{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Stemme ind?? {{forumTopicSubject}}

som opfølger til en tråd fra i aftes vil jeg gerne komme med mine forklaring på hvorfor man skal stemmes ind af andre brugere her på siden...

Grunden til at man skal stemmes ind er slet og ret for at kunne skelne skidt fra kanel. F.eks vil en fake hund og ejer ikke bruge særlig længe på at oprette en profil, blot for at komme ind for at svine folk til og lave ballade.

Så kan vi der har det privillegie at kunne have indflydelse på en side vi alle syntes om, også være ansvarlige for at der ikke bliver ballade med fake profiler.

Som "ældre" bruger af denne side har jeg da oplevet en del ballade med fake profiler, hvor de blev stemt ind, med billeder stjålet fra andre sider, hvor de begyndte at oprette tråde her i forum om åndsvage ting, de kunne finde på at beskrive dyre-sex, og blot for at få en reaktion frem hos os.

Så jeg er sådan set for, at vi der allerede er brugere af siden har indflydelse på hvem der kommer ind.

Selvfølgelig skal vi ikke lade det gå os til hovedet, og ikke afvise for et godt ord. Giv de nye en chance og fortæl dem hvordan det foregår herinde...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stemme ind??
Kommentér på:
Stemme ind??

Annonce