{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Mænd i køkkenet ;) {{forumTopicSubject}}

Min dejlige kæreste skulle lave pizza dej (bare den færdige mel-blanding fra Maizena der), hvilket bare kræver mel-blandingen og vand.., det går han så igang med og pludselig siger han : "det er fandme tyndt det her!!" så har han sq hældt en halv liter vand i istedet for 1 1/3 DL (han troede der stod 1 3/4 liter) smiley hehe, det var dælme godt han ikk fik helt en hel litter i smiley men vi reddet det, og der kom en ret go pizza ud af ovnen til sidst smiley

Og de siger "kvinder og teknik"?? Tsk tsk smiley hehe..


Kommentarer på:  Mænd i køkkenet ;)
  • #1   16. jul 2009 Mænd og madlavning er bare ikke en god sammensætning smiley ..
    Min kære kæreste og hans kammerater skulle lave lasagne en dag, fra knorrs .. Og de koger så pladerne inden da .. Doh smiley ..
    ( ved godt nogle plader skal koges før, men det var ikke lige tilfældet med disse)


  • #2   16. jul 2009 Jeg vil også have en kæreste der er god til at lave mad smiley

  • #3   16. jul 2009 Min kæreste er langt over 1 time om at lave en simpel æggekage med bacon og pølser.
    Først skal pølserne tøes op i microen
    dernæst steger han bacon på panden
    når det er stegt kommer pølserne på panden
    Når de er næsten færdige tager han æg, skål og piskeris frem.
    Så er pølserne færdige og først da begynder han at piske æg og finde mel og mælk frem og piske det hele sammen for til sidst at hælde det på panden. Det tager jo en krig *GG*
    Han kan i hvert fald ikke multitaske ;O)

    Jeg laver æggekage, når jeg lige hurtegt skal lave et eller andet ;-D


    Jeg har dog lært det meste af hvad jeg ved om madlavning af min far (men han var også udddannet kok )


  • #4   16. jul 2009 Rikke: hehe, her går vi og tror vi kan overlade madlavningen til dem,endda med "færdig-mad", men nej smiley hehe..

    C&K: det er da lækkert med en mand der kan lave mad smiley hehe.. Herhjemme er det normalt mig der står for madlavningen, eeelsker at lave mad smiley men ku være rart om han overtog lidt, hehe.. Problemet er bare at jeg nogle gange er lidt kræsen smiley

    K&B: sårn har jeg det også når jeg laver mad, vil helst klare det hele selv, for så er jeg sikker på det blir gjort som jeg vil ha det smiley hehe..


  • #5   16. jul 2009 Miemiv: Hehe, der er næsten grænser for hvor længe en æggekage burde tage, men det er utrolig hvordan de mænd kan trække tiden ud smiley der er det godt at være kvinde og ku multi-taske smiley

    K&B: kan han ikk sende lidt magi herover, ville elske at ku lave en hammer-go marinade smiley

    Sanne K: hvaeh, hvordan blir man medlem af din familie? smiley


  • #6   16. jul 2009 Sascha - det lyder slemt så smiley

  • #7   16. jul 2009 Sascha: hehe smiley hold da op smiley så kom han simpelthen bare for at lave dem? smiley

    Synes selv jeg fik lavet verdens bedste frikadeller for et stykke tid siden smiley bare noget mel, æg, salt og peber mener jeg det var smiley og lidt urtesalt (men kan selvfølgelig ikk lige huske det *suk*)


  • #8   16. jul 2009 Bianca - Put forårsløg i smiley
    Har en kammerat som også mener, at rødløg er fantastiske i frikadeller, men det har jeg dog ikke lige afprøvet smiley


  • #9   16. jul 2009 Det skal da prøves, Rikke!! smiley hehe.. Elsker at eksperimentere i køkkenet smiley og har en kæreste som stort set er alt-ædende smiley hehe

  • #10   16. jul 2009 Bianca - God fornøjelse! Det også sjovt smiley ..

