883 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

kikkert undersøgelse kikkert undersøgelse

Hej, jeg ville hører om nogle af jer har fået kikkert undersøgelse i maven. Og hvor i så stadig har ondt nogen gange efter 2 år, i de ar som er efter kikkert operetionen?:-)

Og ville hører om nogle råd, til omkring menisk smerter.
Venter på svar fra mr scanning, nogle som har gode råd til ting jeg kan gøre, så det ikke gøre så ondt i mit knæ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Pudset vinduer 500 kr.
  • Opsætning af hegn 700 kr.
  • Hylder, TV, mm i betonvæg 1.999 kr.
  • Jeg skal have taget en antenne inkl parabol ned 1.499 kr.
  • Sage Kaffemaskine kværnen kære ikke rundt 1.000 kr.
  • Havemand til havearbejde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kikkert undersøgelse
  • #1   31. jan 2013 Mht. knæ har jeg haft ondt i 7 år. Det hjælper i perioder hvor jeg er meget aktiv på en rolig måde. Altså lange, rolige gåture.
    Derudover har jeg lagt mærke til at store tunge sko vrider mine kræ, så når jeg kan bruger jeg nike free run.
    Så hjælper det også hvis jeg fokuserer i at gå lige med knæene i stedet for det "slinger" jeg normalt gør.

• #2   31. jan 2013 jeg tænker også at jeg ville købe de sko, har hørt der skulle være rigtig god støtte i.
    Har prøvede at ligge med knæ på pude, når jeg skulle sove.
    Men ortopædkiruisk afdeling, sagde at jeg ikke måtte.
    Da mit knæ kan blive stift og have svært ved at bøje knæet. Jeg træner mit knæ hver dag, med at bevæge det frem og tilbage, som de sagde jeg skulle.
    Men det er som om det ikke hjælper, smertestillende hjælper heller ikke. Kunne være jeg skulle prøve at gå noget mere smiley

• #3   31. jan 2013 Er det 3 forskellige spørgsmål?

Har fået en kikkertundersøgelse gennem spiserøret - Men ikke en kikkertoperation - Jeg har ikke ondt efter undersøgelsen, men har stadig gener af det problem, som var grobund for kikkertundersøgelsen - Mavesyre/mavesår

Undersøgelsen var forfærdelig, og jeg troede jeg skulle dø, men det gjorde ikke ondt!

Aner intet om menisksmerter!

• #4   31. jan 2013 -I forhold til sår, så kan de gøre ondt i lang tid efter....

• #5   31. jan 2013 Argh, lyder ikke godt smiley
    Det fordi mit ar i navlen, kommer med smerter en gang i mellem og det utroligt ubehaligt. Jeg tænker om det ikke er vokser helt sammen indeni, men det jo 2 år siden..

• #6   31. jan 2013 vokset*

• #7   31. jan 2013 Mine knæ gør også ondt hvis jeg sidder med dem så de hænger, så der bliver trukket i knæene, hvis jge sidder i skrædderstilling eller andre stillinger der gør at de bliver bukket skævt.
    Og når jeg skal sove skal jeg sove på siden med let bukkede ben eller med en lille pude under knæene så de er let bøjet, eller også skal jeg bukke benene så meget at de ikke "falder" ned, og så sover jeg med benene op af væggen. Det ser skide smart ud :o)

• #8   31. jan 2013 Jeg har ar efter en almindelig operation, som blev foretaget for et år siden, som stadig går ondt. Tror det er en risiko når man åbner kroppen så dybt..
    Vær' hellere glad for det er små ar efter kikkerten og ikke et 10 cm ar hen over din overarm, hvor folk ofte lige tager fat i kærlige gestus'er smiley

• #9   31. jan 2013 Hov.. med sidste år mener jeg august 2011 (det er vidst for tidligt om morgenen for til at anerkende 2013 smiley )

• #10   31. jan 2013 men nu tænker jeg mine små ar, gøre stadig ondt, det virker underligt..
    Petra, har du da også menisk skade eller hvordan?

