Dba- reklame fup. {{forumTopicSubject}}
Ja, det er hermed konstateret at den såkaldte 'bliver billigere at oprette annoncer, da der er gratis kontaktoplysninger' er rent fup. Medmindre du sælger en vare som ikke er 'erhverv'.
For et par måneder siden, hvor det gamle dba stadig var der- dengang ebay ikke havde opkøbt det, kunne man have en annonce inde 1 månede af gangen.
Så kunne jeg så ikke forstå, hvorfor man så nu skulle indsætte sin annonce hver evig eneste uge, da der så kun var en uges løbetid og hvorfor man ikke kunne få en måned.
En uge koster alligevel 119 kr! og det skal jeg give hver evig eneste uge, for at have min grand danois hvalp inde på dba.
For et par måneder siden, kunne man købe en hel månede af gangen, hvor det så blev billigere og billigere. Men nu bliver det 480 kr. i måneden for at have ham inde.
I starten (inden ebay) da jeg havde mine hvalpe inde, hvor jeg skulle have en hel månede incl. kontaktoplysninger- kostede det også omkring de 500 kr...
Men må da indrømme at dba scorede nogle point hos mig, da de satte et par hundrede kroner ind på min blå konto, fordi der nu var kommet 'gratis kontaktoplysninger', men man bliver da glad.
Det går da lige i sig selv igen, nu hvor jeg har fundet ud af, at de bare scorer pengene et andet sted og at de samtidig bare kan give kundernes ønsker skylden. Nemlig med en mere updatet dba.
Hurra for det nye dba! Det er bare SÅ billigt!
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.326
jun 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 470
jun 2008
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
Jeg synes da det er mærkbart billigere -når man er køber altså. Nu kan man nemlig sidde og se alle de oplysninger man skal bruge uden at betale for det (jeg sælger sjældent noget på dbs så resten vedrører ikke rigtig mig) :o)
jun 2008
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 108
Syntes da det er meget fair man ligger udgiften over på sælgeren, i stedet for at ligge den på køberne, det samme princip kører man jo også alle andre steder hvor man udbyder en formidlings service...
jun 2008
Generlt: Syntes også det er ok at de lægger udgifter overpå sælger, men de skal da ikke komme og reklamere med at det så bliver billigere for os som sælgere /0:
jun 2008
Troed sku kun det var tavlehunde, men åbentbart ikke /0:
Kan slet ikke forstå det?!
Det er da endnu mere sørgeligt /0:
Dba- reklame fup.