{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

UFO ( Langt ) {{forumTopicSubject}}

Tidliger idag lavede jeg en tråd om spøgelser/ ånder ( ja, jeg har ikke noget liv :0) ) og kom så også til at nævne at jeg, som barn havde set en UFO. En herinde ville gerne høre om det, så her skriver jeg lige min ufo-oplevelse :
Jeg var 10-12 år gammel ( jeg er 43 nu ) og var på spejderlejr. Jeg boede på et værelse sammen med tre andre piger oppe under taget og ståd ned på badeværelset og børstede mine tænder- de andre var blevet færdige og var oppe på værelset.
Lige pludselig lyder der nogle høje råb opppe fra vores værelse, så jeg løber derop, for at se hvad der sker.
Mine tre værelseskammerater, to voksne og nogen fra værelset ved siden af, står og stirrer på vinduet ( et skråvindu ). Ude foran vinduet- ca. ti meter væk- svæver en kæmpe, lydløs tingest. Den svæver tætter på og er lige over tagrenden. På siderne af den, er der lys i forskellige farver. Den bliver bare hængende derude, noget tid. Lige pludselig kommer der et stærkt ( hvidt ) lys ind gennem vinduet. Kun ganske kort. De andre skriger- kan ikke huske at jeg gjorde det.
Ufoen svæver lidt væk fra taget og hænger der i luften. På et split sekund skyder den ud over markerne og er vel en lille km væk. Der står den så stille igen, hvorefter den- hurtiger end man egentlig når at opfatte det- skyder ud til venstre, hvorefter den er væk.
Alle var pænt rystet over oplevelsen og selvfølgelig lå vi og talte om det længe.
Dengang talte man bare ikke om den slags ting. Da jeg kom hjem og fortalte om oplevelsen, var der ingen der troede på mig og da jeg mødte mine tidliger værelseskammerater igen i skolen, ville de ikke tale om det mere

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  UFO ( Langt )
  • #1   22. dec 2008 Lea: Nu du selv siger det =D Så har du vist ik noget liv =P
    OG hvorfor tog du ik billed =D
    Men vildt nok at opleve.. tror jeg ville tisse i mine bukser hvis jeg så dem

• #2   22. dec 2008 Man tænker altså ikke lige over at finde kameraet frem ( var jo kun et barn )

• #3   22. dec 2008 Spændende. Elsker sådanne ting, som man endnu ikke er helt sikker på. Også spøgelses, aliens osv. ting. Dødspændende!

• #4   22. dec 2008 LEa: det er for dårligt hehe

• #5   22. dec 2008 Ville selv ha ønsket at jeg havde taget billeder...............Ggggg

• #6   22. dec 2008 Uh, er selv meget interesseret i dette emne. Samtidig er jeg også blevet interesseret i Healing, og er ved at lære at se de forskellige energier som folk har omkring sig. Det er ikke helt nemt, men det er på vej smiley
    Alle mennesker og alt har energier omkring sig, det kræver bare at vide hvordan man skal se, og hvad man skal se efter. smiley Det er ret spændende.

• #7   22. dec 2008 Anne: Ka du fjerne min uheldige energi? =)
    Hvilke energier ka man se osv? aner ik en skid om det er bare nysgerrig

• #8   22. dec 2008 Anne : Har en veninde der godt ku bruge noget positiv energi

• #9   22. dec 2008 Så langt er jeg desværre ikke nået endnu, er stadigvæk kun ved at lære at se det.
    I har vel hørt om at et menneske har en aura? Jeg var på healer messe her i efteråret, og der for første gang ved en fremlæggelse, lagde jeg mærke til at der var en hvid, gennemsigtig krans omkring en mands hoved. Jeg undrede mig over det - for det havde jeg aldrig kunne se før.
    Så spurgte jeg dem jeg var med, og de sagde, at jeg kunne se hans energi.
    Jeg er startet med at se på starinlys, når man kigger længe nok på dem - kan man se en cirkel omkring ilden - og dette er energien.
    Det samme med månen, osv. Start altid med noget let, så man ved hvad man skal se efter. Ellers kan man godt stirre sig blind smiley

