623 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Tinna
Tinna
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.777

Mad til en Mad til en

Jeg skal sidde alene nytårsaften (sammen med 30 hunde) men ved ikke hvad jeg skal lave til aftensmad og synes alm mad er kedeligt, men alligevel er en større omgang madlavning heller ikke lige det jeg har lyst til.

Er der nogle der har forslag til en god nytårsmiddag for en? Noget der er nemt at lave (evt bestille ;D)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mad til en
  • #1   27. dec 2008 hmm nu ved jeg jo ikke lige hvad du er til... men hvad med sådan en omgang tai-mad med en forskellige spændene ting???

• #2   27. dec 2008 smiley
    30 hunde.. årh vildt... det var mange..
    Hmm en reje cocktail el stjerneskud er da ikk dårligt.. *SS*
    knuuz kato og moar

• #3   27. dec 2008 Jeg sidder altid alene:-)

Jeg køber ind til bagte kartofler og så et stykke kød, jeg har lyst til. Og salat.

Eller tacoskaller.. Man kan købe mini tubs..

Flødekartofler og hvidløgsbøffer og salat

• #4   27. dec 2008 Tai-mad - tror da nok jeg kan lide det - men skal jeg selv lave det eller er der steder man kan bestille den slags?

Stjerneskud var faktisk en god idé - elsker den slags.

(30 hunde fordi jeg, som hver eneste år, skal på arbejde på hundeinternatet *GG*)

• #5   27. dec 2008 Jeanette: Det er også frivilligt at jeg skal sidde alene. Det er 5. år (ud af 6) hvor jeg skal på hundeinternatet. Elsker at være derude nytårsaften og da alle de andre hellere vil feste og være sammen med venner, melder jeg mig frivilligt til at tage tjansen.

Plejer bare at spise noget rugbrød, men vil gerne have lidt anderledes i år.
    Synes det nu nævner er en stor omgang *GG*

• #6   27. dec 2008 Madam: Det kræver sådan en, ikke? Eller kan man bruge noget andet?

• #7   27. dec 2008 Tinna, Lilly & Silas
    hehe bare oki, havede lige et billede i mit ansigt om at ha 30 hunde *GG*
    Jaaa stjerneskud smager pragtfuldt og hurtigt og lave.. *SS*
    knuuz

• #8   27. dec 2008 måske kan du google og se om der ligger en tai resturent i dit område og så høre dem og de man kan bestille til nytår? ved i hvertfald at der er mange resturenter hvor som enten har åbent for spisende gæsder den 31 eller tager i mod bestillinger....

• #9   27. dec 2008 henrijette J: Hehe det kunne nu også se sjovt ud hvis jeg tog alle hundene med ind i huset med mig. Selvom jeg tror mine egne ville blive ret utilfredse med det *GG

Iben: Jeg skal derud d. 30. - vil maden så være god d. 31 om aftenen efter at have stået i køleskabet? Jeg er nemlig billøs.

• #10   27. dec 2008 Hmm det tager da ikke så længe at lave *S*

Jeg har siddet hjemme de sidste 12 år.. siden jeg fik kat.. der er ingen af mine dyr, der skal være alene hjemme nytårsaften:-)

Vi hygger os gevaldigt:-)

• #11   27. dec 2008 Jeanette: Min kat plejer godtnok være alene herhjemme mens jeg er derude, men overvejer at tage ham med i år, da jeg skal være derude i 3 dage.
    Mine hunde er altid med med uanset hvor jeg er, men katten plejer at være ligeglad.

• #12   27. dec 2008 Mmm ja Oliver gemmer sig i skabet.. Men jeg har nu heller aldrig været til fyrværkeri, så det passer mig fint at sidde hjemme og hygge:-)

• #13   27. dec 2008 Jeanette: Heller ikke mig - er bange for det lort :o)

• #14   27. dec 2008 Oss jeg:-) Og i mange år, da jeg boede hjemme, lå jeg altid på langs. Enten var jeg syg eller også skvattede jeg ned af trappen og slog halebenet *GGG*

• #15   27. dec 2008 Tror jeg sagtens det kan, hvis der en en mikro eller sådan noget så du kan lune det... ku forestille mig at du nok bare ikke skal have noget indbagt rejer fx. for det bliver nok bløt...

• #16   27. dec 2008 Kviesgaard: Der er det hele. Har fuld adgang til bestyrerens hus som har fint stort køkken med det hele. Men jeg er en klode i et køkken, derfor det skal være lidt nemt.

Jeg bruger som regel tiden på at se tv eller sidde på nettet (herinde *GG*) og ellers bruger jeg meget af tiden på at gå og nusse hundene og sørge for at ingen af dem er bange.

• #17   27. dec 2008 Kviesgaard: Det lyder dælme også lækket - skriver det hele ned og vælger så på tirsdag hvad det blir smiley

• #18   27. dec 2008 Jamen jeg ER en klodsmajor (lyder pænere end fjols *fnis*).. Det har jeg altid været lool

Men ja, det gør avs *GG*

• #19   27. dec 2008 Hehe, Kviesgaard, det må man sige:-)

For en lille måned siden skvattede jeg over Luna, da vi skulle ud og løbe.. Det betød så at jeg ikke kunne gå normalt før for en god uge siden.. Og skal til at starte forfra med at løbe. Jeg har dårlige knæ i forvejen, skal jeg nok lige pointere:-)

Mig og cykler er heller ikke altid en heldig kombination *GG*

• #20   27. dec 2008 Jeg tror bare ikke Luna gad løbe den dag *GG*

Men ja, det er jo nok begrænset hvor mange gange mit knæ heler igen *S*

Uha ja det ville da også være træls:-(

Åh ja motorikken *S* Jeg har også et problem med at holde fast på ting.. (Kan oplyse at 1½ liter cola fylder MEGET i et lille køkken *S*) til stor fortrydelse for min underbo.. Og stor irritation for mig selv.. Er da heldigvis ikke kommet til skade endnu.. Men hjørner i lejligheder er heller ikke godt for mine tæer *S*

• #21   27. dec 2008 Haha det er helt ok smiley Holder emnet i toppen og måske flere retter kommer ind i tråden smiley (skal være derude i 3 dage jo)

• #22   27. dec 2008 Aj ja.. undskyld Tinna... tilbage til maden *S*

• #23   27. dec 2008 Hehe det går nok. Det er nu meget sjovt at læse om folks ulykke. Får mig til at føle mig så heldig. *GG*

• #24   27. dec 2008 Loool jeg er da glad for at jeg kan hjælpe *GGGGG*

• #25   27. dec 2008 i føtex og bilka har de noget der hedder middag for 2... der er 2 varianter: en med and, kartofler, rødkål og brun sovs... og den anden med roastbeef, madagaskar-sovs rodfrugtfad og kartofler
    Det hele er klart, det skal bare varme i gryde+ ovn
    Det er hammer nemt og det smager faktisk godt... måske var den med roastbeef et forslag?

• #26   27. dec 2008 Det er vel ikke sådan noget i en papkasse og sådan? For det er lidt fesen *GG*

Kommentér på:
Mad til en

Annonce