1.642 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Jeg hader hunde ejere.. Jeg hader hunde ejere..

Jeg hader simpelthen hundeejere der ikke kan finde ud af at samle deres hunds lede efterladenskaber op.. Så fat dog at når du lufter hund på en villavej så er det IKKE okay at lade din hunds lort ligge og flyde så små stakkels mennesker som mig kommer ud i mørket for at tag på arbejde i øs regnvejr..
Skal hente min cykel i vores indkørsel og da jeg går lige forbi vores hegn er jeg ved at glide i en våd lort med min cykel.. SÅ FAT DET DOG.. Saml den lort op..

Overvejer seriøst at male et skilt hvor på det står jeg orker sku ikke mere :S

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stoppet køkkenvask 600 kr.
  • Hænge lamper op 500 kr.
  • Painting the inside of a small building 3.940 kr.
  • Rengøring af 200 kvm hus 1.500 kr.
  • Hækkeklipning af ca. 35 m hæk 2.000 kr.
  • Privat kok søges til madlavning med grøntsager fra egen køkkenhave i Holte 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg hader hunde ejere..
  • #1   9. apr 2009 Rooooolig Tumling smiley

• #2   9. apr 2009 Camilla: Jeg kunne lige se at jeg væltede der i den helt glattet og udsmattede lort med cyklen oven på hvis ik vi ville være flettet sammen da alt kan lade sig gøre for mig af en eller anden grund haha..

Nynne: Jeg håber jeg ser en af de dumme ejere der går uden at gøre noget.. Jeg bliver så tosset :S

• #3   9. apr 2009 Hvad hvis hunden ikke bummelummer der hvor man går?

• #4   9. apr 2009 Irene: Så længe du samler op har jeg ik noget imod dig smiley

Morten: Det kunne være man skulle gøre det med de flag =D
    Det med skiltet har jeg også lige sagt til kæresten at vi skal gøre nu er jeg træt af de folk der ik kan samle op efter deres hund smiley

• #5   9. apr 2009 Altså når du ik samler dine hundes lorte op kan jeg ik lide dig =D

• #6   9. apr 2009 Nynne: Typisk sådan noget.. (det med klagen) Jeg kan godt forstå når man har travlt.. Men det her har vidst mere været at man vil hjem i seng.. Jeg var nede nogle timer før og der var ik noget så jeg ved at den ik har været der hele aftenen

• #7   9. apr 2009 jeg har lavet et skilt , som i kan sætte op ved jeres grund....... jeg er sikker på det hjælper...

I kan printe det ud.... og laminere det..... *GG*..... kik her

(link fjernet)

• #8   9. apr 2009 nit: haha helt sikkert.. Kunne være man skulle gøre det =D

• #9   9. apr 2009 Man har vel ikke mere travlt... en man kan bukke sig ned , og samle en hundelort op........... for så skal man bare stå op 2 minutter før.... :O)

• #10   9. apr 2009 Nit: Lige præcis.. Men det her var så kl 22.30 men alligevel.. Jeg synes det er klamt..

• #11   9. apr 2009 Sov: ja det er klart.. Men stadig får man ik sådan en lugte dut lige mellem tæerne.. Glasskår og smadrede flasker kan jeg også blive godt knotten over ingen tvivl om det..
    Jeg synes også at den er mere grov når det er ude foran andres haver..
    Der hvor jeg bor er det i villalejlighed og underboen har 2 drenge der er ude og spille bold og det er bare så ufedt at ungerne kommer hjem med lort i hele huset fordi de ik selv har opdaget det ad

• #12   9. apr 2009 Sov: det er også helt okay smiley kan jeg heller ik selv..
    Men lige når man står i situationen kan man ik grine af det haha

• #13   9. apr 2009 Samler ikke hunde-høm hømmer op!! Så længe naboernes hunde skider foran min have og hæk, kan jeg ikke se hvorfor jeg skulle samle min hunds høm hømmer op.

Den dag mine naboer lærer deres hunde at det ikke er foran og i min have at deres hunde skal skide, ja....så tager jeg en pose med og samler min hunds hømmer op, men ikke før.

