{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.119 visninger | Oprettet:

sjat pisser blod :( {{forumTopicSubject}}

Var ved dyrelægen for en mrd. tid siden, pga min hund tissede blod når den sjat pissede, ( lige når den kom ud af døren og skulle tisse meget, så var der ikke noget ) dengang varede det kun 1 dag hvor den tissede blod, og dyrelægen kunne ikke lige side hvad det var, men efter som det gik over dagen efter tænkte jeg det nok bare var det, men nu er det begyndt igen, og lige snakket med dyrelægen om det, de kan ikke lige sådanne sige hvad det er, og nu her efter kl er 17 er det dobbelt takst, nogle der ved hvad det kan være? og er det noget der bare SKAL kigges på nu ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sjat pisser blod :(
  • #1   25. maj 2012 Altså...... Mine hunde skulle ikke sjattisse blod uden jeg stod hos dyrlægen 5 minutter senere!!

  • #2   25. maj 2012 Stefan - Hvis hunden tisser blod skal den ses på NU! - Hvis du har en dyrlæge der siger andet vil jeg råde dig til at skifte dyrlæge. Afsted med dig Også selvom det er dobbelt takst! - Der er SÅ mange ting der kan forårsage blod i urinen og mange af de ting er ret alvorlige.. Så JEG ville ihvertfald ikke spilde tiden.

  • #3   25. maj 2012 Prøv at ring til en anden dyrlæge, de må jo kunne teste hundens urin, eller lgin,

  • #4   25. maj 2012 Desuden er det ikke rart for hunden, blod hører ikke til i urinen, så uanset årsagen er det smertefuldt. ..

  • #5   25. maj 2012 Der kan være mange årsager...

    Umiddelbart tænker jeg alt lige fra rift på tissetrolden til blærebetændelse, til noget med nyrerne eller kræft.

    Siden han sjatpisser ville jeg ikke tage let på det og skynde mig at få ham til dyrlæge. Han har jo tydeligvis ondt så...

    God bedring med ham. Håber ikke, det er noget alvorligt.


  • #6   25. maj 2012 Afsted med det samme.

  • #7   25. maj 2012 Det kan være fremskreden blærebetændelse, nyreproblemer, urinrørsproblemer osv. osv.
    Jeg var straks taget til dyrlæge.


  • #8   25. maj 2012 Ja, når nu det har stået på over længere tid, så er det på tide at i får set på det.

    Rigtig god bedring til vovse.


  • #9   25. maj 2012 har lige været samme tur igennem med min i går... hu havde blærebetændelse og havde åbebart haft det længe, men opdagde det ført ved at der var blod når hun tissede ... hun havde desuden også krystaller i urinen hvilket også kan føre til blod i urin ... men jeg syntes du skal tage til dyrelægen nu , elelr ringe og spørge om det kan vente til i morgen tidlig ..

  • #10   26. maj 2012 Min hund Ifur havde i en periode også tendens til at tisse lidt blod. Ved ham vat det pga. Forstørre prosteta. Og vi er blevet enige om med vores dyrlæge at så længe Han ikke er påvirket af det så lad vi være med at behandle. Det skal så også siges at det kun er forekommet to gange og er gået over af sig selv begge gange.

  • #11   28. maj 2012 Hej hej, lige en opdatering, tog til dyrelægen efter jeg havede skrevet her inde, han kunne ikke se eller mærke noget på den, men han mener det er prostata , så den skal kastarses her på onsdag,
    men tænker bare, kan det ikke lige så nemt være blærebetændelse ? og hvis det er det, hvordan kan man se det så ?


  • #12   28. maj 2012 okay:) men sådanne lige når den kommer ud af døren og skal tisse meget, så ser tissen normal, først efter 5 -10 min. gå tur det bliver rødt, og de sidste par dage har set normal ud.
    Andre der prøvet det ?


  • #13   1. jun 2012 Vores Kichi startede med en blærebetændelse hvor hun så fik pencillin men efter et stykke tid var der blod i urinen nogle gange meget andre kun en lille smule, men hun gik hele tiden og småtissede. hun fik taget nogle urinprøver som ikke viste noget særligt, så fik vi hende røntgenfotograferet og det viste sig at hun havde en meget stor blæresten. Hun blev omgående opereret og nu efter 2 uger er hun bare 100% frisk og har det helt fantastisk igen

Kommentér på:
sjat pisser blod :(

Annonce