{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.606 visninger | Oprettet:

praktik i udlandet - med barn. Umuligt {{forumTopicSubject}}

Ja jeg vil i forbindelse med kommende uddannelse meget gerne i praktik i udlandet, men jeg ved ikke om det er en umulig opgave.
Det er et helt egoistisk ønske fra min side af og kommer sig af at jeg har fået børn tidligt og ikke fik rejst verden rundt som så mange andre:-) Mine unger er 2 og 7 år gamle - og den mindste skal med mig under hele opholdet - den anden skal det findes en anden løsning med da hun er delebarn:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  praktik i udlandet - med barn. Umuligt
  • #1   21. jul 2009 Det stiller jo nogle krav til boligforhold og pasningsmuligheder...
    Og så skal barnet til at lære et nyt sprog...
    Tror ikke jeg ville gøre det, men jeg har jo også været rundt omkring i verden.

Hvilken uddannelse er det ?

• #2   21. jul 2009 Praktik opholdet regner jeg kun med kan blive af 3 - 5 ugers varighed - netop af hensyn til børnene..

Det er gartneruddannelsen jeg skal ha gjort færdigt.. Og det vil være en stor oplevelse at komme til at opleve de store engelske eller hollandske planteskoler..

• #3   21. jul 2009 Nåreh... Ikke længere... :o))
    Det kan jeg så ikke rigtig se noget problem i hvis der findes en pasningsmulighed.
    Troede der var tale om et års tid eller sådan ( ville også være synd for den store af dine børn synes jeg)

Kan kun sige at det er FEDT at opleve og arbejde i et andet land under uddannelsen... Jeg var i Australien i 7 mdr ( landbrug)

• #4   21. jul 2009 kan jeg heller ikke se noget problem med.. det klarer i da nok smiley

• #5   21. jul 2009 Jeg har jo i mange år drømt om at komme længere tid væk gerne som frivillig på et børnehjem, en skole, arbejde med dyr eller noget helt 3.... Men som tiden går blir det bare sværere og sværere og få det til at gå op med børn, hus og alle de andre anskaffelser man får sig med tiden.-)
    En en gang PIU (Praktik I Udlandet) kunne være et fint alternativ - ihvertfald for en periode.-)

Kommentér på:
praktik i udlandet - med barn. Umuligt

Annonce