{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er ved at blive sindssyg;/
  • #2   15. jan 2009 bliv ved med at træn.. det kan tage op til de er 6-8mdr før de er helt renlige...

masser af træning, og ros når den gør det rigtig

• #3   15. jan 2009 Åh herregud......... Hun er jo kun en baby..... Hvor længe er du ude med hende og hvor tit?

• #4   15. jan 2009 Hejsa... Jeg fik Manse da han var lige omkring 12 uger gammel. og de første uger herhjemme gjorde han fuldstændig det samme.. Havde lige været nede med ham og så kommer man op igen også tisser han.. Jeg gjorde simpelthen det at hver gang han drak, spiste, sov eller legede så var det bare ned, hvis man ku nå det self:) Men efter nogle uger blev han renlig. også pev han når han skulle.. Jeg vidste heller ikke hva jeg skulle gøre men blev ved med bare at tage ham ned:)

• #5   15. jan 2009 Det er forresten også en god ting at selvom hun lige har tisset/skidt så tag hende ned.. Det var et råd jeg fik fra andre. Men ved self ikke om det var det der hjalp. Så hvis du kan se hun er ved at tisse så tag hende med det samme og gå ned:)

• #6   15. jan 2009 Med de labbere jeg har haft og har, har jeg været nede 1 gang i timen de første uger, hvorefter vi langsomt trappede op til 2 timer, 4 timer, 6 timer osv.

Vi har begge på skift haft fri de første 6 uger hvalpen var hos os, så renligheden kom helt på plads.
    Og det kan betale sig. Min afdøde labber tissede indenfor måske 8 gange samlet, og Athos har gjort det... 1-4 gange? Ingen af dem har nogensinde skidt indenfor.

• #7   15. jan 2009 er bare ved at gå amok hehe.
    men tak for hjælpen.

• #8   15. jan 2009 ... og ja, det gjaldt også om natten - fandme ligesom at have små børn smiley

• #9   15. jan 2009 En baby hvalp tisser der hvor den føler sig mest tryg. Ude i den store vide verden kan være for overvældende for den. Så derfor "tør" den ikke tisse der.

Hver gang hvalpen sætter sig ude, så skal den bare have verdens største ros hver gang, så den begynder at føle det er OK at den også gør det der hvor de "voksne" hund markerer. Det er som regel pga. deres dufte hvalpen ikke tør markere der.

Ting ta'r tid, og det gør renlighed også.

• #12   15. jan 2009 hun er ude måske 3 gange i timen og også når hun har sovet og alt det der.

• #13   15. jan 2009 Vi har aldrig været ude med vores hvalpe om natten med mindre de har vækket os og villet ud i haven. Det har ikke gjort dem langsommere til at blive renlig.

Om der er forskel på hvalpe der bor i lejlighed og skal i snor for at blive luftet og de som kan lukkes ud i haven kan jeg ikke svare på. Vores var som hvalpe vant til at blive lukket ud i haven.

• #14   15. jan 2009 Gitte,
    Tror du kigger på mig 8)
    Vi bor i lejlighed, derfor de mange ture ned med hvapsen.

• #16   15. jan 2009 Nat, det kommer lige så stille når de bliver fortrolige med alle de historier de møder på deres luftevej. En tissetur er som at læse aviser med info fra alle de andre hunde der går samme sted. Er man lille, er man måske ikke så modig. Men det kommer.

• #17   15. jan 2009 Gitte,
    Vi har så også en fordel i at der er en mindre plæne ved vores parkering, hvor det kun er vores hund der kommer.
    Derfor blev han hurtigere tryg ved stedet tror jeg.

• #18   15. jan 2009 *Teho*
    øhm, nogen gange skal vi rykke lide i hende for at få hende ud i haven men for det meste går hun selv. Hvis hun bare lige skal tisse er hun derude alene i 5_10 min det kommer an på hvornår hun piber og vil ind.
    Ja hun for lidt skæld ud når hn ''laver'' nogét herinde.

• #19   15. jan 2009 Rikke..
    Gå med hende i haven så hun ikke føler sig forladt
    Og så skal du ikke skælde ud når hun gør noget inde. Gør rent men ros hende til skyerne når hun gør noget ude

• #24   15. jan 2009 jeg er 15 og har haft beagle før.

• #27   15. jan 2009 jo selvfølgelig hjælper min mor med hunden, det er bare mig der har Zenta oprættet herinde og derfor skriver jeg:)

• #29   15. jan 2009 tak for hjælpen:)

haha så har man lige været i bad og så har Zenta så lige ''pakket'' hele huset ind i garn, ved at hun har løbet hele vejen igennem huset med en garn-nøgle. hehe det kalder man vist kedsomhed:)

• #31   16. jan 2009 Min Amigo er næsten tolv uger nu og han går til døren (næsten) hver nag han skal lave noget og han sover igennem natten uden uheld nu, det har taget os tre-fire uger at opnå det resultat, det har krævet en masse ud og ind af dørn ture og op om natten, men nu er der nogenlunde styr på det, med undtaglese af når han har været alene hjemme i et stykke tid, men det er jo ikke hvalpens skyld:o)

• #33   16. jan 2009 Hehe... ja man skal bare være opmærksom hele hele tiden i starten... kan godt være lidt svært, men det er det værd:o)

Kommentér på:
er ved at blive sindssyg;/

Annonce