26. jan 2008 Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.798
Pisser over det hele (kat) Pisser over det hele (kat)
har en veninde der har fået en lille han kattekilling som er ved at drive dem til vanvid. Han er nu 3 måneder gammel, og næsten lige fra de fik ham har han haft en mani men at pisse over det hele. Det er ikke fordi at han ikke kan finde ud af at bruge hans kattebakke, han bruger den fint når han skal lave stort.
Han tisser gerne på deres tøj og deres sofa. Men veninde og hendes kæreste synes sjovt nok ikke at det er så lækkert.
For mig lyder det som om at det er ren dominans, men har ikke den store forstand på katte så vil lige høre jer kloge mennesker herinde om i har et godt råd til hvad de kan gøre for at få ham til at stoppe med at pisse over det hele?
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 948 Svar: 8.825
Anyway så havde min svigerfar og hans kone samme problem.. De fik et søskende par hjem( en dreng og en pige) hvor at hannen heller ik kunne fatte hva der var bakke og ik bakke.. Som du siger var det også kun når det var stort at han var på bakken..
Det var simpelthen gruset han ik kunne lide så det kan godt ske at de ska ud og prøve noget forskellig grus da dette kan være årsag..
Mener de startede på de der træpiller og gik s over til grus eller så var det omvendt.. hæng mig ik op på det men ihvertfald det hjalp da de skiftede det..
De havde faktisk også to kattebakker en der stod hvor de ville have han skulle besørge og en de brugte til at følge efter ham for at lære ham hva der var rigtigt.. Men som sagt han lærte det først efter de skiftede
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.798
Han både tisser og laver stort i hans kattebakke. Det er ikke hver dag kan tisser på tøjet osv, der kan godt gå flere dage imellem...
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.054
Jeg ville prøve at købe sådan en og så sprøjte det på kattenbakken.
Måske kan han lugte sit eget pis? Så han bliver ved med at pisse de samme steder?
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 948 Svar: 8.825
dec 2005
Følger: 317 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.117
Husk at sig til dem at de skal vaske alt af i URIN OFF eller RODALON.
dec 2005
dec 2005
Pisser over det hele (kat)