• #11   31. jan 2013 Jeg har en form for skade, det er ikke klarlagt hvilken men lægen har sagt det kunne være det, så nu her når jeg skifter læge skal jeg have det undersøgt nærmere smiley

Mht ar., så bør det ikke gøre meget ondt. Jeg havde efter 2 år stadig ondt i fingeren hvor jeg havde skåret mig på noget glas, og der fandt de ud af med en scanning at jeg havde en lille stump glas i fingeren, så det kan være du skulle få det undersøgt. Ellers kan der måske også være en nerveskade? (ved ikke lige hvordan sådan noget fungerer)

• #12   31. jan 2013 Av..
    Det da lang tid du går med smerter i knæet, hvis det er menisk skade.
    Jeg får heldigvis svar på Mandag, omkring hvad der galt med mit knæ. Det så håbløst for mig når jeg strækker og bøje knæet, det gøre så ondt og siger knæk, det så klamt.
    Hvordan er dine symptomber omkring knæet?

Hm, jeg blev opereret fordi de først troet jeg havde blindtarmsbetændelse, men bagefter mener man det er galesten, synes bare det underligt det gøre ondt stadig..

• #13   31. jan 2013 Jeg har en menisk læsion, som stadig gør meget ondt på trods af det snart er 3 år siden. Jeg er opereret 3 gange og det bliver ikke bedre smiley

Jeg lytter hverdag til mit knæ. Nogle dage kan jeg en del, andre dage forgår hele dagen på sofaen.
    Det dumme knæ er også skyld i jeg har mistet mit job smiley

Mht i maven har jeg ingen erfaring....

• #14   31. jan 2013 Jamen mine knæ gør voldsomt ondt ved den forkerte belastning, og lytter jeg ikke til min egen krop, kan det betyde at jeg er sengeliggende dagen efter.
    De siger knæk en gang i mellem, men jeg har også løse led i hele kroppen så det kan også være derfor de larmer.
    Mine smerter er værre ved træk, tryk og ved vrid.

• #15   31. jan 2013 Hmm, det træls med smerter.

Pletpølsen: ej hvor lyder det bare nederen smiley
    så må der jo være noget andet i vejen? siden det bliver ved med store smerter.

Jeg er næsten 100 % på jeg har menisk skade. Da der er 3 læger som har sagt det, og mine symptomer er: smerter næsten konstant, smerterne er i siden af begge knæ, også nogen gange går smerterne længere op.. det siger knæk hele tiden næsten. Har været ude for at det har låst sig 2 gange. Jeg kan ikke sidde på hug rigtig, da det svært for mig at rejse mig op igen, og jeg som regl kommer til at lave en forkert vridning, når jeg sætter mig på hug. Jeg håber bare på at jeg får et rigtig svar og at de gøre noget, det er virkelig ikke til at holde ud med så mange smerter..

• #16   31. jan 2013 Det lyder meget som mit også, mine knæ har dog ikke låst sådan rigtigt.

Men grunden til jeg har gået med det så længe, er at min daværende læge ikke tog det seriøst - det gjorde hun heller ikke da jeg som barn gik med ankler der gjorde ondt og gik af led som det passede dem, alt er "overbelastning" i hendes ordbog. Nu har jeg dog en anden læge.

• #17   31. jan 2013 det kender jeg alt for godt med min egen læge, det kun pga det var en ny uddanet læge, at der blev gjort noget..

• #18   31. jan 2013 Nu skifter jeg læge, så håber jeg også det er en der tager det seriøst, for det er ikke holdbart at gå med smerter hver dag..

• #19   31. jan 2013 nej præcis, kender det alt for godt.
    Ellers ville jeg tage på skadestuen hvis jeg var dig, der SKAL de gøre noget.
    Det kommer selvfølgelige an på hvor mange smerter det er. Men almindelige læger gøre intet normalt..

• #20   31. jan 2013 Det bliver det aller første jeg går til min læge med :o)

Kommentér på:
kikkert undersøgelse

Annonce