UFO ( Langt ) {{forumTopicSubject}}
Tidliger idag lavede jeg en tråd om spøgelser/ ånder ( ja, jeg har ikke noget liv :0) ) og kom så også til at nævne at jeg, som barn havde set en UFO. En herinde ville gerne høre om det, så her skriver jeg lige min ufo-oplevelse :
Jeg var 10-12 år gammel ( jeg er 43 nu ) og var på spejderlejr. Jeg boede på et værelse sammen med tre andre piger oppe under taget og ståd ned på badeværelset og børstede mine tænder- de andre var blevet færdige og var oppe på værelset.
Lige pludselig lyder der nogle høje råb opppe fra vores værelse, så jeg løber derop, for at se hvad der sker.
Mine tre værelseskammerater, to voksne og nogen fra værelset ved siden af, står og stirrer på vinduet ( et skråvindu ). Ude foran vinduet- ca. ti meter væk- svæver en kæmpe, lydløs tingest. Den svæver tætter på og er lige over tagrenden. På siderne af den, er der lys i forskellige farver. Den bliver bare hængende derude, noget tid. Lige pludselig kommer der et stærkt ( hvidt ) lys ind gennem vinduet. Kun ganske kort. De andre skriger- kan ikke huske at jeg gjorde det.
Ufoen svæver lidt væk fra taget og hænger der i luften. På et split sekund skyder den ud over markerne og er vel en lille km væk. Der står den så stille igen, hvorefter den- hurtiger end man egentlig når at opfatte det- skyder ud til venstre, hvorefter den er væk.
Alle var pænt rystet over oplevelsen og selvfølgelig lå vi og talte om det længe.
Dengang talte man bare ikke om den slags ting. Da jeg kom hjem og fortalte om oplevelsen, var der ingen der troede på mig og da jeg mødte mine tidliger værelseskammerater igen i skolen, ville de ikke tale om det mere
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 948 Svar: 8.823
OG hvorfor tog du ik billed =D
Men vildt nok at opleve.. tror jeg ville tisse i mine bukser hvis jeg så dem
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.614
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 960
okt 2007
aug 2008
jul 2007
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 370 Svar: 2.446
Alle mennesker og alt har energier omkring sig, det kræver bare at vide hvordan man skal se, og hvad man skal se efter.
okt 2007
Hvilke energier ka man se osv? aner ik en skid om det er bare nysgerrig
aug 2008
jul 2007
I har vel hørt om at et menneske har en aura? Jeg var på healer messe her i efteråret, og der for første gang ved en fremlæggelse, lagde jeg mærke til at der var en hvid, gennemsigtig krans omkring en mands hoved. Jeg undrede mig over det - for det havde jeg aldrig kunne se før.
Så spurgte jeg dem jeg var med, og de sagde, at jeg kunne se hans energi.
Jeg er startet med at se på starinlys, når man kigger længe nok på dem - kan man se en cirkel omkring ilden - og dette er energien.
Det samme med månen, osv. Start altid med noget let, så man ved hvad man skal se efter. Ellers kan man godt stirre sig blind
aug 2008
Har kun mødt EN healer ( ud af rigtig mange ) der rent faktisk formåede at heale. da min datter var syg ( cancer ) havde hun ulidelig mange smerter i sine ben. Jeg ringede til både den ene og den anden- der alle påstod at de ku hjælpe. Min datter sagde ligeud til dem ( hun var fire år gammel ) at deres behandling ikke hjalp- så stod de der og ville have penge alligevel. Kun en kunne hjælpe ( kan desværre kun huske at han hed Jan ) og efter første behandling, ku min datter løbe rundt hjemme ( havde før behandlingen ikke ku stå på sine ben ). Efter at vi havde været til behandling et par gange, begyndte healeren og hans kone at behandle min datter gratis. Til sidst kunne ikke engang deres behandling holde smerterne fra døren ( desværre )
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
Min x og jeg var engeng på vej hjem i bil ude på landet. Pludselig opdagede vi et rimelig skarpt lys bagfra. Det lyste ind gennem bagruden og oplyste hele bilens kabine. Lidt efter skulle vi dreje til venstre og idet blinklyset startede, begyndte det hvide lys at blinke i takt med bilens blinklys hele vejen gennem svinget. Da vi havde drejet, standsede min x bilen og steg ud. Vi kunne ikke se eller høre noget. Der var ingen biler i nærheden. Da bilen var en 5 dørs uden hattehylde, checkede vi også om man evt. kunne se lys fra lygterne/blinklysene indefra, men det kunne man ikke.
Da vi var kommet hjem, stod jeg lidt senere oppe i stuen og kiggede ud over landskabet og med ét kom der en kraftig lyskugle, som først holdt lidt stille og derefter fór med høj fart lodret op i luften og derefter forsvandt den i vandret retning.
Vi snakkede meget om det, og et par dage efter fortalte vores genbo, at de en aften havde oplevet at deres gårdsplads pludselig blev oplyst som om det var dag. Og de havde ellers kun nogle få svage udendørslamper......
jul 2007
Har dog overvejet noget healer skole i foråret, men skal lige finde ud af om jeg har råd til det.
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 144 Svar: 5.196
aug 2008
nov 2008
nov 2008
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
nov 2008
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 3 Svar: 307
Rapport: "50 år med ufoer. Erfaring fra halvtreds års rapportarbejde"
Hørte for nogle mdr. siden i radio interview med forfatteren. Han sagde, at der aldig havde været en eneste var uden naturlig forklaring. Ofte vejrballoner.
UFO ( Langt )