Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  polterabend
  • #1   8. maj 2009 Tag til kbh og få lavet jeres egen musik video smiley
    Det gjorde vi til min kusines bryllup, og det var en stor succes smiley

• #2   8. maj 2009 jeg er en af dem, som selv skal giftes i år. og derfor er jeg meget aktiv på www.bryllupsklar.dk derinde kan du få ideer til en super PA. Men hvad med et sex and the city tema, hvor i spiser morgenmad/brunch og så tager ud og kigger på sko, få dildoparty og drikker fine driks osv

• #3   8. maj 2009 louise: vi har lige arrangeret en polterabend og det forløb som følger:
    vi hentede bruden ved 11 tiden gik ud og spiste brunch
    kl 12.30 ca havde vi arrangeret at indspille en cd med 2 kærlighedssange på som hun kunne afspille til bryllupet for gommen
    kl 16 kørte vi i limo med champagne og det hele på rundtur i byen
    kl 16.30 tog vi i tivoli friheden og skabte os tossede
    kl 19.00 havde vi lejet noget spis og bowl
    kl 22.00 tog vi hjem til en af tøserne og lavede pyjamas-party og så tudefilm med en masse slik, vin, sprut og dansemusik, festede og lavede ansigtsbehandlinger, manicure, pedicure osv....

• #4   8. maj 2009 Jeg har også lige været til polterabend. Vi startede med morgenmad hos hende, derfra fik hun lavet negle og fik spray tan, hun indspillede en cd, solgte kys på strøget, vi var på kanalrundfart, Vi tog billeder på hele dagen og lavede til en kalender, hun fik til sit bryllup og sluttede af med mad og bytur.

Kommentér på:
polterabend

Annonce