{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.783 visninger | Oprettet:

økonomi :( {{forumTopicSubject}}

Har lige for sjovt siddet og gået min økonomi 100% igennem osv.
Sørgeligt nok koster min bil inkl alle udgifter ca. 50kr mere om mdr. end mit hus inkl alle omkostninger. Satme sygt og tænke på .

Sååå næste bil må blive en lupo så vi både skåner miljøet og ikke mindst økonomien smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  økonomi :(
  • #1   23. nov 2009 haha ja du er ikke den eneste... vi overvejer mitsubishi colten... my god...

  • #2   23. nov 2009 Jeg ønsker mig bare en cykel

  • #3   23. nov 2009 jeg vil egentlig bare gjerne ha flere penge:p heldigvis er det kæresten som har bil..så han holder udgifter for den..jeg betaler seff for lidt besin.

    jeg har heldigvis en billig husleje heroppe i det kolde nord


  • #4   23. nov 2009 Mark, vægtafgiften på en Lupo stiger markant i 2010 skulle jeg hilse og sige fra min mand. Den vil ca. komme til at ligge på 1300 kr.

    Det lyder måske ikke af meget, men så sammenlign hvad det koster i dag. Det er en af de biler der stiger mest. Hvad får man for de penge? Ikke andet end fornøjelsen af at give dem til staten.

    I øvrigt så har Lupo'en ikke været i produktion i en fem års tid. Alt for dyr for vW at producere.


  • #5   23. nov 2009 Jeg øsnker mig bare en nyere bil, med 4 (eller 5) døre... Er så træt af min gamle Peugeot 205 fra 1990, den er godt nok betalt kontant og har kun ansvar på den... Men er ved at være træt af at skulle krydse fingre hver morgen og håbe, at den vil starte... Er træt af at skulle bakse barne stol ind og ud, når der kun er døre foran, er træt af at blæseren larmer så meget, at man mere har lyst til at sidde og fryse end at have varme på. Er træt af at skulle ofre pange på den hver gang der skal skiftes tæning (og det skal der tit) og altid at skulla have en dunk karburator sprit i bilen. Ja, er generelt bare trlt af den gamle møgspand, men må nøjes lidt endne og håbe at den holder... smiley

  • Bernhard A
    Bernhard A Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 10 Svar: 6
    #6   4. okt 2018 Hej Mark

    Jeg er studerende, så jeg sidder tit og ser på min økonomi... Da jeg flyttede hjemmefra skulle det hele være i orden, så jeg brugte aktivt www.samlino.dk dengang, så jeg på den måde sparede en masse på nogle faste omkostninger som f.eks. mobilabonnement, internet og bilforsikring. Det kunne måske være en god idé for dig at prøve det af, hvis din bil koster så meget smiley Anyway, jeg syntes det virkede fint, så jeg tænkte bare jeg ville dele det med dig smiley


  • Bernhard A
    Bernhard A Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 10 Svar: 6
    #14   5. nov 2018 Øhm, undskyld, refererer du til min kommentar, BATDOG?

  • Bernhard A
    Bernhard A Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 10 Svar: 6
    #16   5. nov 2018 Jeg overså, at den var fra 2009, ja, men jeg tror stadig, det kan være til hjælp for nogle smiley Hvis det er linket, I refererer til ift. reklame, så må I endelig fjerne dette, hvis det ikke overholder reglerne, men jeg skrev egentlig bare kommentaren for at hjælpe smiley

  • Bernhard A
    Bernhard A Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 10 Svar: 6
    #19   5. nov 2018 WTF? Hvorfor er I så agressive lige pludselig? Jeg har skrevet, at I bare kan slette linket, hvis det ikke overholder reglerne, men det virker vist til, at I ikke er admins på denne side?

  • Bernhard A
    Bernhard A Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 10 Svar: 6
    #21   5. nov 2018 All right. Jeg har også nævnt, at linket kan fjernes, hvis det overtræder nogle regler, men i og med det ikke var nævnt som reklame, mener jeg ikke, det overtræder nogle. Hvis admin mener dette, kan han/hun, som skrevet tidligere, fjerne linket.

    Jeg ønsker jer begge to en fantastisk uge, for jeg agter ikke at svare mere på denne tråd.


  • #23   5. nov 2018 Nu vi er igang med alt muligt ligegyldigt i en 9 år gammel tråd, så vil jeg da bidrage med den her (jeg KAN ikke se navnet Bernhard, uden at tænker på Werner Beinhart) smiley

    https://www.youtube.com/watch?v=Pmi0XqTlEY8



  • #24   5. nov 2018 A
    Når det gælder evnen til at associere, så er din hjerne ikke begrænset af mange hæmninger, hvilket kun yderligere pirrer min interesse i slipletstegepandestuntet. smiley


  • #25   5. nov 2018 Søren, generelt har jeg ikke hæmninger smiley

    Måske skal du snart opgradere den stegepande til noget mere pikant smiley


  • #26   5. nov 2018 Jeg vil straks udarbejde en to-do liste, hvor der indgår håndværktøj (akku for at mindske risikoen for uheld), køkkeninventar og økologiske levnedsmidler. Alt i nævnte, prioriterede rækkefølge.

    NB! Har du nogle former for allergi?


  • #27   5. nov 2018 Kun gluten, så sørg lige for at køkkeninventaret er vasket ordentligt op inden smiley

  • #28   5. nov 2018 Ærgerligt, men jeg stryger flütes fra listen og samtidigt de medfølgende billeder fra bagsiden af øjenlågene smiley

  • Bernhard A
    Bernhard A Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 10 Svar: 6
    #30   5. nov 2018 Hej Isabelle,

    Hvorfor tror du, at det kun er Mark, der kunne have gavn af min kommentar? Du læste den jo også og valgte at bruge flere timer af dit liv på at kommentere på denne tråd - og derfor kunne det måske være, at der også var andre mennesker, der læser min kommentar og kan have gavn af den? For sådan fungerer internettet jo - men det ved du måske ikke?


  • #31   5. nov 2018 Flere timer, ligefrem smiley

  • #33   5. nov 2018 Ærligt talt, så synes jeg, at Bernhards måde at underholde på er en kende blodfattig. Hvor er karavanen, der uddeler smagsprøver og balloner? Hvor er den fri bar? Hvor er de steppende syngepiger?
    Men nej, se mig jeg kan finde et link at uploade. No way, José. Det er i den ° en ommer.


  • #35   5. nov 2018 Til gengæld en dyb og meningsfyldt tekst (læs nedringning), måske smiley

  • #36   5. nov 2018 Haha, den bukseløse guitarspiller smiley

Kommentér på:
økonomi :(

Annonce