883 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
20 Svar
kikkert undersøgelse kikkert undersøgelse
Hej, jeg ville hører om nogle af jer har fået kikkert undersøgelse i maven. Og hvor i så stadig har ondt nogen gange efter 2 år, i de ar som er efter kikkert operetionen?:-)
Og ville hører om nogle råd, til omkring menisk smerter.
Venter på svar fra mr scanning, nogle som har gode råd til ting jeg kan gøre, så det ikke gøre så ondt i mit knæ?
0 synes godt om
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.854
Derudover har jeg lagt mærke til at store tunge sko vrider mine kræ, så når jeg kan bruger jeg nike free run.
Så hjælper det også hvis jeg fokuserer i at gå lige med knæene i stedet for det "slinger" jeg normalt gør.
dec 2012
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 120
Har prøvede at ligge med knæ på pude, når jeg skulle sove.
Men ortopædkiruisk afdeling, sagde at jeg ikke måtte.
Da mit knæ kan blive stift og have svært ved at bøje knæet. Jeg træner mit knæ hver dag, med at bevæge det frem og tilbage, som de sagde jeg skulle.
Men det er som om det ikke hjælper, smertestillende hjælper heller ikke. Kunne være jeg skulle prøve at gå noget mere
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.418
Har fået en kikkertundersøgelse gennem spiserøret - Men ikke en kikkertoperation - Jeg har ikke ondt efter undersøgelsen, men har stadig gener af det problem, som var grobund for kikkertundersøgelsen - Mavesyre/mavesår
Undersøgelsen var forfærdelig, og jeg troede jeg skulle dø, men det gjorde ikke ondt!
Aner intet om menisksmerter!
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.418
dec 2012
Det fordi mit ar i navlen, kommer med smerter en gang i mellem og det utroligt ubehaligt. Jeg tænker om det ikke er vokser helt sammen indeni, men det jo 2 år siden..
dec 2012
aug 2012
Og når jeg skal sove skal jeg sove på siden med let bukkede ben eller med en lille pude under knæene så de er let bøjet, eller også skal jeg bukke benene så meget at de ikke "falder" ned, og så sover jeg med benene op af væggen. Det ser skide smart ud :o)
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.933
Vær' hellere glad for det er små ar efter kikkerten og ikke et 10 cm ar hen over din overarm, hvor folk ofte lige tager fat i kærlige gestus'er
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.933
dec 2012
Petra, har du da også menisk skade eller hvordan?
aug 2012
Mht ar., så bør det ikke gøre meget ondt. Jeg havde efter 2 år stadig ondt i fingeren hvor jeg havde skåret mig på noget glas, og der fandt de ud af med en scanning at jeg havde en lille stump glas i fingeren, så det kan være du skulle få det undersøgt. Ellers kan der måske også være en nerveskade? (ved ikke lige hvordan sådan noget fungerer)
dec 2012
Det da lang tid du går med smerter i knæet, hvis det er menisk skade.
Jeg får heldigvis svar på Mandag, omkring hvad der galt med mit knæ. Det så håbløst for mig når jeg strækker og bøje knæet, det gøre så ondt og siger knæk, det så klamt.
Hvordan er dine symptomber omkring knæet?
Hm, jeg blev opereret fordi de først troet jeg havde blindtarmsbetændelse, men bagefter mener man det er galesten, synes bare det underligt det gøre ondt stadig..
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.237
Jeg lytter hverdag til mit knæ. Nogle dage kan jeg en del, andre dage forgår hele dagen på sofaen.
Det dumme knæ er også skyld i jeg har mistet mit job
Mht i maven har jeg ingen erfaring....
aug 2012
De siger knæk en gang i mellem, men jeg har også løse led i hele kroppen så det kan også være derfor de larmer.
Mine smerter er værre ved træk, tryk og ved vrid.
dec 2012
Pletpølsen: ej hvor lyder det bare nederen
så må der jo være noget andet i vejen? siden det bliver ved med store smerter.
Jeg er næsten 100 % på jeg har menisk skade. Da der er 3 læger som har sagt det, og mine symptomer er: smerter næsten konstant, smerterne er i siden af begge knæ, også nogen gange går smerterne længere op.. det siger knæk hele tiden næsten. Har været ude for at det har låst sig 2 gange. Jeg kan ikke sidde på hug rigtig, da det svært for mig at rejse mig op igen, og jeg som regl kommer til at lave en forkert vridning, når jeg sætter mig på hug. Jeg håber bare på at jeg får et rigtig svar og at de gøre noget, det er virkelig ikke til at holde ud med så mange smerter..
aug 2012
Men grunden til jeg har gået med det så længe, er at min daværende læge ikke tog det seriøst - det gjorde hun heller ikke da jeg som barn gik med ankler der gjorde ondt og gik af led som det passede dem, alt er "overbelastning" i hendes ordbog. Nu har jeg dog en anden læge.
dec 2012
aug 2012
dec 2012
Ellers ville jeg tage på skadestuen hvis jeg var dig, der SKAL de gøre noget.
Det kommer selvfølgelige an på hvor mange smerter det er. Men almindelige læger gøre intet normalt..
aug 2012
kikkert undersøgelse