    Sascha - Hvad med bare at følge en kogebog? smiley


  • #11   16. jul 2009 Det er det nemli, Rikke smiley

    Sascha: Hehe, et grundlæggende kursus kunne måske være godt hvis du er så skidt til det som du siger smiley der er da også noget jeg ikk kan lave, hehe, men tager det ikk så tungt, skal nok få det lært engang smiley hvis jeg er heldig smiley ellers må jeg holde mig til det jeg kender og så ellers eksperimentere mig frem smiley


  • #12   16. jul 2009 haha så har jeg været heldigere, her laver manden superlækker mad :O)

  • #13   16. jul 2009 K&B og DM, tror I ikk jeres mænd kan undvære bare en smule af deres evner? Både til kæresten og jeg smiley hehe

  • #14   16. jul 2009 Sig mig lige en gang, det er sku ikke meget tiltro i har til Hankøn,

    Kommer til at tænke på TV 2' s " Tidens Kvinder "

    " Hun sagde:

    Hej du der, dur du til noget

    er du værd at ta med hjem?

    Han sagde:

    Mig, jeg ka både vaske op

    og lægge børnene i seng

    .

    Hun sagde:

    Nej, jeg mener, er værktøjet i orden

    kan du udrette noget stort?

    Han sagde:

    Jah? jeg har sådan set lige bygget

    carport til mig og lillemor

    .

    Og jeg ka strikke dig en sweater, jeg ka amme dine børn

    elske hårdt og brutalt og være sød og rar

    og jeg skal gerne hjælpe til med at hamre mig selv

    over fingrene, hvis jeg blir for dygtig og smart

    men gi mig lige et praj

    når vinden vender igen

    .

    Hun sagde:

    Hej baby, vil du med mig i seng

    og prøve en ny og farlig leg

    Han sagde:

    Nåh, ligesom på films, ja

    det er lige noget for mig

    .

    Hun sagde:

    Come on, la os elske

    sådan vildt og inderligt

    .

    Han sagde:

    Åh, du er godt nok dejlig

    voksen sanselig og fri

    .

    Og jeg kan bygge dig en udestue, stoppe dine strømper

    tænde varmen i gulvet, være rå og blød

    og jeg skal gerne lægge ryg til endnu en dametur

    rundt i manegen mens du hviner af fryd

    men gi mig lige et praj

    når vinden vender igen "








  • #16   16. jul 2009 for noget tid siden skulle min mand prøve at lave sovs, og da han havde jævnet den, var der klumper i, så sagde jeg til ham at han bare kunne hælde det gennem en sigte, hvilket han så gjorde, han glemte bare at der skulle noget under, så sovsen endte i vasken;-), men så er han til gengæld god til at slå græs, klippe hæk, støvsuge, og så meget andet, så jeg skal nok tage mig af de kulinariske opgaver:-)

  • #17   16. jul 2009 Bianca B....ejjj vil ski da ikke undvære noget.
    han skal da bare lære det, husk ros ros ros går det helt galt så GRIN :O))


  • #18   17. jul 2009 Anton: hehe, jeg har meget tiltro til manden herhjemme, han kan sindssyg meget, meeen er lidt usikker i køkkenet smiley det gør dog ikk at jeg elsker ham mindre, tværtimod smiley

    Carina: tror lidt det er sårn min kæreste også har det smiley hehe.. Han vil helst overlade det til mig fordi han ved jeg er vild med at lave mad smiley men spørger da nogle gange om han ikk vil være med smiley heh..

    Karin J: Heh, må indrømme, det der med at lave sovs er heller ikk min stærke side, det blir min egen hjemmebiksede sovs, hehe, men hælder den lige godt ikk i vasken smiley jeg har ikk noget imod at stå for mad, min kæreste klarer så meget andet smiley

    DM: øøøøvvvvv smiley hehe.. Kunne heller ikk lade vær med at grine igår da hanskulle lave pizza, synes det var så komisk smiley og bagefter rose jeg ham meget for at han havde reddet pizzaen, den blev faktisk go smiley

    Beanmor: du må lære mig nogle tricks der smiley hehe.. Men det er elidt typisk mænd, er det ikk? smiley hehe..


Kommentér på:
Mænd i køkkenet ;)

Annonce