så dr.dyr har sagt at det er en god ide med vintertøj til hende. Og om sommeren har hun også trøje på da hun næsten ingen pels har der og får bylder over det hele af solen.

• #5   10. nov 2008 Min kæreste og jeg var engang på vej hjem en sen weekend-aften da kæresten kom til at køre for tæt på en kantsten og ramte en vandpyt der stod ud over et helt selskab på vej i byen i deres fine tøj.
    Først bremsede han ned for at ville sige undskyld, men da han kom i tanke om hvor mange de var og at de nok havde indtaget en del alkohol besluttede han sig for at køre videre.
    Ofte er det svært at se de vandpytter her om aftenen, men ja det er ikke rart.

• #6   10. nov 2008 Karina< Ja jeg har også været til træning her til aften. Og det stod ned i stænger. Jeg havde ikke regnbukser på, kun jakke, så jeg var også driv våd da jeg kom hjem, så har skiftet tøj 2 gange inden for 5 timer smiley

• #7   10. nov 2008 Vicky: Deeeejligt....

Eller noget ;-P

• #8   10. nov 2008 Karina< Nej ikke dejligt smiley

• #9   11. nov 2008 Sorry...Men det var mørkt...

• #10   11. nov 2008 ej hvor ærgeligt... men jeg vil også gerne lige brokke mig og melde mig under brokke fanen: jeg er gravid i 32 uge nu. faren til barnet kan ikke være far og jeg citere hvad han brugte som agument til mig "jeg kan ikke være far, for det har jeg ikke råd til for jeg har lige købt nye forlygter til min bil" øhm ja tak tænker jeg bare, og hvad så med mig... men det er godt nok en dårlig indstilling til livet.. og gider ikke engang at fortælle ham at han er en r*v så

• #11   11. nov 2008 Tina og Alex< Det er da ikke en undskylding for at kører det med vilje og så langt ind til kantstenen behøver man da heller ikke at kører.

Jeanette< Han er da totalt uegnet som far når han siger sådan noget. Så kan godt forstå at du brokker dig.

• #12   11. nov 2008 Jeanette: Så må du jo have fat i "det offentlige" når du får barnet, for selvom han ikke mener at han har råd, så skal han stadig betale...

• #13   12. nov 2008 Vicky & Robin !: tak. er også næsten sikker på at jeg er bedre stillet uden ham

Karina J: det har jeg heldigvis også. for det er desværre ikke første gang han bare har ladet mig være alene i stikken, så nu synes jeg simpelhent det er nok

• #14   12. nov 2008 Jeanette< Ja, det er jeg også helt sikker på at du er.

Kommentér på:
Brok Brok Brok fra mig af....!!!!!!!!!

Annonce