13.164 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 33 Svar

snurren i venstre arm. snurren i venstre arm.

Hej.

Ville lige hører om nogle her inden har prøvet det samme ?

Ja som overskriften siger, så har jeg en del gange oplevet at hele min venstre arm snurre føles som ( vokseværk eller som en arm der sover ) bare noget værre. Det går så helt ned i fingerne og det fortsætter så i mange timer.

I nat var det så slemt jeg så ikke kunne sove, og kan jo ikke lade være med at tænke på om det er noget slemt eller bare meget normalt.

Jeg er 21 år.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  snurren i venstre arm.
  • #1   16. nov 2009 jeg ved ikke hvad det kan være men syntes da det lyder en smule mærkeligt er det noget du har ofte?

• #2   16. nov 2009 altså vil ikke sige ofte, men det har da været der et par gang i løbet af 2-3 mdr.

Men i dag er det bare som om det ikke rigtig vil forsvinde, det er ikke så slemt som det var i nat, men det er der stadig

• #4   16. nov 2009 Min egen læge er selvfølgelig på kursus i denne uge smiley

Men har nu fået en tid ved en anden læge her efter kl. 13.00

• #5   16. nov 2009 Kunne jo være der var nogen som havde oplevet det sammen,

for når man slår det op på google kan det bare være så meget forskelligt.

• #6   16. nov 2009 skriv endelig hvad lægen siger

• #7   16. nov 2009 Gitte P - Det skal jeg nok, skal så lige hurtig på job efterfølgende så engang efter kl 18.00 skriver jeg lige kort hvad lægen fortæller

• #8   16. nov 2009 Det er en beskrivelse jeg indimellem hører hos folk, der har meget grimme muskelspændinger i nakke, skuldre og hoved.

• #9   16. nov 2009 Jeg har faktisk gået med skulder probler i forbindelse med min udd. som Tjener. men det er snart et år siden nu, og arbejder ikke som tjener mere.

• #10   16. nov 2009 *skulder problemer

• #11   16. nov 2009 Er du højre eller venstrehåndet?

• #12   16. nov 2009 Det er venstre

• #13   16. nov 2009 Altså du er venstrehåndet? Sorry, men må lige have det skåret ud i pap *GG*

• #14   16. nov 2009 sorry læste det lige forkert, jeg er højrehåndet,

Men det er den venstre arm som jeg døjer med lige nu

• #15   16. nov 2009 Ok :o)

Der er en del nybagte mødre, der får problemer som dem, du beskriver. Det skyldes, at de ofte bærer deres barn i venstre side og derfor bliver overbelastet her.

Du skriver du har haft problemer med skuldrene før, så det er jo nærliggende at tænke, at det er herfra problemerne udspringer - eller at begge dele måske er et symptom på overbelastning af området.

Det bliver spændende at se, hvad lægen siger til dig :o)

• #17   16. nov 2009 Mette P
    Jeg har den samme fornemmelse i min højre arm...
    Det kan selvfølgelig være mange ting der er årsag, så vil råde dig til at få det undersøgt...
    I mit tilfælde skyldes det en diskusprolaps i nakken, den sad og trykkede på nerven der går ud i armen, jeg jeg blevet opereret for det den 8/9-09 men desværre uden særlig godt resultat, så skal ha´nye undersøgelser....
    Det skal lige siges at der faktisk er mange der går rundt med diskusprolaps der forsvinder af sig selv igen, så du skal ikke blive bange for mit svar, det var ihvertfald ikke min hensigt...
    God bedring med armen...

Mvh
    Dorthe

• #18   16. nov 2009 Hej . Jeg har det meget ofte. Min lages forklaring , var at det var en form for spandinger i muskulaturen.

• #19   16. nov 2009 ikke for at skræmme, men du bør lade lægen undersøge dig. Sådan kan sclerose nemlig starte.

• #20   16. nov 2009 Doggymom: Uff - jeg har haft det konstant de sidste 4 uger men satser stadig på, at det bare er muskelspændinger, der går over af sig selv...

• #21   16. nov 2009 Få det tjekket.

• #22   16. nov 2009 Hvis det har været der konstant i 4 uger nu, så ville jeg også skynde mgi til lægen.

• #23   16. nov 2009 Altså...

Jeg er indfødt vendelbo = så når det nu er kommet af sig selv, så,,,

Nej, jeg venter lige og ser, om det ikke det går væk af sig selv, men det er da træls, for jeg døjer med at holde på ting med den arm...

Måske jeg skifter mening, når jeg ser, hvad Mettes læge har sagt...??

• #24   16. nov 2009 Tænker udover på div. muskelspændinger også på hjertesygdomme....

