{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
330 visninger | Oprettet:

ked af udfordringer {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke om jeg bare er pylret (det er jeg tit :-))
Men jeg bliver så ked af det når jeg ser en hund, der har tabt alle sine udfordringer. Det er så trist smiley
Måske er hunden ligeglad, men det er den ejer, der elsker sin vuffer over alt på jorden jo nok ikke. Så jeg vil gerne høre hvad i føler når jeres vuffer taber. Skal jeg have ondt af jer eller skal jeg holde op med at skabe mig smiley
Ved godt det bare er for sjov, men når en hund har tabt 5 ud af 5 bliver jeg ked af det. Men så længe ejeren ved hunden er den bedste i verden er det måske lige meget smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ked af udfordringer
  • #1   19. jan 2006 Du behøver ikke have ondt af mig jeg går ikke så meget op i det. jeg ved jo at min hund er den bedste hund i hele verden!!

• #2   19. jan 2006 Jeg stemmer ud fra billederne, kvalitet, antal o.l. for at vælge efter hvilken hund jeg bedst kan lide synes jeg ikke er helt fair, da alle hunde jo egentlig er skøøøønne, og det er trods alt et galleri, så det må være billederne der tæller. Vi taber også en del af vore udfordringer, og det kan jeg da godt blive træt af, da jeg selv synes vi har nogle gode billeder, men det er ikke noget der slår mig ud, jeg tager bare nogle flere billeder og håber så at et af dem kan give tøserne nogle flere sejre:)

• #3   19. jan 2006 Jeg stemmer også lige så meget udfra gode billeder og hunden kan jo saktens være rigtig sød men så er mennesket måske bare ikke det bedste til at tage billeder...

• #4   19. jan 2006 Ja du behøver bestemt heller ikke have ondt af vores hunde når de taber.... Vi tager det ikke så tungt... Og hundene gør jo slet ikke... *ss*

• #5   19. jan 2006 det er jo self nok bedst at vinde hehe, men hvis jeg taber gør det ikke så meget for så tænker jeg jo bare på at mine hunde er de bedste for det syntes man jo nok altid ens egen hund er:)

• #6   19. jan 2006 Heidi PItt... nej, det giver ingen mening cody taber... det skal du vide smiley han er en smuk vuffer. Jeg har lige været inde og kikke hans nuværende udfordringer, og uden at sige for meget må jeg vil gerne sige, han er min favorit smiley Det er jo lidt samme type hund som min smiley Begge kloge hyrdehunde smiley

Men jeg bliver bare nødt til at sige PYYYYYTTTTT med de udfordringer så og se det som sjov. Vi ved jo allesammen godt at lige præcis vores vaps er den bedste i hele verden, så er det jo bare synd for dem der ikke kan se det smiley

• #7   19. jan 2006 Men altså bare lige for at få en ting på det rene. Vi kan godt blive enige om at min hund er den allerbedste hund i hele verden ik'? *LOL*

• #8   19. jan 2006 Heidi: jeg fatter heller ikke at Cody taber har er jo utrolig smuk :o)

• #9   19. jan 2006 *Louise aka Snøvle -Daisie : jo da ---næsten :o)

• #10   19. jan 2006 Heidi - jeg sidder og tænker som din far og andre om cody-drengen *S*

Og så tænker jeg på om du mons snart får de nye billeder på ? - fpr så gids jeg ikke lave alle de nuværernde, men måske du har nogle yndlings du gerne vil have så skriv lige hvilke - okay ?

.......skriver sq lige i din gb'er........ss..

• #11   19. jan 2006 HP - sikke noget ævs - har lige skrevet i cody-drengens gb'er ;o)

Kommentér på:
ked af udfordringer

Annonce