Stress! Hjælp! {{forumTopicSubject}}
Åh, hvor er livet dog stressende! Har været nødt til at sælge mine dejlige basser, ilderne; Wulff og Elliott.. Og troede jeg havde fundet den perfekte ejer, en ung kvinde, der ville tage sig godt af dyrene og sørge for at de fik masser af kærlighed. Men da hun kom over og så drengene, ville hun kun have den ene, Wulff.. Hun syntes Elliott var en for stor mundfuld. Jeg tænkte, øv! For vil allerhelst at de bliver solgt sammen, men da jeg bare er nødt til at sælge dem nu og helst inden weekenden er omme, gik jeg med til det, og hun ville lige ringe eller skrive her idag, om hvornår hun kom. Det har hun ikke gjort endnu.
I mellemtiden har jeg fået et andet tilbud fra en ung fyr, der gerne ville give et hjem til dem begge to - men han er fra Fyn, og har kun mulighed for at hente dem idag:
Umiddelbart vil jeg helst sælge dem til fyren, for han vil tage dem begge to.. Vil så nødigt at de skulle skilles ad unødvendigt! For de holder virkeligt af hinanden de to, og har godt af hinandens selskab. Men jeg har jo egentligt lavet en aftale med kvinden..
Hvad skal jeg gøre?
aug 2007
Følger: 50 Følgere: 85 Hunde: 9 Emner: 524 Svar: 12.759
Følg dit hjerte!
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 1.212
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.494
nov 2009
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 36 Svar: 98
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.288