{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
492 visninger | Oprettet:

karina k
karina k
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 36

ensom {{forumTopicSubject}}

hej derude. . jeg føler mig simpelthent bare så ensom. . jeg har for nyligt brudt med min kæreste gennem 6 år hvoraf det sidste år har været et helved for mig.! alligevel skulle der gå så lang tid inden jeg ku få mig selv til at gå fra ham. . han har fyldt utrolig meget i mit liv, jeg har sat mit liv på standby i håb om at han ku finde tid til at være sammen med mig. . hans forældre som jeg ellers har haft kontakt med ca 2 gange om ugen har totalt svigtet mig og jeg føler ikke jeg kan belaste mine veninder og famillie med alt min ullykke så pøver at være tapper så de ikke skal bekymre sig. . men jeg er bare så ked af det det er hele min tilværelse jeg har forladt og hele den fremtid jeg havde planlagt der er styrtet i grus, , jeg ved ikke hvordan jeg kommmer videre. .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ensom
  • #1   9. maj 2009 Det lyder meget trist smiley

Jeg tror dine venner ville hjælpe dig, hvis du ville lukker op over for dem. Det er hårdt at stå med det helt alene!

• #2   9. maj 2009 Jeg syntes bestemt du skal snakke med dine veninder om det......jeg er 100 % sikker på at de vil støtte og hjælpe dig igennem denne svære tid.
    De kender vel også din ekskæreste og kan sikkert bekræfte dig i, at du har gjort det bedste.....6 år er lang tid og det kommer man ikke over på en uge......men ved, at du deler det med dine veninder, så vil denne tid ikke følels nær så hård.
    Pøj pøj med det....du skal nok klare det

• karina k
    karina k Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 36
    #3   9. maj 2009 har også snakket med dem men det er nu 1 1/2 måned siden jeg flyttede for jeg turde ikke bo derude mere. . mine 3 tætte veninder har alle tre små børn to af dem under et år og ved de har nok at se til så vil ikke belaste dem mere, bor nu hjemme ved min mor og har også snakket med min famillie om det men det hjælper ikke rigtig- - ved det er det rigtige jeg har gjort men jeg føler ikke rigtig jeg kan komme videre venter på at huset kan blive sat til salg men eksen stritter imod, jeg kan ikke få mit eget inden det er solgt har simpelthent ikke råd. . har forladt vores dejlige hund derude da den stod i hans navn og jeg savner hende forfærtlig. .

Kommentér på:
ensom

Annonce