{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
363 visninger | Oprettet:

Kan det snart blive værre?? {{forumTopicSubject}}

I tirsdags blir jeg ringet op at min far er gået gennem en glasdør, har skåret sine hænder fuldstændig og er på skadestuen. Jeg kører self hjem og kommer hjem til et køkken fuldt med blod og glasskår over det hele. Min far sidder så inde i stuen og er helt bleg. Han har forbindning om den ene hånd og er fyldt med blod.. Han havde fået 10 sprøjter på skadestuen og 15 sting i hånden. Igår skulle han så komme tilbage fordi de skulle operere hans hånd, da han havde skåret en sene over.. det viste sig igår under operationen at han havde skåret 3 sener over.. Han er lige kommet hjem idag med hånden i gips og må intet de næste 5uger..
I nat på vej hjem fra arbejde ville jeg lige lukke hunden ud at tisse på marken, og lader som altid nøglen sidde i bilen. Står ud og smækker døren, og så låser bilen!! gamle lort.. med hunden siddende indeni.. gik totalt i panik da det er midt ude på landet og jeg ikke kunne komme ind til min hund... Først forsøger jeg at sparke ruden ind, flot blondie, så finder jeg en stor sten men nej. Må løbe over til et hus og vække dem for at låne en hammer. Må smadre ruden og kan så med nød og næppe åbne bagdøren...
Så kl. lort i nat måtte jeg gøre bil ren for glasskår!!
ARGHHH..... Håber ikke det blir værre...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan det snart blive værre??
Kommentér på:
Kan det snart blive værre??

Annonce