{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
565 visninger | Oprettet:

Mummi
Mummi
Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 214 Svar: 1.203

Købe kamera i England ? {{forumTopicSubject}}

jeg skal have et canon kamera det kommer på tilbud i el-elefanten i denne uge til 1700,- normal prisen er 2100,- i england har de det til 1300 incl porto
men er itvivl om det måske alligevel er rarest at købe det i dk, hvad synes du?

her er link til den Engelske, det er model 870

http://www.bestpricedbrands.co.uk/index.php?act=viewCat&catId=31

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Købe kamera i England ?
  • #1   4. apr 2009 Køber du det i England, er der ingen dansk brugsanvisning med. Hvis nu du får problemer med det? hvis det går i stykker.. Hvad vil du så gøre?

Og så "mener" jeg at der skal betales told af en art.. så ved ikke om det kan betale sig

• #2   4. apr 2009 Der skal ikke betales noget ekstra fra england......

Men om det er "værd" at spare 400kr., det er jo så spørgsmålet, der kan godt gå 10 fra du bestiller til det kommer frem

• #3   4. apr 2009 husk lige at tjekke om de også sender fragtfrit ud af landet, for ikke alle gør det

• #4   4. apr 2009 Ah tak, ja jeg kunne ikke helt huske det med tolden *s*

• #5   4. apr 2009 Jeg har købt 2 kameraer ( indenfor et år ) over nettet og har ikke været tilfreds.
    Det jeg har nu er købt i en fotoforretning, der har jeg fået hjælp til, at finde det kamera, der passer til mit behov og kan til hver en tid få hjælp.

Jeg tror ikke altid det er det værd, at spare nogle 100 kr :o)

• #6   4. apr 2009 Jeg købte mit første digi i England, da jeg var på ferie derovre... det har funket fint og har ikke haft brug for rep... men mit Ixus, som jeg købte for et år siden, gik i stykker i december - linsen låste fast, så det skulle repareres... det ville blive meget besværligt hvis det var købt i udlandet.... så hvis du syns det er det værd at spare 400 kr, så køb det are derovre... jeg ville ikke...

• #7   4. apr 2009 Hej.
    Tak for svar,
    det er 500 jeg sparer iforhold til tilbudet i elelefanten, ( jeg havde skrevet 1700 - det er 1799,-
    men ja 500,- kr synes jeg egenlig også er for lidt at spare iforhold til ulempen ved rep mm, hvis ikke kameraet var kommet på tilbud i næste uge havde jeg bestilt det i England men nu har jeg besluttet at hente det på mandag i Elelefanten.

jeg håber der er dansk brugsanvisning med men der står på de danske sider den mskeun kun findes på engelsk, troede egentlig det var et krav at en vare solgt i Dk skulle have dansk brugsanvisning?

Kommentér på:
Købe kamera i England ?

Annonce