{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

muhammed tegninger {{forumTopicSubject}}

ja jeg ved godt at folk er ved at være trætte af at høre på det men nu kan jeg ikke holde mig tilbage længere.. jeg må bare ud med min mening....

Det var selvfølgelig forkert af JP at sætte tegningerne i deres avis, men jeg synes muslimerne skal tage en slapper!! Hvor mange billeder findes der ikke af gud og jesus uden at de stærkt religiøse her i landet sender bombe-trusler ud??
Jeg kan da godt forstå de er irriterede over det med tegninger men det pisser mig sgu af når de kommer med kommentarer om at vi skal respektere deres tro og deres love osv. men de glemmer at tænke på at det skal gå begge veje! De skal fandme også respektere vores tro og vores love!! Fordi vi har en anden lov end dem.
Og det med krigs-trusler, hvad fanden er det for noget??!? så slapper vi da lige af!? og en undskyldning fra dronningen og regeringen? Kan de dog ikke forstå OG RESPEKTER VORES LOV der siger at de ikke har noget med avisen at gøre??
Hvorfor brænder de vores flag af når det ikke er hele landet der har noget med det at gøre!? Hvorfor skal det gå ud over os og de danske virksomheder som sender fødevarer derned?? JP har sagt undskyld er det så ikke nok??
Jeg tror også der er nogle danske imamer herhjemme som er blevet kolde i røven over at de muslimske kvinder ikke må bære tørklæde.. Og så skal de simpelthen bare gøre sig bemærket på en eller anden måde!!..

Man ser jo hele tiden at de brænder vores flag af og sådan noget men de glemmer at tænke på noget. HVEM VAR DET LIGE DER HJALP DEM I KRIGEN MOD USA? OS! HVEM ER DET DER SENDER PENGE OG TØJ TIL DEM? OS! og HVEM GIVER DEM MULIGHED FOR AT BO I VORES LAND SÅ DE KAN STARTE FORFRA? OS! .. og så står de krafthelved og siger at vi skal sige undskyld!?!? nu må de eddersatmne tage sig sammen! Ellers så kan de da godt tage og forsvinde herfra!!!!!...

Og når de nu boykotter de danske varer så vores virksomheder skal skære ned på personale, glemmer de så ikke lige at tænke på hvem der ryger først? Det gør muslimerne da!?...

Er så pisse sur over det her :o( ..

(undskyld de hårde ord)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  muhammed tegninger
  • #1   2. feb 2006 Tror der er mange som er sure over alt det her :o(

  • #2   2. feb 2006 Line. Skide godt skrevet og enig.

  • #3   2. feb 2006 trino - jeg ved de kan være hårde.. men er de hårdere end bombe-trusler?

  • #4   2. feb 2006 ja det var nemlig lige det jeg læste.. derfor skrev jeg det her

  • #5   2. feb 2006 jeg lever skam også som jeg altid har gjort.. men selvom vi holdt med usa hjalp vi dem jo.. og vi sender mad og tøj til dem, samler penge til dem når de har det svært.. og alligevel truer de med at bombe os lilleputter.. det skræmmer mig ikke.. men gør mig bare gal i skralden..

  • #6   2. feb 2006 ja jeg ved det :o( ... det er selvfølgelig synd for dem at de ikke har mulighed for skole og sådan noget.. Men.. jah men alligevel..

  • #7   2. feb 2006 :o(

  • #8   2. feb 2006 jamen jeg kan godt forstå hvad du siger.. men.. de er vant til krig, de er vant til at se hvad krig gør ved folk og hvad for noget forfærdelig noget krig er.. kan de så ikke også forstå at sådan noget forfærdelig noget er slet ikke værd at lave pga. et par tegninger?

  • #9   2. feb 2006 mmjaja.. men de kan sgu stadig gøre mig gale i skralden..

  • #10   2. feb 2006 don - jeg er enig med læserbrevet!

  • #11   2. feb 2006 godt indlæg Line. Jeg er simpelhen ved at kaste op over de tegninger.....jeg har ikke engang set dem og de interresere mig slet ikke......jeg er fuldstændig ligeglad med deres "gud" lige så vel som de er ligeglade med vores....jeg kan ikke se hvorfor vi skal trues i hoved og r** p.g.a en tegneserie....hallo har de virkelig ikke andet at gå op i.
    Nej jeg tror, at om så vi forærede alle muslimer en porche, 1 mill, og en koran i guld så ville de sq alligevel true os.....de er krigsliderlige og hælmer ikke før de har fået hævn.
    Jeg ved godt at man ikke skal skære alle over en kam, men..... øhhhh hallo....hvad er det lige de selv har gang i ??.....er det måske alle danskere som har tegnet på denne tegning ?...nej.......er det måske alle danskere som har set disse tegninger ?...nej....

