{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

Telia sælger - aldrig har jeg oplevet {{forumTopicSubject}}

en større idiot - sidder med telefonien ude på arbejde, bliver så temmelig ofte ringet op af div. sælgere, ikke noget problem de fleste er søde og rare, kan forstå at man ikke er interesseret osv.

Men ham her - I guder en idiot af format - Nej betyder nej fat det dog - Man skulle fandme tro at han er tidligere ansat hos én af de såkaldte annonce hajer, hvordan kan man ikke være interesseret, tja måske du gør at jeg ikke er interesseret !!

Er simplethen så rasende lige nu, bad idioten om at slette firmaet fra deres opkaldsliste for altid, da denne samtale havde gjort at vi aldrig ville vælge dem som udbyder... Fattede han det - NEJ - endte med at måtte sige at denne samtale er slut nu og smed så røret på GRRRRRRR

Ryster helt så sur er jeg.... Beklager det sure opstød, men ud det skulle det altså

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Telia sælger - aldrig har jeg oplevet
  • #1   2. sep 2009 De er bare så irriterende !
    Tv3 ringede også til mig dag og nat på et tidspunkt - op til 3 gange om dagen..
    Bad dem om at slette mig i deres system eller hvor dælen de nu havde mit tlf nr fra.. Jowjow - da jeg havde bedt dem om det 10+ gange, så stoppede de med at ringe..

• #2   2. sep 2009 jeg arbejdede engang i et tlf sælger firma.. Kun et par dage så fik jeg nok af deres arbejdsmetoder..
    anyway.. Mange gange (eller ihvertfald der) printede de bare deres tlf liste ud fra krak/de gule sider og ringede de til folk.. så selvom folk siger at de ik vil ringes op igen kan de ik tag højde for det da det bare er printet ud om morgenen via nettet smiley

• #3   2. sep 2009 De er vel nødt til at være sindssygt agressive nu de har mistet alle deres kunder pga alle deres mærkelige nye gebyrer haha...

• #4   2. sep 2009 R ' R - Nu har jeg så bedt vores receptionist om ikke at stille opkald ind til mig fra Telia smiley

• #6   2. sep 2009 Tumling - Kan da godt forstå at du sagde op igen, hvertfalde hvis det havde været de samme metoder som her... Har da tidligere talt med Telia, og der har ikke været noget med de andre sælgere, men ham her....

Caroline - Jamen det hjælper jo også virkelig meget at være agressive... NOT

Måske er der én eller to som hopper i fælden, men her har det altså den modsatte effekt smiley

• #7   2. sep 2009 Jeg ville politianmelde folk der blev ved at ringe..

Gudskelov har jeg hemmeligt nr, for den slags kan jeg SLET ikke med!

Jeg er personligt årsag til at jehovas ikke kommer her længere.. Gider simpelthen ikke den slags påtrængende mennesker..

En dame ringede også til mit abejde i går, og spurgte om vi havde en massør ansat.. Øhhh, nej hvad tror hun selv?? Hvor desperat er man lige efter et job..

• #8   2. sep 2009 Carina A - Som privat plejer jeg at finde på nogle meget mærkelig ting og sager, hvis vi bliver ringet op smiley Hvis jeg da har tid - Som jeg ser det, så længe de snakker med mig sælger de ikke noget hehe

• #9   2. sep 2009 Anja - Jehovas vidner gider jeg heller ikke - Men de er heldigvis ikke så påtrængende her hvor vi bor.

• #10   2. sep 2009 lige ang. jehovas vidner.. vi havde vores to store schæfere gående i haven, hegnet ind selvfølgelig, og så kom jehova mor med sin datter på max ti år. Og så sendte hun fandme datteren ind gennem porten, ind til to store ukendte hunde, mens hun selv stod trygt på den anden side af hegnet. De store hunde gøede jo som sindsyge, men da de ikke gør noget, var det jo ikke som sådan farligt. Men fuck den lille pige var skrækslagen. Jeg FLØJ ud og gav moderen en overhaling af dimensioner og sagde at hvis det var den måde de behandlede børn på, skulle de aldrig nogensinde vise sig her igen, for så ville jeg ikke svare for konsekvenserne. Sådan en kælling. Vi har ikke set dem siden.

• #12   2. sep 2009 Nu vi snakker om Jehovas vidner... Her i sommers ligger mig og kæresten og blunder let en formiddag. Så ringer det på døren, og inden vi overhovedet kan nå at gå ned og se igennem dørspionen eller andet, så er hun gud hælpe mig vadet ind i vores lejlighed (døren var ikke låst, da hunden havde været ude kort forinden, og vi snart ville stå op alligevel) med hendes lille dreng.
    Og om vi kunne få en undskyldning - nej nej - hun begyndte bare at plapre løs, og for hver 5 minutter der gik, gik hun bare længere og længere op ad vores trappe til første sal, hvor min kæreste stod og talte med hende fra...
    Der gik nok en halv times tid før hun endelig smuttede igen. Min kæreste smed hende ikke ud med det samme, da han egentligt syns det er meget skægt at diskutere med dem, eftersom de har meget forskellige holdninger..
    Og behøver jeg at sige, at de 2-3 udgaver af vagttårnet han fik blev smidt, hvorefter hemingway nuppede dem - rev dem i stykker og sluttede af med at tisse på dem... Dygtig vovhund...