Linda N : Hvad der kommer af sig selv forsvinder ikke altid af sig selv, men nikker genkendende til din udtalelse, da en tidligere kollega også var vendelbo...hun skulle sg* heller ikke til lægen, for det var unødvendigt...men til sidst fik hun det så dårligt, at hun blev indlagt og ca. 6 uger efter, var hun død(godt nok ikke af noget der startede i armen, men canser, der havde spredt sig til hele hendes underliv)

Smut nu til lægen ikke...du har gået med det i lang tid, allerede !!

• #25   16. nov 2009 Linda N
    Jeg synes nu også at 4 uger er rigeligt lang tid nok at gå med noget man ikke ved hvad er, selv for en vendelbo.
    Så se du at få en tid til lægen snart og få det tjekket.
    Og siger lægen så, at det ikke er noget, så kan du med ro i sindet sige "hvad sagde jeg" og indvendigt sige "Puh ha, godt det ikke var noget".

Men se dog at komme ned til den læge, da det jo kan være fra alt til ingenting.

• #26   16. nov 2009 Lad os nu lige se, hvad Mettes læge siger...

I morgen - d. 17. november - er det nøjagtigtig 3 år siden, jeg kollapse totalt, og det til trods for, at jeg havde været hos læge adskilige gange, fordi jeg ikke havde det godt, og jeg fik hver gang den besked, at jeg bare skulle sørge for at holde mig i gang...
    Og det gjorde jeg mit bedste for... med 12-18 timers arbejde hver dag, 2 børn og 2 hunde, andre dyr og vennekredes... men det virkede altså bare ikke...
    Den første besked, jeg fik af min læge, da jeg så lidt "levende" ud igen var, at det var bedst for mig at komme tilbage på arbejde igen...
    Det gjorde jeg da bare så... godt nok med lidt færre arbejdtimer, men det holdt da aldrig en meter...
    Min fagforening hjalp mig med at få skiftet læge, og så blev jeg ellers sendt rundt til undersøgelser - så sidste år fik jeg 5 trælse diagnoser... og da jeg sneg mig den vej en enkelt gang i år, så fik jeg endnu én...

Så derfor kan jeg godt lige vente lidt med at gå den vej... og det er jo altså også kommet af sig selv, så mon ikke det går væk igen...??

Venter spændt på hvad Mettes læge siger...

• #27   16. nov 2009 Linda N :det kan jo være en millionmilliard forskellige ting, så det er da langt fra sikkert at I har samme diagnose....og hellere få en diagnose end ende i en kiste.....GG** vendelboer er sG* så stædige smiley

• #28   16. nov 2009 Uhh, jeg er faktisk bare en pivet sjællænder, men har heller aldrig kunnet drive mig selv til lægen for den slags *GG*

Jeg synes faktisk ofte man har en god mavefornemmelse med sådan noget... eller jeg synes JEG har *GG*

• #29   16. nov 2009 Ja, ja, det lyder jo godt nok meget fornutfigt alt sammen, men nu døde jeg jo ikke af det i går,,,
    jeg skal da nok lige overveje en tur vej ham lægen her indenfor den nærmeste fremtid, men det går altså helt sikkert væk igen af sig selv...

Ukrudt forgår jo ikke så nemt...

• #30   16. nov 2009 Min læge er desværre på kursus i denne uge smiley
    Så gik til en anden læge i deres akut tid og efter at have ventet en time var der stadig 8 før mig, så kunne ikke blive ved med at sidde og vente da jeg skulle på arbejde.

Men skal så der ned i morgen og har tidligt fri fra skole så håber ikke at skulle vente så længe igen, men lige meget hvad den læge i morgen siger vil jeg også bede min egen læge undersøge det og få taget nogle prøver...

Går da med tanker om at det kan være noget slemt, og det tager meget på min energi, men håber bare det evt er noget med musklerne....

Men skriver i morgen når jeg har været ved lægen ( IGEN)

• #31   16. nov 2009 ja vi venter spændt

• #32   16. nov 2009 Ja, venter meget spændt og krydser da fingre og tæe for dig...
    Tror nu nok, du kan regne med, at det er en muskel eller nerve, der har sat sig i klemme...
    Pøj, pøj med det

• #33   1. feb 2010 Så er det endelig nyt,
    Min egen læge fandt intet på de blodprøver der blev taget der i Nov. så fik en tid ved en nervelæge i skanderborg.

Så der havde jeg en tid i onsdags, og han kunne fortælle der er et problem med en nerve men hvilken ved han ikke.

Og har i dag modtaget et brev for vejle sygehus om en tid nu på fredag hvor jeg skal ind og have nogle elektro chok igennem min arm for at finde ud af hvilke nerve som der er problemet.

Ved det er længe siden jeg oprettede dette emne, men der er først klarhed nu.. smiley

• #34   2. feb 2010 Super at du bliver undersøgt grundigt for hvad det er

• #35   2. feb 2010 det må være dejligt, at få at vide hvad det er.
    godt du så ikke skal vente yderligere på behandling

god bedring og tak for opdateringen

Kommentér på:
snurren i venstre arm.

Annonce