{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
296 visninger | Oprettet:

Baby.. Sove på sit eget værelse {{forumTopicSubject}}

Min datter på 5 mdr, sover inde hos os i sin vugge. Men hun skal ind på sit eget værelse og sove i tremmesengen inden hun er 8 mdr. Men min datter falder kun i søvn når vi ligger ved siden af hende og holder hende på brystkassen, så hun er meget trygheds søgende eller hvad det nu hedder.. Hvordan får jeg hende bedst til at sove på sit eget værelse? Hva hvis hun vågner meget om natten og græder og iik vil sove derinde? Hvad gjorde I ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baby.. Sove på sit eget værelse
  • #1   25. dec 2008 min den store på 4 sov altid sammen med mig, han blev ammet og det var det nemmeste... problemet er bare at han stadig sover sammen med mig...
    Den lille på 2 år, hun blev hurtigt vænnet til at sove i hendes egen seng, men vågner da nogle gange.. så skal hun bare have en sut eller flasken (vand)

men da jeg skulle prøve at få hende til at sove selv,var det bare at sidde ved hende, snakke/synge lidt og så prøve at gå ind i stuen..
    hvis hun vågner, så gå ind til hende, nyn lidt, men hold lyset slukket.. fortæl hende at nu skal hun sove og i ses i morgen, hvis du tar det roligt, gør hun også.. og om i så skal sidde en halv time med hånden på hendes mave til at starte med, så gør det...

held og lykke...

• #2   25. dec 2008 Jeg var hård og stod ved min beslutning da kevin stoppede med at blive ammet da han var 8mdr kom han ind på sit eget værelse om natten jeg gik og vuggede ham og sang for ham og da han faldt i søvn nussede jeg lidt og lagde ham roligt ned og sang lidt videre så han sov helt, når han vågnede om natten fik han lidt vand i sin flaske og faldt i søvn med den igen, han kom kun med ind i min seng hvis han var syg.. lige meget hvor mange gange om natten jeg sku op til starte med og det gik godt.. havde slukket lys hos ham for så kunne han ikk så nemt se jeg gik ud jo og se jeg kikkede ind til ham engang imellem:) vi havde baby tv på så vi i stuen ku se hvad han lavede det var rigtig godt..

Kommentér på:
Baby.. Sove på sit eget værelse

Annonce