352 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Dumt at anskaffe sig en guldhamster? Dumt at anskaffe sig en guldhamster?

Når man har en hund der er rotte/mussefanger ?
Altså nu vil det jo være sådan at jeg ikke vil prøve at få dem til at ligge i ske......
Buret vil selvfølgelig stå i en højde som hun ikke kan nå, og hamsteren vil kun komme ud, når Tikka er i et andet rum. Er jeg helt åndsvag oveni knoppen ? Er det "synd" for Tikka ? Altså at det vil give hende stress ?

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jord gravning +Bortkørsel 5.700 kr.
  • Havemand til græsslåning og hækklipning 3.000 kr.
  • Omlægge udendørsfliser 5.000 kr.
  • Handyman to put up curtains by doing the holes in the main wall. Plus to hang up one painting. 850 kr.
  • Metro 30L skal udskiftes 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dumt at anskaffe sig en guldhamster?
  • #2   21. dec 2008 Nej hun vil hurtigt finde ud af at nu er der en mere i familien. Og som du skriver skal hamsteren ikke være fri sammen med hund. Men faktisk kan det godt være at de kan få lidt glæde af hinanden og hunden kan hygge sig ved sidde og kikke på hamsteren.

• #3   21. dec 2008 nej.. det kan hun sagtens lære... mine hunde går op og ned af rotter dagen lang.. de gør ikke rotterne noget.. de er da interreseret... men kommer der en vild mus ind.. ja så dør den... plus vi har en masse andre dyr... så efter min mening kan du sagtens have et lille hamster

• #4   21. dec 2008 Jeg har haft både deguer, hamstere, ørkenrotter og afrikanske dværg syvsovere selvom jeg har en hund som godt kunne tænke sig dem som godbid. Har den bare ikke oppe når han er i rummet. og han står ikke og glor på dem konstant han er ret ligeglad medmindre jeg skal fodre dem

• #6   21. dec 2008 hunden skal jo ikek gå rundt sammen med hamsteren, hamsteren kan du stille i en højde hvor hunden ikke kan nå den, og når den er ude og løbe på sofaen (eller hvor den nu må løbe) kan hunden lukkes i et andet rum imens..

"naturlige" fjener kan sagtens leve sammen smiley Herhjemme er der hund, kat og ørkenrotter, og jeg har haft tamrotter, mus og dværghamstere (sidste 2 nævnte dog uden hund, men med katten)

• #7   21. dec 2008 Vi har haft både chinchillaer og høns. begge dele har gået løs sammen med vores forskellige hunde. Chinchillaerne dog kun under opsyn. Men hønsene har spist kødben sammen med vores Groendal, gnavet og hakket i hver sin ende.

• #8   21. dec 2008 Tak for alle at i deler jeres erfaringer...

• #9   21. dec 2008 Jeg synes sagtens du kan have begge dele. Jeg har kanin sammen med en MEGET hareglad hund, der gerne vil jage alt der løber og det går fint. Den første uge syntes han kaninen var VILDT spændende og kunne godt stresse, men efterhpånden blev han mere ligeglad med kaninen og fandt ud af, at den altså bare skulle være her. Nu kan kaninen hoppe rundt på gulvet sammen med hunden uden problemer, og det er meget mere end jeg forventede da vi fik kaninen.

• Lise J
    Lise J Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 169
    #10   22. dec 2008 havde engang en dværghamster, katten rev den ned fra hylden men den overlevede.... derefter ingen problemer.... bare stil den et sted hvor hunden ikke kan nå...
    Har du en dværgpincher? Det har jeg, og de skulle vist kunne fange mus/rotter.... mine er ikke engang interesseerede når der er mus i deres madskål:-)

Kommentér på:
Dumt at anskaffe sig en guldhamster?

Annonce