{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
323 visninger | Oprettet:

SPØGELSER! {{forumTopicSubject}}

hej er der ik nogen der ligger inde med nogle gode spøgelses hisotrier? synes det kunne være spændene at høre om der er nogen der har oplevet noget uhyyyyyygeligt! ?!?! ::

jeg kan jo selv lægge ud: Min mors venindes børn havde længe ikke kunnet li´ at bevæge sig rundt i deres hus. (hun har to børn en dreng på min alder, og en pige der er nogle år yngre!) der skete også forskellige mærkelige ting i huset, og der var ligesom en mærkelig stemning i huset! hendes lille datter, havde da hun var mindre, hårdnakket påstået at hun altså sad og legede med en lille pige inde i deres kosteskab. det er der selvfølgelig ikke noget mærkeligt i, for børn har tit fantasivenenr, men er det nu fantasivenner...? Nå, men så efter et stykke tid besluttede min mors veninde sig for at få en så kaldt åndemaner til at kigge hendes hus igennem, men børnene og hendes mand måtte ikke vide noget! så hun havde en dag sørget for at de ikke var hjemme, og så kom denne "åndemaner" for at kigge på huset. han fandt i alt 5 eller 6 spøgelser (kan ik helt huske) forskellige steder i huset! et af dem var en lille pige i det kosteskab som min mors vendindes datter havde sidet og leget i !!! og et andet var en ung mand der ville give en besked til min mors venindes mand! beskrivelsen af ham (åndemaneren beskrev ånderne for hende), passede precis på en af deres gamle venner, som var omkommeti en bilulykke nogle måneder siden!!! min mors veninde havde selvfølgelig ikke drøftet ham med "åndemaneren"!

nå men det var en af mine historier! har i nogle gode på lager??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SPØGELSER!
  • #1   4. feb 2006 ... efter at åndemaneren havde fået manet alle ånderne væk, havde børnene aldrig mere problemer med at bevæge sig rundt, eller sove om natten! og hun har stadig ikke fortalt dem det!!!

• #2   4. feb 2006 i våres andre hus heroppe vill min lillesøster ikke sove på sit værelse og da min mor spurgte hvorfor svare min lillesøster "på grunn avhu damen" min mor tenker seglidt om og spør så "hvilken dame?" og min lillesøster svare "hu damen som står og stryker"

den første aften vi bodde i det hus her stod loftdøren og klapret selv om der ikke var trek min mor fik en fornemmelse af atder varen pige derinde, gik og åpnet døren og siden har der ikke været noget.

på Valle vidregående skole

1)5 personer har været i stallen hele dagen, bygget stalden er i er sammenhengene med fårestallen hvor vi må ind for at komme på høloftet, den dør mellem fårene og hestene har været åpen hele tiden da vi plutelig høre fodtrin fra høloftet og som om der er nogen der slæper noget over gulvet

2) min veninde var i stallen og mugede ud hos sin ene hest da hun ud aføjenkrogen ser en gjennomsiktig pige skikkelse gå forbi

3) min veninde ser etglimt afen person uden ansikt en aften hved vandkranen i stallen da vi slukker lyset

4) mig og min veninde tar os en natridetur slukker alt lys (også på høloftet) og da vi kommer tilbage er det tendt

5) en aften vi går fra stalden og har slukket lyset på høloftet ser vi omridset afen person som plutselig blir væk

6) har set en skikkelse som pluselig blir væk oppe i mortorsags værkstedet

7) jeg er den eneste som er på internatet og i min gang, rektor er taget hjem og det er vaktmesterne også. jeg høre at der er døre som smækker og nøgler som rasler..mange nøgler

8) branddøren er smækket i en morgen da jeg vågner og jeg er fortsat den eneste som er der.

har meget mere men orker ikke..der er en som harhengt seg på skolen, hoppet ned fra 3 etg og ned på en gammeldags ovn samt at en gammel rektor går igjen

• #3   4. feb 2006 uuuhh hvor spooky!
    jeg sys altså det er ret spændene!

Kommentér på:
SPØGELSER!

Annonce