6.537 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Handicaphjælper Handicaphjælper

Nu har jeg endelig fået job som handicaphjælper:-)
Ville bare hører de af jer herinde som arbejder som handica/personlig hjælper, hvor mange vagter I har på en måned??
Om det er 12,18 eller 24timers vagter??
Hvis I gider også gerne hvad I får udbetalt??
og hvad gør I med hundene imens??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Handicaphjælper
  • #1   21. jul 2009 Jeg har 172 timer i den ene måned, og 188 i den anden. Sådan skifter de lidt. Det er 10-14 timers vagter, og kun fordi jeg har en til at passe hunde når jeg ikke er der.
    Lønnen afhænger af hvor man er ansat, altså kommunen. Jeg får i gennemsnit 180,- i timen.
    Pt. holder jeg ferie grundet hvalpe smiley

Tillykke med dit job, der er meget givende på det personlige plan.