Stress {{forumTopicSubject}}
Jeg håber virkelig det er ok jeg læsser af her for ved snart ikke hvad jeg skal gøre mere:-(
Jeg arbejdet pt som handicaphjælper og har 12timers vagter. Diva er ikke så god til at være alene hjemme endnu, men det går fremad. Dvs hun hidtil er blevet passet når jeg har været afsted, men den stakkels hund får så meget stress af det.
Jeg regner med at skulle på skole til januar eller marts så der kommer det helt a sig selv, men indtil da er jeg bare tabt.
Jeg har forsøgt at spørge på arbejde om de måske har et andet sted jeg kan komme hvor vagterne kun er a 8timer pr gang, men det lytter de ikke rigtig til, og er bange for at skære helt igennem hvis det ender med de fyrer mig:-(
Kommunerne heroppe har ansættelsesstop så jeg kan ingen gang komme tilbage til hjemmeplejen.
Er godt nok på nippet til at tude, kan slet ikke få tingene til at kører rundt pt..
Puha håber i bærer over med mit tude indlæg..
sep 2007
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 68 Svar: 1.640
Ville det hjælpe, hvis din hjælper var og blev hjemme hos din hund enten ca 4 timer inden du kommer hjem eller bliver der fire timer efter du er gået, således din hund "kun" forlades 'en gang?
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 1.030 Svar: 3.768
sep 2007
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 68 Svar: 1.640
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 1.030 Svar: 3.768
Stress