{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Øv skuffet og ked .. {{forumTopicSubject}}

Jeg søgte jo bolig pga skilsmisse og fandt en kanon bolig ind mod kbh igennem en bolig forening .
Alt var perfekt 4 værelses lejlighed med have til og tilladelse til to hunde .
Aftalte med dem at jeg måtte leje den hvis jeg ville og , skulle ringe idag og give besked om hvornår jeg kunne komme og se den og skrive under på lejekontrakt .
Men Meen mit held ville at de ikke havde fået talt sammen sååå , den er desværre blevet lejet ud til en anden i mellem tiden . Er bare såååå skuffet og ked af det lige nu .

Dog er der alligevel en løsning og det er at jeg bliver boende her alligevel hvor jeg bor nu for børnes skyld og at jeg jo må have de dyr jeg har lyst til , såå det er jo fint , men er dog skuffet og ked alligevel , da jeg glædede mig helt vildt .. øv øv ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv skuffet og ked ..
  • #1   10. feb 2009 Skulle bare lige ud med det og nu vil jeg finde min seng .. Godnat alle HGèr smiley

  • #2   10. feb 2009 Øv, hvor trist, kender godt den følelse, uha man føler sig snydt og uretfærdig behandlet....dog er det trods alt positivt, at du jo har en bolig, hvor du må have dyr.....

    God nat:-)


  • #3   10. feb 2009 Øv... Det er bare surt, når man er træt af at kæmpe og lede, og så går det i vasken...:(

    Jeg har lige meldt mig på bolignu, det koster godt nok lidt, men de er gode til at informere om ny boliger, og jeg har set en del 3-5 V hvor der er dyretilladelse...

    Held og lykke smiley


  • #4   11. feb 2009 Kender det kun alt for godt.
    Der er ik andet for end at blive boende eller finde en ny, selvom det er svært,

    Har fundet 4 fede lejligheder, men må nok desværre takke nej til dem alle da vi ik kan nå at få vores egen lejlighed lejet ud inden de finder andre lejere smiley


  • #6   11. feb 2009 Tak for jeres søde indlæg , det varmede at stå op til smiley

    Men øv , hvor var jeg bare skuffet , ked og sur igår .
    Synes jo ik de kunne være det bekendt ..
    Glædede mig sådan til at komme tættere på familie og venner og nye job og starte på en frisk .. Alt var perfekt men blev ødelagt på 5 min tlf tale .... SURT .....

    Men jo det er da dejligt at kunne blive i rækkehus her , men ikke lige det jeg enlig har lyst til , har ikke venner eller familie her .. øv


  • #7   11. feb 2009 jeg kender følelsen - og ja det er en skuffelse

    hvor er det du gerne vil hen ?


  • #8   11. feb 2009 the one and only..

    Ja MEGET skuffende , også fordi man jo gerne vil starte på en frisk og gerne vil tættere på venner og familie ..

    Ind mod kbh er ønsket endten på den ene eller anden måde max ca 30 -40 min fra kbh .

    Dog SKAL der være hunde tilladelse . Går ikke af med Lady , så bliver jeg hellere her.


  • #9   11. feb 2009 Line T og Rottedroning tak for råd , kigger engang smiley

Kommentér på:
Øv skuffet og ked ..

Annonce