{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

Tinna
Tinna
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.759

Spøgelser {{forumTopicSubject}}

I er så glade for spøgelser herinde - så tænkte jeg ville dele min oplevelse med jer.

For et par dage siden da jeg gik i seng, ville jeg rulle mit gardin ned, da jeg ser der er svagt lys i børnehaven lige overfor. Det er unormalt og synes også jeg anede bevægelser dernede, så kigger lidt efter om der evt skulle være nogen dernede som ikke hører til.

Pludselig ser jeg en mand i vinduet. Blå skjorte og sorte bukser - han står i skæret fra noget der kunne minde om en computer så jeg holder lidt øje med ham. Der sker ikke rigtig noget, men aner stadig bevægelser.

Pludselig er det som om han stirre direkte op på mig og det synes jeg er creepy, så jeg ruller for og går derfra. Vælger så nysgerrig som jeg er, at kigge derned en times tid senere og der står han der sørme stadig og stirre.

Prøvede at fange dette billede - ved ikke om I kan se ham.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spøgelser
  • #1   24. apr 2014 du har hermed ødelagt min nattesøvn smiley

hold op hvor er det altså creepy smiley

• -Nanna-
    -Nanna- Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 33
    #2   24. apr 2014 Creepy! smiley

• #3   24. apr 2014 Mega creepy. Jeg tror ikke på spøgelser, men rystede da lige en smule i bukserne.

• #4   25. apr 2014 ÅRH hvor mega nice!!! smiley

• #5   25. apr 2014 det minder mig om en dag vi havde været afsted, vi kom hjem da det var blevet mørkt. da vi kommer ind i stuen står der et en dims der har lys der skifter farve og lyser på reolen. Det var virkelig uhyggeligt for ingen af os havde tændt den, og det er sådan en man skal løfte og trykke en knap til siden for at den tænder, så den kunne altså ikke bare tænde af sig selv. Min første tanke var at det måtte være en af mine nevøer der havde tændt den uden vi havde set det, problemet var bare at de ikke havde været der den dag, men dagen inden, og aftenen forinden (den aften hvor ungerne havde været der om dagen) havde vi siddet i stuen, så vi ville jo have set at den lyste.. det var virkelig creepy smiley
    Vi fandt aldrig ud af hvad der skete.

• #6   25. apr 2014 Okay. Ad. Farvel nattesøvn.

• #7   25. apr 2014 Årh uhyggeligt.

Det eneste elektronik jeg har haft lidt spooky oplevelse med, var én nat hvor det ringede på døren. Jeg er ikke typen der løber ud og åbner, men skal se hvem det er først og det gjorde jeg også her. Der var ingen. Tænkte at jeg var for langsom (jeg sov jo) så går tilbage i seng. Det ringede på igen. Skynder mig hen til vinduet - INGEN!!
    Sætter mig og kigger og det ringer på igen og igen med forskellige mellemrum, men der er ingen derude. Der var jeg tæt ved at skide en grøn gris.

Valgte at tage batteriet ud og gå i seng igen smiley

• #8   25. apr 2014 Mystisk.
    Jeg har aldrig kunnet tage et foto af "mine" spøgelser

Er du helt sikker på det ikke er en levende person ?
    Eller en gine. smiley

• #9   25. apr 2014 Så har jeg gjort dit uhyggelige billede lidt mere tydeligt..... Shit... han er klam... og holder øje med dig ....*LOOOOL*.....

Så her er din børnehave ...MED tydeligt spøgelse....

profilbillede
  • #11   25. apr 2014 Er jeg underlig når jeg synes det er langt mere creepy at en levende lurer på mig i mørket end at et spøgelse gør ?

• #12   25. apr 2014 Er der andre, der kan se et barn i lilla bluse i øverste højre hjørne af vinduet ?

• #13   25. apr 2014 Nahh, da han havde stået der i 2 dage valgt jeg i dag at gå derned lidt før det blev helt mørkt og se hvem han er, ham mit spøgelse smiley
    Som jeg siger, tror jeg ikke på dem og der er en logisk forklaring på alt og det er der også på ham her.

Hans hovedet er en løve lavet af et barn. Hans skjorte er genskæret fra et terrariumv i den anden ende af rummet og hans bukser er en dørkarm. Men selvom jeg ved dette nu, kan jeg stadig snyde mit hoved til at se en mand. Han står der stadig og jeg må bare leve med "ham" smiley

Synes det er sjovt hvad tankernes kraft kan - specielt fordi jeg ikke så manden som det første, kun lyset og fordi jeg kan få ham til at bevæge sig hvis jeg tror nok på det.
    Men skulle da lige se om folk herinde også kunne se ham ud fra min historie. Min ven var her hjemme i går, fik også ham til at se ham dernede. Han er mere livagtig her end på billedet, haha smiley

profilbillede
  • #14   25. apr 2014 her er billedet gjort større ........

Nååååh...... der er glemt et lille barn i den børnehave....... hans forældre har ikke hentet ham... og pædagoggerne , er gået hjem..... smiley

profilbillede
  • #19   25. apr 2014 Allergisk, kan du også se mennesker der ikke er døde, eks. se hvis der er nogen herinde der har det psykisk dårligt? Eller på en måde tyde om folk lyver? smiley

• #20   25. apr 2014 Sådan se ud i fremtiden ang. mennesker?

• #22   25. apr 2014 Ja okay, men hende Anita herinde som kan se spøgelser, dem kan hun jo beskrive igennem en kort forklaring fra brugere igennem skærmen, det synes jeg bare var vildt, så kunne det jo være det var blandet med lidt synsk hed smiley

Kommentér på:
Spøgelser

Annonce