ensom {{forumTopicSubject}}
hej derude. . jeg føler mig simpelthent bare så ensom. . jeg har for nyligt brudt med min kæreste gennem 6 år hvoraf det sidste år har været et helved for mig.! alligevel skulle der gå så lang tid inden jeg ku få mig selv til at gå fra ham. . han har fyldt utrolig meget i mit liv, jeg har sat mit liv på standby i håb om at han ku finde tid til at være sammen med mig. . hans forældre som jeg ellers har haft kontakt med ca 2 gange om ugen har totalt svigtet mig og jeg føler ikke jeg kan belaste mine veninder og famillie med alt min ullykke så pøver at være tapper så de ikke skal bekymre sig. . men jeg er bare så ked af det det er hele min tilværelse jeg har forladt og hele den fremtid jeg havde planlagt der er styrtet i grus, , jeg ved ikke hvordan jeg kommmer videre. .
aug 2004
Følger: 15 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 96 Svar: 1.479
Jeg tror dine venner ville hjælpe dig, hvis du ville lukker op over for dem. Det er hårdt at stå med det helt alene!
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
De kender vel også din ekskæreste og kan sikkert bekræfte dig i, at du har gjort det bedste.....6 år er lang tid og det kommer man ikke over på en uge......men ved, at du deler det med dine veninder, så vil denne tid ikke følels nær så hård.
Pøj pøj med det....du skal nok klare det
okt 2007
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 36
ensom