    Stakkels de ny-danskere som er her i landet....det må sku ikke være sjovt at være dem.....ja der skal da nok blive noget ballade af den grumme slags


  • #12   2. feb 2006 jeg går i klasse med en dreng som kommer fra Afganistan... Selv han synes de går over stregen for der står i deres love eller tro eller noget at de SKAL godkende en undskyldning.. så han synes der var nogle af de nydanskere der skulle rejse ned og minde dem om det...

  • #13   2. feb 2006 evers - lol..

  • #14   2. feb 2006 jeg synes også godt de kunne se at komme afsted...

    men hvis de alligevel ikke ved hvor DK ligger så er der vel ikke noget at være bange for ;o)


  • #15   2. feb 2006 men når det nu står i deres lov eller tro at de SKAL tage imod den undskyldning de fik, så har de jo ikke rigtig nogen grund mere?

  • #16   2. feb 2006 *gg* Line den dreng kan da ikke være helt normal..?

    Anyway må man undres, da det nu dokumenteres, at der flere gange har været vist billeder af Muhammed, og at muslimerne oveni købet selv har lavet nogle af dem !

    Og man undres endnu dybere, når det nu er blevet læst op fra koranen at det er Allah og ikke profeten som de bliver så hysteriske over,- der ikke må afbilledes !

    I guder hvor er de dog primitive..
    Og nu er der ovenikøbet udsendt et officielt brev til London, hvor der trues med blodig krig, af en eller anden "brigade" som skulle være en del af Al-Qaeda...
    små mænd, små hjerner !


  • #17   2. feb 2006 jeg tror ikke dem der allerede bor her tør at gøre noget.. de skal lige huske at tænke på at de er i stærkt undertal.. og det ville være MEGET dumt af dem at gøre noget...

  • #18   2. feb 2006 Pæne ben Burka Birthe !
    du jo utugtig... Pas du hellere lidt på ! *SF*


  • #19   2. feb 2006 MG - enig! .. De brænder ovenikøbet også det norske flag.. hvad har norge dog gjort?

  • #20   2. feb 2006 *gg* tænkte det nok..
    du må hellere tage nogle bukser på *ler*


  • #21   2. feb 2006 vi skal respektere deres love, og det gør vi - de skal respektere vores lov om ytringsfrihed, og det gør de ikke..

  • #22   2. feb 2006 *Looooooooooooooooooooooooooooooool*
    Jap en fatwa.. det var jo lige præcis hvad det var *gg*


  • #23   2. feb 2006 og det er det der gør mig så sur...

    de kæfter fandme hele tiden op med at vi skal respektere deres lov vi skal gøre dit og dat for dem, de vil have deres egne moskeer osv...

    men vi skal sige undskyld til dem for at DE ikke respektere vores ytringsfrihed? det holder jo ikke?


  • #24   2. feb 2006 Meget primitive mennesker kan ikke have respekt for andre.. De er så respektløse omkring liv, og det er både deres egne og andres..

    Iøvirgt Line, har jeg også gået i klasse med en herboende indvandrer.. og da vi gik i skole, var han bare helt fjong, dejlig legekammerat osv osv..
    I øvrigt gik vi på skole, i en lilleputkommune, hvor de var de eneste indvandrere på hele skolen.. dengang altså.. *s*

    Han har godt nok ændret sig en hel del.. Og det er ikke til det positive, set ud fra en danskers synspunkt.. Såå deet !


  • #25   2. feb 2006 De fatter det jo ikke Line.. !
    det er hele essensen !

    De har simpelthen ikke hoisont til at forstå, at det kan være andreledes i andre lande. Ser du, vi mennesker har det jo med, at forstå og optage informationer, ud fra egen erfaring. De har ikke erfaring med ytringsfrihed overhoved.. Siger man noget negativt om pågældende styre, så er det af med knoppen eller et nakkeskud..

    Indoktrineret og primitive, det er hvad jeg mener de er !
    Og det kommer til at koste mange års oplysning, for at de får det bedre.. Bare tænk på de normer og traditioner de har, ang. menneskerettigheder..

    Kæft jeg er glad for at være dansker, trods JP´s bommert.. Een ville jo være brændt på bålet forlængst, hvis hun var født i en muslimsk familie !


  • #26   2. feb 2006 *ss* Bulgur Bente.. tror du ikke du snart skal ud og sørge for maden til mænnerne ????

Kommentér på:
muhammed tegninger

Annonce