{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Ang. frysninger {{forumTopicSubject}}

hey hvem der kan svare....
ja nu vover jeg pelsen.... og spørger ind til de her famøse frysninger....
1. er det ikke meningen at man advares.... FØR man fryses, så man har en chance for at oprette en evt. fejl man har begået ????

2. fænomenet frysning.... er det virkelig den eneste mulighed i har for at opretholde "takt og tone" herinde????

grunden til det sidste spørgsmål er, at jeg nu flere gange har set personer få denne straf.... hvorefter folk (de ikke frossede brugere) har haft frit slag, til at hakke og nakke den frossede.... hvilket man absolut ikke har holdt sig tilbage for, og dette uden at den angrebne har den mindste smule mulighed for at forsvare sig.... er det virkelig rimeligt???

en anden lille bemærkning.... nu har jeg så haft mulighed for at læse en mail til en frosset fra HA (eller hvem det nu er der fryser).... hvori der bla. står citat: vi har henover en periode fået en del klager, over din opførsel på hunde.dyregalleri.dk... citat slut.
den sætning er efter min mening underlødig, og lav og sender den der modtager den ud i en følelse af usikkerhed over hvem kan li mig, og hvem kan jeg stole på??? en ting er at man fra ADD./HA. side udtaler sig om egen holdning.... men at skrive at andre har klaget, for dermed at stå stærkere er bare ikke iorden.... hvad skal man bruge den udtalelse til....??. der bliver ikke sagt hvad klagerne udmunder i..... hvilke ting folk har klaget over..... og man kan så sidde tilbage og tænke "nå men, når jeg nu ikke ved hvad folk klager over..... hvordan skal jeg så undgå fremtidige klager...!!." dette forudsætter selvfølgelig at det rager en`.... men hvis det nu gør...

derudover får det mig til at tænke..... hvad nu hvis folk klager over andre der ikke deler deres holdninger,!!! bliver det også ukritisk lagt oveni bunken af klager !! hvis ja.... er det så for at få en strømlinet holdning herinde generalt.....
sig mig HA.... sorterer i, i de klager folk kommer med???


dette var bare et par flygtige tanker om frysning... spændende om jeg nu også får en....

Lykke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. frysninger
Kommentér på:
Ang. frysninger

Annonce