• #13   2. sep 2009 Charlotte - Jeps - Det bruger vi ikke - er super smiley

Eller som jeg fornyligt begyndte at "overfalde" en sælger med alle mine "problemer" hus på tvangsauktion og hvad ved jeg - Bare for at give igen af samme skuffe - hvis man kan sige det smiley

• #15   2. sep 2009 det med jehovas vidner.. man skal bare sige man arebjder for politiet, eller man er blodonor.. smiley så er de smuttet hurtiger end du kan sige jehova.. smiley

• #16   2. sep 2009 Danielle,
    tjaa.. I sådan en sitaution havde jeg ringet til politiet. Folk skal eddermame ikek bare vade ind!! hvad bilder de sig ind??
    Jeg havde ringet og sagt "en fremmed person er gået ind i mit hjem, og vil ikke gå - jeg er bange". Den slags finder jeg mig bare ikke i..

jeg kan ikke tåle folk som skal prakke deres meninger på os andre, jeg bliver virkelig gal! Om de så sælger det ene eller andet, så vil jeg IKKE!!..

Forleden var jeg også hos mine forældre, da jehovas vidner kommer.. Min mor snakker altid med dem, gerne længe, men jeg smækker døren i hovedet på dem, jeg synes virkelig de er uforskammede. og om ikke min mor næsten SKJULTE dem for mig! Trak døren til..
    jeg fortryder faktisk lidt at jeg tog fat i hunden, for var min store "kamp"hund løbet hen for at hilse på dem, var de nok hurtigt kommet væk! smiley

• #17   2. sep 2009 Bevar muskelhunde,
    kan være jeg skal tage nogle brochurer med bloddonor, og dele ud næste gang de kommer ? smiley

• #18   2. sep 2009 Anja - Tavletvang på muskelhunde, NU !

Jeg var virkelig også gal over at de kunne få sig selv til det. Altså hvad fanden bilder de sig ind! Jeg kunne heller ikke forstå, at han ikke smed dem ud med det samme, og må sige jeg var ret knotten over det, men han syns bare det er skægt at snakke med dem, og køre samtalen så langt ud, at de til sidst ikke ved hvad de skal sige, fordi hans holdninger (og mine egne for den sags skyld) ligger så langt fra deres.
    Jeg syns bare det er ubehageligt, at de bare vader ind, uden respekt for de folk der bor der.

• #19   2. sep 2009 Rotterne - Ja har godt hørt at Mønthuset ikke er til at slippe af med igen..

Kan du ikke ringe til din teleudbyder og bede dem om at spærre for deres telefonnr. Du har jo ligesom gjort dem opmærksomme på at du ikke længere ønsker at være kunde hos dem...

Ellers må du ringe og snakke lidt med DR1 - De havde jo en fin lille udsendelse om dem...

• #20   3. sep 2009 Jeg fik en regning, netop fra mønthuset..
    At de d.xx/xx havde sendt mig en tyver og nu da regningen ikke var betalt, ville have et gebyr oveni..
    Jeg ringede derind og snakkede med en venlig kvinde som fortalte, at der via internet var blevet oplyst at jeg gerne ville modtage en mønt fra dem.
    Nu har jeg så aldrig være interesseret i mønthusets produkter, jeg har heller aldrig været inde på deres hjemmeside, eller svaret på annoncer/reklamer fra dem. Ud over det, har jeg så heller ikke modtaget nogen af deres mønter.. Hvilket jeg altsammen forklarede den søde dame i telefonen. Hun sagde så osse, at hun kunne se i deres system at den var sendt afsted til adressen. Jeg forklarede at jeg altså er den eneste på adressen som tømmer postkassen og kunne derfor med sikkerhed sige at jeg aldrig har fået den ski** mønt, hvorpå hun afslutter med at de vil prøve at efterlyse pakken hos post DK, og hvis den dukkede op ville jeg modtage en regning for den.. Efter hun sagde det, svarede jeg så: HALLO, skal jeg betale for noget jeg ikke har bestilt, ikke vil have, og aldrig har modtaget?? det er da noget i må tage med forbrugerombudsmanden, for det der holder da ingen steder.. Sjovt nok fik hun pludselig travlt med at ønske mig en god dag, og jeg ikke skulle regne med at høre mere fra dem..
    Desuden er alt telefon/dørsalg FORBUDT, medmindre forbrugeren direkte har bedt om at blive kontaktet. Dette gælder dog ikke forsikringer..

• #21   3. sep 2009 Rotterne - Nej det er selvfølgelig rigtig, og kan da også godt forstå at du ikke orker at finde ud af det..

Asser - fuldstændig korrekt - Dog må forsikringsselskaber ikke henvende sig direkte til folk - De har nogle som ringer rundt for at høre om man ville være interesseret i at blive kontaktet af dem...

Men gad vide hvor mange mønthuset får til at hoppe på det nummer som du var udsat for....

Kommentér på:
Telia sælger - aldrig har jeg oplevet

Annonce