1.337 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
21 Svar
Polterabend Polterabend
Åhh min dejlige veninde skal giftes her den 25 april og jeg er MEGET bagud med hendes polterabend da hun nu bor i jylland og har haft problemer med hvem hun stadig snakker med fra sjælland og så skulle det kordineres med at hun var på sjælland en weekend.
Nu er jeg så nået frem til at søndag er sidste udvej.. Kan højst skaffe 1 måske 2 veninder, plus mig selv og så måske hendes mor og moster..
Har i ikke en god ide til hvad man kan finde på en søndag, med så kort varsel??
0 synes godt om
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.585
aug 2005
Følger: 138 Følgere: 136 Hunde: 2 Emner: 178 Svar: 1.697
Ja det er nu på søndag
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.618
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.054
Først kan hun f.eks sælge kondomer, kys eller andet godt på det nærmeste bytorv. Man kan for billige penge få lavet sådan et som skønhedsdronningerne har på der hænger over skulderen hvor der står bride of 2009.
Bagefter finder du en lokal bonde som måske har sin egen mose. så finder du en kajak eller en jolle et sted og så smider i den kommende brud i kajaken. derefter skal hun sejle rundt efter nogel ledetråde om hvad det næste i skal skal være og først når hun har fundet ud af det må hun komme op.
Hvad i skriver på ledetrådene skal jo selvfølgelig ikke være det hun skal men noget helt andet.
Derefter tager i hjem til dig og laver OL i balleknibning. det vile sige at i skal løbe en hvis distance med en femmer mellem ballerne, altså uden på tøjet og den der vinder får en form for præmie.
Derefter kan ievt finde en negletekniker, frisør eller kosmetiker der kan gøre jeres veninde lidt lækker og så er det vel ved at være spisetid, det er hurtigt klaret, alle spiseteder har åbent på en søndag.
Når i har fået noget godt at spise kan i f.eks tage ug og bowle eller på pub. der er mange pubber eller kroer der har åbent til klokken tolv søndag og så skal i jo bare sørger for at drikke hende så stiv at hun går under inden der:-)
det er en hyggelig, sjov og billig løsning til en polterabend:-)
Knus Line
aug 2005
Line: Du er godt nok kreativ må man sige..
Rigtig festlig ide.. Den er desværre lidt for vild for min veninde nok hun er mere til det stille og rolige/hyggelige.. Hun er ikke til så meget vågeligt. Men ellers et rigtig rigtig godt forslag..
feb 2007
Okay ja det kan jeg så godt se...
Så har de en cafe i slagelse der hedder cafe caramel, om søndagen er der en super lækker, æd alt hvad du kan, bruch til 99 mener jeg det er pr. mand/kvinde. det er en rigtig hyggelig cafe.
derefter ku i måske tage hende med ud i fitnes.dk og få en trænigstime. man kan lave alt muligt sjovt, lære mavedans eller noget der hedder body combat. det er lidt vildt men rigtig rigtig sjovt og så får man pulsen op og grinet en masse!
Hvis det kun er hygge, anbefaler jeg måske en biotur, mænd der hader kvinder er en rigtig rigtig go krimifilm.
Igen måske der er en af dine veninder der kender en negletekniker der ku komme ud og lave negle på din veninde, det er rigtig lækkert og feminint.
Måske en tur i bowlinghal også ku være sjovt. bowle en time og så gå ned på alle mulige maskiner bagefter. det har de i hvert falde i slagelse, airhockey og sådan nogle bilspil og sådan.
Ja det var lige hvad jeg havde, hvis du vil have flere ideer eller har noget lidt mere specifikt at gå efter siger du bare til:-)
Man kan forresten også tage til korsør og indspille en sang, måske dig og dine veinder sys det ku være sjovt. så ku bruden synge vers og i andre kor. det er også rigtigt sjovt og man får cd'en med hjem
jul 2005
Tag en madpakke med og nyd den i parken. Klæd hende evt. ud som et af havens dyr, og har zoo et tomt bur, kan hun jo sidde der lidt.
Få lavet billeder til en kalender. Forskellige temaer til hver måned, evt. et dyr pr. måned.
Slut af med en dejlig middag og en omgang bowling eller biograftur.
jul 2005
aug 2005
Line: Den med fitness og brunchen er rigtig god.. tror jeg er noget for hende.. vil bare undersøge samme mulighed tættere på os
Så blev jeg fru: Den er bare rigtig genial en rigtig god ide
feb 2007
Men god fornøjelse:-)
aug 2005
feb 2007
aug 2005
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.652
Da min søster skulle giftes, var polterabenden meget afdæmpet. Der var en del koks så hun var ikke i det store festhumør.
Jeg havde min moster og mor på besøg, og så inviterede vi min søster forbi, uden at hun vidste moster var der.
Så fandt vi ud af det blå på at tage ind til hendes yndlingscafe i byen.
Der mødte vi helt tilfældigt to af hendes bedste veninder. Der fattede hun den stadig ikke!:.
De de andre så kom, forstod hun den..
Vi fik noget champagne, og tog videre på en go' restaurant og fik noget mad.
Hun blev rigtig overrasket, og det var en hyggelig aften
mar 2009
Følger: 1 Svar: 1
Jeg har lige været på polterabend med heller ikke så mange mennesker.
Først var jeg inde og puste gals... Det var vildt spændende, og så fik jeg nogle minder med hjem. de er ikke så kønne, men de bringer et smil frem hver gang jeg ser på dem. :O)
Bagefter var jeg på det lokale grønt tov hvor jeg solgte æbler. Iført en øm stråhat og masser af rød læbestift.
Blev inviteret på lækker frokost på cafe hvor vi rigtigt hyggede og fik taget nogle sjove billeder sammen. Jeg fik her en gave af mine veninder - et blåt strømpe bånd, som jeg skulle iføre mig uden på buksen, midt i cafeen, og op og stå på bordet for at posere for kameraet. :O)
Dernæst fik jeg en fuld krops massage på klinik. hold kæft hvor var det lækkert. de ventede på mig bagefter med champange og klar til at skåle med mig efter min behandling.
Vi var inde og drikke flotte smarte drinks, med stjernekastere og paraplyer i og efter det så var vi ude og spise fint mad.
Det var en vildt hyggelig og sjov dag - ikke noget vildt. Men lige efter mit hoved.
Måske kunne du bruge noget af det i din planlægning.
Det eneste jeg ville have ønsket de havde husket, var et faldskærms hop... det ville jeg gerne have prøvet... :O)
God fornøjelse.
aug 2005
Vil klart tænke over om det er noget vi kan bruge..
aug 2005
Faktisk god ide med Scrapbogen, men den har jeg aftalt med hende vi skal lave i forvejen så den tror jeg vi gemmer, men kan jo få hende til at proppe nogle billeder fra polterabenden ind i den
aug 2005
aug 2005
feb 2007
aug 2005
Kunne ikke få fat i hendes veninder..
Så det endte med at hendes mor og jeg arrangerede en hemmelig tur i Zoologisk have hvor vi tog ind et par timer og så spiste jeg aftensmad hos dem og hyggede..
Og så havde jeg lavet et af de der knytte armånd med perler på, som en slags veninde armbånd vi begge har..
Polterabend