890 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Polterabend Polterabend

Hej alle søde mennesker. Jeg står i den situation, at jeg skal holde en polterabend for min søster, her om en lille måned.Vi har næsten fået det hele på plads, men mangler nogle sjove selvskablege til om aftenen hvor vi sidder og drikker... Er der nogen som har nogle fantastiske ideer til nogle sådanne??? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polterabend
  • #1   23. okt 2012 Vi lavede en quiz for min veninde. Vi havde i forvejen stillet hendes kommende mand en række spørgsmål og dem skulle hun så svare på smiley det var sjovt.

• #2   23. okt 2012 Quiz er en rigtig god ide. Det kan være om, hvor godt man kan kender bruden, om man kender de forskellige bryllupstraditioner, hvor godt brudeparret kender hinaden.. I kan også have et brætspil med som fx Ego, hvor man skal finde ud af, hvor godt man kender hinanden.

• #3   23. okt 2012 En anden sjov leg, som fungerer godt til at "ryste" folk sammen, hvis ikke alle kender hinanden, kunne være at alle får en rolle som de kun kender, det kunne være en skulle være en ornitolog en anden kunne være Amalie osv. Så skal man hver især gætte sidemandens rolle, og man må jo selvfølgelig ikke overspille så det bliver for nemt. Så skal man spille de roller feks under middagen og så gætte dem sidst på aftenen:)

• #4   23. okt 2012 det lyder rigtigt godt. tusind tak for jeres forslag smiley

Kommentér på:
Polterabend

Annonce