{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Michael Jackson {{forumTopicSubject}}

Ved godt, at der er nogle stykker der har skrevet og del deres sympati for den legendariske sanger, men ville bare lige smide dette link op til denne fantastiske sang, med det endnu mere fantastisk budskab: http://www.youtube.com/watch?v=4FZcAzZOyOg

Denne mand gav så meget til denne verden og havde det så hårdt og det får en til at tænke over livet på denne lørdag, to dage efter hans død.

RIP Michael Jackson

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Michael Jackson
  • #1   27. jun 2009 rikke:
    kan kun give dig ret ..
    også vælger du lige min yngligst sang.

dete r bare så god:)

og hold kæft hvir er det bare sørgelig a han er død
    sad og såå e dokumtar om ham igår og han har haft et MEGET hårdt liv..
    men han kæmpede sku til det sidste ...

rest in peace michael<33:*)

• #4   27. jun 2009 Nu har han heldigvis fred for de mennesker, der ikke selv har et liv.....trist at han skulle have det liv han havde...men en stjerne på jorden, det var han....

• #5   27. jun 2009 M.J king of pop var for god til denne verden. jeg er sikker på at han havde den reneste sjæl, som onde mennesker prøvede at udnytte og presse penge ud af. Stakkels mand.

verden har mistet en uvurderlig og uefterlignlig person. ingen kan gøre det samme. det er mærkeligt at man kan føle et savn og sørge over et tab af en person som man ikke kender. lige nu sidder jeg og ser alle hans videoer på youtube. han er fantastisk det er ¨så trist at hans liv skulle ende på denne måde og så tidligt.

han vil altid være King of Pop og ingen kan nærme sig hans talent og person. han var så smuk en person synes jeg.

R.I.P MJ

• #7   30. jun 2009 Han var og er virkelig den bedste...Hans musik vil stadig leve, også selvom hans sjæl ikke gør det mere.

R.I.P Michael

Kommentér på:
Michael Jackson

Annonce