{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stress ??
  • #1   18. nov 2008 Lytter lige me..
    Det er ikke et symptom jeg har hørt om før


  • #2   18. nov 2008 *med*

  • #3   18. nov 2008 Grunden til at jeg skriver sådan, er fordi jeg de sidste måneder 3-5 har haft virkelig rigtig RIGTIG tralvt på jobbet. Mangler 2 fuldtids-stillingers arbejdskraft + en masse nye tiltag hvor jeg også er involveret, dvs. møder, undervisning og jeg skal komme efter dig.

    Og her den sidste måned måske, synes jeg mine øjne er begyndt at blive meget tørre. Oplever nogen gange, at jeg glemmer at blinke af træthed - ved godt det måske lyder fjollet at glemme at blinke. Men det er den fornemmelse jeg har.

    Privat er der også ting som forstyrre freden - en hund med nyopdaget allergi og en mor som er syg og indlagt på en afd. hvor patienter åbenbart er nul og nix - det er i hvert fald den fornemmelse hun (vi) har. Og så har mine forældre også lidt problemer internt, sikkert pga. meget sygdom.


  • #4   18. nov 2008 Ja, den med at man glemmer så at sige at blinke den kender jeg godt, og så bliver tåreflodet jo ikke det samme på øjet...... Lav dig en saltvandopløsning, som er salt som dine tåre... Lav en ny hver dag eller køb det færdigælavet på apoteket...... For mit vedkommende laver jeg det selv, efter et par dage er det lige som overstået,,,,, og kan så komme igen.

  • #5   18. nov 2008 har selv en mand der er selvstændig som pt er meget stresset pga hans lærling er på skole i 10 uger, så han er alene på værkstedet..

    men han er begyndt at tage noget naturmedicin som hedder calmigen og enaxin..

    det har han rigtig gode erfaringer med, det kan fås i håndkøb hos en helse butik eller matas..


  • #6   18. nov 2008 Jeg har ikke hørt at tørre øjne kan være tegn på stress, men vejret er jo noget kold og tørt i det og jeg har også lidt tørre øjne for tiden. specielt når jeg kommer ind efter en tur ude. Håber for dig at du ikke er på vej ind i stress helvede.. smiley

  • #7   19. nov 2008 Anja.. .
    Ok, det må jeg kigge på. Kan vel fåes i matas.


    Gitte R
    Det håber jeg heller ikke - et stress-helvede - puh ha grim tanke. Men jeg ser lys for enden af tunnelen, den er bare meget lang lige nu. I december skifter vi til et helt nyt administrativt system og når det først køre og vi er fortrolige med det, ser det lidt bedre ud. Og så får jeg forhåbentlig snart nogle gode nye medarbejdere, hvis der bare var nogle som ville søge stillingerne. Men før de er besat og oplært, bliver der ikke rigtig ro.
    Men så er det jo godt at have en god ægtemand og datter, og nogle dejlige hunde at slappe af med.


Kommentér på:
Stress ??

Annonce