647 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Til frisør - ååh nej Til frisør - ååh nej

Ja, hvor de fleste andre glæder sig til en tur ved frisøren, gruer jeg for det. Det er kun fordi mine spidser trænger til førstehjælp at jeg har grebet telefonen og ringet til frisøren *GG* .. Er ikke blevet "klippet" i et år, så det er vel også ved at være tiden. Men vi snakker kun en halv centimeter, der skal af. Jeg HADER simpelthen at blive klippet, da jeg elsker mit lange hår. Min de siger jo at håret gror hurtigere, hvis spidserne lige kommer af?

Lige en lille "tud tud" tråd herfra *GG*

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• I need someone for the connection of (Induction Stove, Oven, Washing Machine, Dryer, dishwasher) 1.000 kr.
  • Grave arbejde 5.000 kr.
  • Havearbejde 1.000 kr.
  • Installation af kombi/vaskemaskine til kraftstrøm og afløb. 500 kr.
  • Klippet hæk . Fælde 3 små træer 2.550 kr.
  • Tilslutning af gaskomfur 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til frisør - ååh nej
  • #1   24. nov 2009 jeg skulle det samme som dig jeg tror hun klippede 8 af

• #2   24. nov 2009 Får hun ikke lov til at gøre ved mig *s*

• #3   24. nov 2009 har det lige som dig ,og da de altid vil klippe mere af ind jeg vil have ,går der ca 4-5 år imellem jeg kommer der .....

• #4   24. nov 2009 næææ fik også halvdelen af mine penge tilbage men kommer der ikke mere nu

• #5   24. nov 2009 Min frisør forstår det godt.
    Men jeg siger somregel at hun skal tage hvad der trænger, og så viser hun mig det før hun klipper, og så siger jeg "go" eller nej lidt mindre, hvis jeg syntes det er for meget smiley

• #6   24. nov 2009 spisserne er jo ikke kun en halv centimeter. det kan jo næsten ikke lade sig gøre. Der skal jo en 4-5 centimeter af for at det er pæn. det er jo for at få det hår der ikke er pæn. det ser vildt grim ud med sådan noget hår der ligner noget der ikke bliver klippet

• #7   24. nov 2009 Så er jeg en af de modigere hehe

Jeg havde hår til røven, gik til frisøren og sagde "Klip det! Mit eneste krav er, at det skal være til at sætte og det skal have lidt volumen"
    Jeg endte med hår til lige under skulderen og jeg eeeeeelskede det!

Så gik der nogle år hvor kun spidserne røg og jeg havde hår til lige under midten af min ryg... og gjorde så det samme igen! "Klip det! Masser af etager og fylde - ellers gør hvad du vil!".. og igen elskede jeg det smiley

Jeg troede ellers jeg var pivet med mit hår - i hvert fald i forhold til flere af mine veninder hehe

Ville ønske det var mig der skulle til frisøren

• #8   24. nov 2009 Hår er hår og det gror ud igen.. sukker altid over dem der er så pivede med det smiley har en veninde der er totalt hys - det er sundt at der bliver kippet lidt i det, og ofte er det også pænere når der llige ryger et stykke synes jeg. Håret er jo stadig langt..

Har det lige som heidi, når mit hår er langt får jeg det klippet kort, og så lader jeg det som regel vokse igen. Jeg kan godt lide at der sker noget nyt, ellers bliver jeg træt af det, så jeg eeeelsker frisøren..

Sådan er vi da heldigvis så forskellige..

• #9   24. nov 2009 min frisør viser det også hvor meget hun vil klippe for siger også: Tag det der trænger..

Og jo sjældnere man får klippet spidser jo mere tager de næste gang smiley
    Nu vokser mit hår hurtigere og er blevet sundere fordi det ik bærer på alt det "døde" hår..

• #10   24. nov 2009 Der er da ik noget bedre end at få klippet det dødr hår af.... Synes virkelig det er så grimt når folk har langt hår, men ikke passer på det, så det er sådan en filterbunke de har på hovedet....

Man kan sagtens have langt hår og samtidig blive klippet oftere end hver 10. år ;O))))

Jeg har selv langt hår, og er meget øm overfor mit hår, forstået på den måde at jeg ik lader hvem som helst klippe mig.... Men derudover synes jeg det er skønt at få det klippet og farvet :O)

Kommentér på:
Til frisør - ååh nej

Annonce