• #10   22. dec 2008 Anne : Men hvad skal du bruge det til ? En ting er at se folks/ dyrs energi, men til hvad nytte ?
    Har kun mødt EN healer ( ud af rigtig mange ) der rent faktisk formåede at heale. da min datter var syg ( cancer ) havde hun ulidelig mange smerter i sine ben. Jeg ringede til både den ene og den anden- der alle påstod at de ku hjælpe. Min datter sagde ligeud til dem ( hun var fire år gammel ) at deres behandling ikke hjalp- så stod de der og ville have penge alligevel. Kun en kunne hjælpe ( kan desværre kun huske at han hed Jan ) og efter første behandling, ku min datter løbe rundt hjemme ( havde før behandlingen ikke ku stå på sine ben ). Efter at vi havde været til behandling et par gange, begyndte healeren og hans kone at behandle min datter gratis. Til sidst kunne ikke engang deres behandling holde smerterne fra døren ( desværre )

• #11   22. dec 2008 Jeg har også engng oplevet noget jeg tror var en UFO.

Min x og jeg var engeng på vej hjem i bil ude på landet. Pludselig opdagede vi et rimelig skarpt lys bagfra. Det lyste ind gennem bagruden og oplyste hele bilens kabine. Lidt efter skulle vi dreje til venstre og idet blinklyset startede, begyndte det hvide lys at blinke i takt med bilens blinklys hele vejen gennem svinget. Da vi havde drejet, standsede min x bilen og steg ud. Vi kunne ikke se eller høre noget. Der var ingen biler i nærheden. Da bilen var en 5 dørs uden hattehylde, checkede vi også om man evt. kunne se lys fra lygterne/blinklysene indefra, men det kunne man ikke.

Da vi var kommet hjem, stod jeg lidt senere oppe i stuen og kiggede ud over landskabet og med ét kom der en kraftig lyskugle, som først holdt lidt stille og derefter fór med høj fart lodret op i luften og derefter forsvandt den i vandret retning.

Vi snakkede meget om det, og et par dage efter fortalte vores genbo, at de en aften havde oplevet at deres gårdsplads pludselig blev oplyst som om det var dag. Og de havde ellers kun nogle få svage udendørslamper......

• #12   22. dec 2008 Lea A: Det er ren og skær hobby, fordi jeg synes det er spændende. smiley
    Har dog overvejet noget healer skole i foråret, men skal lige finde ud af om jeg har råd til det.

• #13   22. dec 2008 Lea: det var mig der gerne ville høre om det. Det lyder rigtig spændende. Jeg oplevede engang at mig og min familie kom kørende om aften da min far ser et kraftigt lys lang væk opppe på himlen. Det var sky frit. Vi stopper bilen og holder øje med det. Lige pludseligt er det bare væk og 2 sek efter dukker det op langt til venstre så står det stille der og lyser kraftig. og så fløj det hurtig væk og var væk i løbet af 2 sekunder. Det var også ret mærkeligt. og det var helt sikkert ikke et fly eller lign.

• #14   22. dec 2008 Ih, dejligt at læse om jeres historier. Det er sq da lidt spændende- ikk?

• #15   22. dec 2008 Mega spændende. Alt med ånder og ufoer er totalt spændende synes jeg. glæder mig til den dag hvor der er helt klare beviser på disse ting. håber bare jeg er i live til den tid.

• #16   22. dec 2008 Så kan vi sige til alle dem der gør grin med os og siger vi skøre fordi vi tror på det. HVA SAGDE JEG! hehe

• #17   22. dec 2008 Jeg har det sådan i forhold til ufo'er, ånder o.s.v. at jeg mener der er så meget vi "små" mennesker ikke ved og ikke kan forklare. Synes det er naivt at tro, at vi er de eneste intelligente skabninger i universet, og der findes sikkert nogen/noget der er os meget mere overlegne. Der findes måske andre dimensioner, som vi med vores begrænsede fatteevne ikke er i stand til at se eller forstå. Men det er spændende.......

• #18   22. dec 2008 Miemiv: nemlig

• #19   22. dec 2008 Se www.ufo.dk
    Rapport: "50 år med ufoer. Erfaring fra halvtreds års rapportarbejde"

Hørte for nogle mdr. siden i radio interview med forfatteren. Han sagde, at der aldig havde været en eneste var uden naturlig forklaring. Ofte vejrballoner.

Kommentér på:
UFO ( Langt )

Annonce