934 visninger
|
Oprettet:
Stemme ind {{forumTopicSubject}}
Vil i ikke hjælpe mig med at stemme Felicity ind inde på hestegalleri.............
Så er i bar enogen skønne nogen....
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 422 Svar: 13.104
Nogle af tøserne derinde er dælme nogle stride bananer, også når det kommer til at stemme heste ind.
(værre end herinde, sys jeg)
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.802
Ja synes de er lidt strege ang det der stem ind værk........
Hehe og herinde (:
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 422 Svar: 13.104
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.802
Jeg ved hun er oprettet ved tidligere passer derinde...... Lidt trælst måske, men okay, det er bare et galleri jo
Men hun er min nu, hehe det så lækkert
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 422 Svar: 13.104
Stemme ind