Kort sagt...Ens hund kan ikke både skide og have rent mel i posen!!!!

Pænt sagt " At skide eller ikke at skide"!!!! At ryde op eller ikke at ryde op efter sig!!!!!"

Bor i et vænge hvor folk lader deres hunde gøre som de vil!!! Jeg har jaget en del hunde ud af min have efterhånden. Og så tænker jeg bare "Hvorfor helvede skal jeg rydde op efter min hund her på gaden, når de andre lader deres hunde skide i min indkørsel og have???

Jeg er typen som giver igen her på vores vej, og har naboen sagt A så får han at føle på B.

Gider ikke højrøvet folk som kun kan se til deres egen næsetip!!!!!

• #15   9. apr 2009 Kia er begyndt at skide i vandet når vi er ved stranden. Så står jeg der med min pose og ser lorten forsvinde i løbet af et par sekunder. Synes det er pinligt at jeg ikke kan samle op ...

• #16   9. apr 2009 du bliver lige nød til at få hende til at tag dem med ind eller i en badering med snor så du kan hive dem i land og samle dem op =D

• #17   9. apr 2009 Hæh he. Det var da en idé :o) Jeg har tænkt på det med de går i opløsning med det samme.

• #18   9. apr 2009 aner ik hvordan det fungere haha.. måske synker de så kan vi få det op mellem tæerne til sommer haha

• #19   9. apr 2009 Herude ved os er der heller ikke mange, der samler op smiley Og det sammen med at folk ikke tager deres hunde i snor i bebyggelsen, gør at vi kan risikere at der kommer et forbud mod hunde:-(

• #20   9. apr 2009 Nu samler jeg skam også op hvis den bliver lagt så der er mulighed for at nogen kan træde i den . Men jeg vil gerne udvide til alle om ikke og smide flasker og dåser fra sig overalt. De forvolder faktisk mere skade end en lort. Men ellers er jeg enig med dig.

• #21   9. apr 2009 I´m a doglover!!! *

Det er da den mest tåbelige undskyldning , jeg længe har hørt.......

Hvis naboen slår sin mand ihjel.... så kan jeg jo også godt slå min ihjel.

Og tror du virkelig naboerne føler skam... fordi DU lader DIN hunds lort ligge........hmmm.... så kommer man sgu da aldrig problemet til livs....

Og det er stadig noget værre svineri......... mærkelig indstilling at have...:O(

• #22   9. apr 2009 vil faktisk godt give dig ret. jeg hader også folk der ikke samler op... Vi er mange hundeejere i vores kvarter og nogle af dem har fundet et godt sted at lade deres hund besørge i vores forhave og de samler IKKE op

• #23   9. apr 2009 *Irene 49 år* med lavtskydende mafiasupporter

Det er ikke en gang løgn..... det har jeg også undret mig over tit........
    At folk ligefrem køber små flag, for at fejre en hundelorts fødselsdag... ..
    *LOOOOL*

• #24   9. apr 2009 HA HA HA....... hvis man nu opdager hvilken hund der skider ...... så kunne man jo også sidde derhjemme og lave små sedler på en pind..... og skrive....

Denne hundelort tilhører .... og så hundens ( ejers ) navn og adresse.....
    Det ser sikkert ikke så flot ud som et flag....... men nok mere effektivt.... så bare kom i gang..... *LOOOOOL*

• #25   9. apr 2009 nit: du siger noget =D Jeg holder mig nu bare til det store skilt smiley

• #26   10. apr 2009 NITTIB : Måske syntes du min undskyldning er tåbelig, men så ved jeg ikke hvad jeg skal mene om din måde at sammenligne tingene på.

Hvad har mord og hunde høm hømmer med hinanden at gøre????

Jeg gider bare ærlig talt ikke samle op efter min hund når andre hunde så samtidig forsørger i min have. Så bruger jeg hellere tiden på at samle op i min egen have.

Kommentér på:
Jeg hader hunde ejere..

Annonce