{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

Pisser på gulvet og skider over det hele!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en lille Chihuahua blandet med papillon hvalp fra D. 31/10-2012
Jeg kan gå med ham i rigtig lang tid og være ude med ham rigtig mange gange på døgnet, jeg har sågart sat en påmindelse om at gå med ham hver halve time, men den lille møg hund pisser og skider hele tiden indenfor lige meget hvad jeg gør!!!
HJÆÆÆÆÆLP
Jeg er så træt af det!
Hilsen hende med pis over det hele...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pisser på gulvet og skider over det hele!!!
  • #1   8. apr 2013 altså da mine vær små gjorde vi altid det at når de var begyndt indenfor tog vi dem op imens de er i gang og løb ud med dem og sætter dem på græs så de fatter at det er der det forgår det har altid virket for os ligegyldtig race det tager bare lidt tid

• #2   8. apr 2013 har du fået den undersøgt for en urinvejs infektion .... hvis ikke den kan holde sig mht til at tisse pga en infektion så er det jo synd, og så kan den nok heller ikke finde ud af at den ikke må det andet indenfor ... mine er ihvertfald blevet tisse renlige først, og bliver den ikke det kommer det andet heller ikke med ...

så jeg vil foreslå du får dens urin undersøgt ved en dyrlæge ...

• #5   8. apr 2013 Chihuahuaen er berygtet for at være svære at gøre stuerene, så det kan godt være du må finde lidt ekstra tålmodighed frem. Noget du dog kan gøre er at vaske gulvet i rodalon (kan fås i matas eller føtex) efter du har gjort rent. Rodalon i vand skulle fjerne de sidste duftspor som sæbe ikke kan skjule for den fine hundenæse. Hvis stuegulvet lugter af toilet samtidigt med at det er et trygt sted, kan det medvirke til din hunds problem.
    En anden ting du kan gøre er at du lufter hunden på det samme lille frimærke hver gang (kun lige i starten). Verden kan godt være stor og skræmmende for sådan en lille fis, og hvis de lærer et bestemt sted at kende til at starte med kan det være en hjælp. En have kunne være et godt bud. Små kort gåture kan så komme på andre tidspunkter af dagen. Rigtig lækre godbidder (f.eks. ost eller pølse) bør også medbringes ved hver tur og kombineres med meget ros hvis der endelig er noget der lykkes...
    Held og lykke smiley

• #6   8. apr 2013 Hvordan har du renlighedstrænet din hund til nu?

Kommentér på:
Pisser på gulvet og skider over det hele!!!

Annonce