Ork hvor er mit held!? Ork hvor er mit held!?
Ja jeg er fandme da uheldig og nu trænger jeg til at brokke mig!
Var ved lægen i går da jeg har bøvlet med mit håndled. Det er så sene betændelse og det er jo ik så galt.
Han siger jeg skal holde det i ro i en 10 dage og så giver han mig et støttebin på - ik fordi det gør omdt hele tiden, men for at jeg ikke laver for meget bevægelse i det.
Fint nok - han siger jeg gerne må tage til aerobic om aftenen, bare ikke lave armbøjninger og andet hvor jeg skal ligge vægt på det. Super!
Hvad sker der 45 min inde i træningen? Jeg vrider om og det giver et ordentlig knæk i min ankel og det gør hamrende ondt! Vi får skoen af og en ispose på. Efter 15 min er jeg bare i tip top form - synes jeg selv men får ikke lov at deltage mere før de er sikre på jeg intet har ødelagt. Jeg tager hjem, har det fint og går så i seng.
Står op til morgen men træder kun én gang ned og så smider jeg mig i sengen igen! AAAAAAV!
Nu er jeg så haltet på arbejde men hold nu kæft hvor gør det nas i dag! Jeg er sgu så uheldig!
Og når man falder - hvad er det så man er slem til? At tage af for faldet med hånden - så nu er håndledet lidt mere ømt.
Ih det motion er pisse farligt! Lad være med at dyrke det - man kommer bare til skade!
Det blev lidt langt - men jeg fik brokket mig. Aaaah hvor dejligt!
God dag til alle!
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 513 Svar: 4.891
God bedring, og pas nu på dig selv :O))
mar 2007
Følger: 27 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 377 Svar: 3.127
mar 2007
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.624
mar 2007
30 km til lægen - men kan da se om jeg kan komme derud når jeg har fri.
(jeg er ik ret god til at blive hjemme kan I nok høre)
Hmm- jeg vil da helt klart lige få kigget på sådan en skinne til håndledet... det er ik første gang jeg døjer med det.
Hvor kan jeg få dem? Matas eller sådan noget?
jul 2008
Følger: 78 Følgere: 70 Hunde: 3 Emner: 99 Svar: 1.285
Men god bedring til dig og pas lidt bedre på dig selv, du skulle jo gerne holde mange år endnu :))
Ork hvor er mit held!?