{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
315 visninger | Oprettet:

Ung med stress {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har stress.

Jeg går på gym, og har egentlig aldrig elsket skolen....

de presser en alt for meget, og jeg kan ikke altid finde overskud... Nogle gange føler jeg vi er de er indlærings maskiner, som bare skal lære ,lære, og lære. Og jeg er godt træt af man skal have dette bevis for at klare sig ....

Nogle der har det på samme måde??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ung med stress
  • #1   16. okt 2009 Har du stress eller føler du dig presset for der er stor forskel.

Hvis du har stress er det med at lytte til kroppens faresignaler og kontakte sin læge derimod hvis man føler sig presset er det med at tale med sn studievejleder og tage imod rådgivning.

Pas godt på dig Mette

• #2   16. okt 2009 altså jeg er sygemeldt med stress

• #3   16. okt 2009 Hvis du er stresset over at gå på gymnasiet, bør du måske overveje din fremtid.
    Ansvar, tidsfrister og svingende mængder af arbejdsopgaver er jo dagligdag mange steder. Nogen steder står der også en klovn af en chef og presser på...

• #4   16. okt 2009 Ja det kender jeg...
    Jeg blev meget psykisk syg efter sådan en omgang stress og pres under udd.
    - Er altid blevet syg, i forbindelse med skole, helt nede fra en alder af 6 år.

Min læge råder mig til at finde en løsning så jeg kan gå hjemme, da det er det eneste tidspunkt jeg trives, og ikke bliver syg.

Det tog mig et år at blive rask, efter gentagne angst anfald, mangel på energi, koncentration, overskud, osv...
    Hvis jeg satte mig på en skolebænk igen, tør jeg ikke tænke på hvor alvorligt det kunne blive for mig næste gang.

• #5   16. okt 2009 Kender din situation. Gik selv ned med stress i forbindelse med uddannelse, og det endte i en ond spiral med fravær = mere stress = endnu mere syg = endnu mere fravær, og sådan kørte det så ellers bare.

Er du sikker på du er rigtig stresset, og ikke bare presset, for når man er stresset, så er man ikke i tvivl, og man har det virkelig virkelig skidt..

Kommentér på:
Ung med stress

Annonce