953 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Dagen endte i blodbad, Dagen endte i blodbad,

Så er vi hjemme igen efter en god konkurrence, Det var Vordingborg der løb med de 3 bedste pladser..

Sådan ser resultatet ud for Babett og jeg.
Øvelse 1: Fri ved fod: >>lidt skævt sidning << Fradrag 0,4 point
Øvelse 2: Apportering:>> Flot<< Fradrag 0,0 point
Øvelse 3: Halsgivning: >>Flot<< Fradrag 0,0 point
Øvelse 4: Spring: >>lidt skævt sidning << Fradrag 0,4 point
Øvelse 5: Afdækning: >>1 kryb<< Fradrag 1,0 point
Øvelse 6: Fri ved cykel: >>Flot<< Fradrag 0,0 point
Øvelse 7: Gerningsstedssøg: >>flot<< Fradrag 0,0 point
Øvelse 8: Sporsøg: >>Midster 1 genstand<< Fradrag 5,0 point
Øvelse 9: Rundering / eftersøgning: >>Svag hals, Fradrag 1,5 point
Øvelse 10: Anholdelsesopgave: >>Flot<< Fradrag 0,0 point
Øvelse 11: Frygtløshed for slag: >>1 slip, << Fradrag 3,5 point

Opnår i alt 168,2 point placering som nr. 3 (ud af 180 mulige point.)

Babett kom til skade med rovkloen, (tommelfingeren) Det lignede et helt blodbad, i sneen. Men vi forsatte konkurrencen. Efter jeg havde vasket tåen, ren fort sne og mudder, det stoppe blødningen, lige pt.

Da vi var færdige med opgaven, vaskede jeg hende igen, og kan se at hun har fået en flænge, på tåen ved siden af neglen. Her fik Babett love til at blive i bilen ind vi skulel starte på den næste konkurrence.

Efter den sidste konkurrence, blødte det igen fra tåen, og igen vaskede jeg, og tørrede for at se om skaden var blevet større.

Det var den heldigvis ikke, nu skulle vi så bare ha resultater og præmier, så kunne vi køre hjem.

Hjemme fik jeg Babett op på køkkenboret, fat i forbindingskassen, og fik gennemrenset såret, sprøtedet lidt flydende plaster på såret, så det kan lukke sig..

Nu skal Babett ikke ud og rør sig de næste par dage, hun skal bare ha ro i den tå, så hund kan blive klar igen..

Men eller en spændende dag..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dagen endte i blodbad,
  • #1   22. feb 2009 Tillykke med det flotte resultat. En flot dag, trods skaden.

• #2   22. feb 2009 Tillykke med det fine resultat, hun er nu sej hende babett... ;0)

• #3   22. feb 2009 hundebanden Imod hunde avl .

Nu er det bare sådan, at jeg undersøger skaden, og kan konstantere at den ikke er særlig stor, havde den været støøre, så havde jeg fundet sytråd og nål frem. men det var ikke nødvendigt.
    Og selføllig holder man et ekstra øje på skaden, stopper blødningen af sig selv, eller ikke, og ud fra det jeg ser og konstanter, vælger jeg at fosætte.

Lig pt ligge Babett og sover trygt og slapper fuldstændig af..

• #4   22. feb 2009 tråd og nål frem.....pyha....og selv syet det så?

Men tillykke med resultatet. God bedring til Babett

• #5   22. feb 2009 Sikke da et fint resultat.
    Tillykke emd det:

Jeg ville også fortsætte konkurrencen ud fra det du beskriver.. Det ser ofte mere voldsomt ud end det er og hunden er tit ikke påvirket af det alligevel.

Dess har flere gange fået en lille flænge i poten.. Især om vinteren, men det bløder mere end man skulle tro af så lille et hul, og er egentlig ikke så slemt

• #6   22. feb 2009 Nu behøver man jo ikke være dyrlæge for at sy et mindre sår på en hund..sålænge man ved havd man gør, og bruger steril nål/tråd..hvad jeg går ud fra OP ville have brugt.

• #8   22. feb 2009 Hulgaard
    tillykke med sejren godt gået begge ..

• #9   22. feb 2009 Tillykke, godt gået at Babett klarede hele prøven. De er "sgu" seje de hunde.

• #10   22. feb 2009 Tja.. jeg havde så trukket min hund,på stedet..

Samt syntes det er under alt kritik,at dommeren ikke har sagt stop..

Et er at hunden er skadet og jo det gør sgu nas på den,med en flænge,samt revet tå..

Men hunde der kører i drift er hårde og kører videre.. Yderlig kunne skaden ha være forværret..

Så intet tillykke herfra,med din hårde hund !

Hunden før målet !

• #11   22. feb 2009 Nu tager jeg ikke til dyrlægen i tide og utide, jeg vudere situatione nøje, og når man først har skyldet såret, og hunden slikker det rent, og blødningen er stoppe, så er det ikke særligt alvorligt, og så er det ingen grund til hvorfor man skal stoppe.

Selføllig sprang det op igen, da vi gik i gang med de sidste øvelser, men det ikke, slet ikke i det omfang som da det skete.

Jeg holder lige så meget af dyr som alle i andre gør, og havde det været alvorligt, så var vi nok kørt en tur til dyrlægen for at få lappet hunden sammen, inden vi forsatte konkurrencen.

Kommentér på:
Dagen endte i blodbad,

Annonce