825 visninger
|
Oprettet:
Kikkert undersøgelse {{forumTopicSubject}}
Hej Folkens
Jeg kunne godt tænke mig og høre fra nogen som har fået foretaget en kikkert undersøgelse i deres knæ.
Kunne godt tænke mig og vide.
1. Har i fuld bevægelse i knæet i dag ?
2. Hvor langtid var i sygemeldt ?
3. Fik i varige men pga. operationen ?
4. Dækkede jeres ullykkesforsikring hvis i f.eks. har fået varige men eller nedsat bevægelse i knæet ?
Mvh.
Henrik
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.300
Nej de kunne ikke lave skaden.
Uhh ikke så længe efter operationen.
Nej kun pga skaden.
4. Dækkede jeres ullykkesforsikring hvis i f.eks. har fået varige men eller nedsat bevægelse i knæet ?
Ja det gjorde den fik en afstatning efter 1 år.
aug 2007
Følger: 23 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 116 Svar: 931
2. Jeg var sygemeldt i 14 dage - har så heller ikke et hårdt fysisk job...men var hurtig klar igen...
3. Nej - min minisk var skadet og efter operationen har jeg det igen super...
4. Det kan jeg så ikke svare dig på...
Skulle jeg have taget beslutningen i dag havde jeg gjort det igen - fik det gjort på Hamlet og har været meget tilfreds med ALT
Held og lykke...
feb 2005
De fik fjernet min menisk men da der var vokset noget brusk rundt om min knæskal som de ikke kunne fjerne har jeg stadig men i dag, men kan leve med det.
2 gang forgik som den første der skulle de dog lave mine ledbånd der var knækket det gjorde de også men det holdt desværre ikke mere end 2 år så røg de igen og denne gang så slemt at de ikke kunne laves.
Men selve operationen er meget simpel og jeg fik det gjort ambulant så jeg kom hjem samme dag igen, jeg mener jeg var sygemelt omkring 14 dage det er en del år siden...
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 62 Svar: 743
Problemet ved min kikkert undersøgelse er jeg imorgen er det 3 uger siden og Lægen fandt ikke noget skade i knæet, han troede det var min inderste menisk men det hele så fint ud men han fjernede noget fedt halløj.
Problemet er så bare at de vrid, smæld, smerter osv. ikke er væk tværtimod og nu føles knæet til tider også løst og svækket.
Jeg har været sygemeldt i snart 3 uger og som jeg har det nu kan jeg ikke varetage mit arbehde som Sælger hvor jeg står og går meget hver dag, men jeg skal til kontrol her d. 15 juni og vil forklare Lægen hvordan og hvorledes jeg har det for kan ikke holde til at gå særlig meget uden knæet brokker sig og nogle gange når jeg vågner om morgen så er benet lidt stivt og jeg har ikke fuld førlighed omkring knæet.
Det skal lige siges at knæet hævede gigantisk op et par dage efter operationen og er først her indenfor en lille uges tid normalt igen.
Min kæreste og Jeg har ikke lavet andet end at rende frem og tilbage til Skadestuen osv. mega nitten
feb 2009
Forsikringen burde vel dække i tilfældet af at man får varige men eller nedsat funktion i sit knæ.
Men ved det heller ikke :s må tage kontakt til forsikringsselskabet hvis det ikke bliver bedre
Man kan heldigvis gå 8 år tilbage hvis der skulle komme noget senere
feb 2009
Det lyder ikke særlig behageligt men det lyder lidt de symtomer jeg også havde / har :s ikke lige det med varme / kulde men det med at det gør så ondt at man skal gå med krykker, har en krykke med ude når jeg går simpelthen som støtte og hvis mit knæ laver det vrid / Smæld.
Er bekymret, da Lægen sagde at jeg skulle holde mig i ro en uge så var det helt fint igen.
Fortalte ham om mit arbejde så sagde han, Du holder dig i ro i en uge.
Men ja nu er der gået 3 uger og problemer er der stadigvæk + mere til.
Det med førligheden burde bare ikke vare så langtid efter hvad jeg kunne høre på Lægen :s
feb 2009
Men skal heldigvis til kontrol på Mandag
feb 2005
feb 2009
Ja okay man får det nok pga. skaden hehe og ikke pga. operationen, det er bare min formulering der ikke er tip top dollar
20% det var da en del :s
Hvilken skade havde du :s ?
feb 2005
Følger: 90 Følgere: 89 Hunde: 4 Emner: 387 Svar: 2.125
1. Har i fuld bevægelse i knæet i dag ?
- Nej, nærmere 50% funktion
- en måneds tid og jeg er så sygemeldt igen grundet samme skade
- Ikke grundet operationen, ingen af operationerne har virket..
- Det har jeg ikke tænkt over..
feb 2009
50% :s det var da forfærdeligt :s der har du nok en forsikring som udbetaler en sum i forhold til den % du har men af..
feb 2005
Følger: 90 Følgere: 89 Hunde: 4 Emner: 387 Svar: 2.125
Havde skaden før jeg tegnede forsikringen, desværre..
feb 2009
Ja det bliver man jo desværre nød til :s
Men syns bare de % jeg har nu, er hårdt, har altid dyrket sport på højt plan før jeg fik skaden og det er pisse træls at man ikke engang kan sidde i hug når vi er til Hundetræning eller bare vil træne og lege med vores hund herhjemme :s
Tror måske min forsikring igennem Danica dækker
Kikkert undersøgelse