552 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

hvordan kan man går løs hvordan kan man går løs

ja.... jeg går sygmeldt pga. oparation i min fod... så gået meget i område med min hund.... men så tag jeg sammen til går længere væk, over i vores dejlig skov.... der går stille og rolig med min americansk bulldog, men får øje på hund, og kalde min til mig og tag ham i snor, han er stor drng jo,, så alm hensyn tag ejg ham i snor og hvis folk ikke bange kan komme løs igen... denne anden hund jeg ser for øjen på os og kommer løben, og de hilser begge galde og ejer kommer løben, og lige pludselig kig den til angribe på min hanhund, den blev ved og ved, ogjeg var til nød til slippe min så han kunne forsvare sig, men fordi jeg råbte nej stod han bare tog i mod og forsvaret sig ikke hvor denne lille hund blev ved og ved jeg prøvet alt

først efter min eneste mulig var sparke til den så jeg kunne komme ind i mellem dem, fik jeg fat hans hund og de bed efter mig.. ejer tog den og spurgt om der var sket noget, der var nogen skærmer på min men ikke noget slemt, godt nok var min ryste over det....

jeg siger til ejer jeg synes det uansvarligt at går lød med hund der angriber, og han siger det gør det aldrig.... under mig bare hvorfor en tæve angriber en hanhund uden grund det er da ikke normalt eller er det bare mig

undskyld stavefej

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan kan man går løs
  • #1   4. feb 2009 blev nød til komme ud med det

• #2   4. feb 2009 En gang skal være den første - og det kan da også være, det er den sidste.

Det kan være, at de to bare har kommunikeret noget, som I ikke har haft en chance for at se - og så ender det så galt som det gør.

Det er ikke sikkert, at hunden nogensinde vil gøre det igen. Dog håber jeg, at manden tager oplevelsen til efterretning.

• #3   4. feb 2009 ja det håber jeg da han gør, men tror det ik han blev lidt sur på mig fordi jeg brokke mig,,,,, men er det normalt at tæve springer på en hanhund

• #4   4. feb 2009 Jeg ved ikke om det er normalt, men min tæve ryger på alt og alle. hvis hun fik lov, men det gør hun ikke. Og det er blevet værre med alderen

• #5   4. feb 2009 oki..... jeg vil sige var chokke over det, også fordi jeg råbt nej min hund stod stille og bare tog i mod og hun blev ved og ved og ved.......

• #6   4. feb 2009 sikke en træls oplevelse for dig og din hund, sabina

• #7   4. feb 2009 Hunhunden har måske følt sig truet over ham siden hun har gjort det.

Mine forældres hunhund havde heller aldrig gjort noget, og er ellers vant til alverdens hunde da den det meste af tiden lever på en campingplads - men en dag kom der en hanhund gående som hun sprang på, uden at vi vidste hvorfor - heldigvis var det kun min forældres hund der kom til skade, dog ikke noget alvorligt - hanhunden skete der ikke noget med.

• #8   4. feb 2009 Uden at have set situationen kan du hanhund måske have været lidt interesseret i tæven og så er den blevet hys, din hanhund reagere så meget naturligt ved bare at tage imod og tænke "jaja hysteriske kælling jeg syntes stadig du er lækker". Det gør ikke situationen bedre, men den er ikke unaturlig, mine hanhunde får også deres napsere for at være for interesseret i den forkerte ende.
    Det lyder så til at denne tæve har overreageret så kan godt forstå at du reagerede som du gjorde. Det var godt at i begge kom helskindet ud af det og så må vi håbe manden holdser sin hund i snor fremover :o)

• #9   4. feb 2009 --->>> Jeg ville aldrig lade mine hunde hilse på en anden hund med snor på...det kan/eller vil have indvirkning på deres hundesprog....

Men det er en forfærdelig situation - og godt at i alle slap ud af det ...uden álvorlige skrammer...

• #10   4. feb 2009 Egentlig meget normalt.... og du skriver heller ikke noget om at de angreb resulterede i blødende bidsår........ Kan forstå man kan blive forskrækket, men igen en normal hanhund lader sig ikke sådan gå på....
    Kun unormale som f.eks. min Balder.... men han har så fået lov til at lege på de evige jagtmarker.... Der gør han ingen fortræd.....

• #11   4. feb 2009 Snow K - er meget enig :o)

• #12   4. feb 2009 Og jeg holder altid min aggressive hund i snor. Så må de andre gå uden om

Kommentér på:
hvordan kan man går løs

Annonce