647 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Til frisør - ååh nej Til frisør - ååh nej
Ja, hvor de fleste andre glæder sig til en tur ved frisøren, gruer jeg for det. Det er kun fordi mine spidser trænger til førstehjælp at jeg har grebet telefonen og ringet til frisøren *GG* .. Er ikke blevet "klippet" i et år, så det er vel også ved at være tiden. Men vi snakker kun en halv centimeter, der skal af. Jeg HADER simpelthen at blive klippet, da jeg elsker mit lange hår. Min de siger jo at håret gror hurtigere, hvis spidserne lige kommer af?
Lige en lille "tud tud" tråd herfra *GG*
0 synes godt om
jun 2008
Følger: 48 Følgere: 38 Hunde: 9 Emner: 137 Svar: 615
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 593 Svar: 1.237
maj 2008
Følger: 39 Følgere: 40 Hunde: 6 Emner: 11 Svar: 696
jun 2008
Følger: 48 Følgere: 38 Hunde: 9 Emner: 137 Svar: 615
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.948
Men jeg siger somregel at hun skal tage hvad der trænger, og så viser hun mig det før hun klipper, og så siger jeg "go" eller nej lidt mindre, hvis jeg syntes det er for meget
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 1.168
mar 2007
Følger: 27 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 377 Svar: 3.127
Jeg havde hår til røven, gik til frisøren og sagde "Klip det! Mit eneste krav er, at det skal være til at sætte og det skal have lidt volumen"
Jeg endte med hår til lige under skulderen og jeg eeeeeelskede det!
Så gik der nogle år hvor kun spidserne røg og jeg havde hår til lige under midten af min ryg... og gjorde så det samme igen! "Klip det! Masser af etager og fylde - ellers gør hvad du vil!".. og igen elskede jeg det
Jeg troede ellers jeg var pivet med mit hår - i hvert fald i forhold til flere af mine veninder hehe
Ville ønske det var mig der skulle til frisøren
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.577
Har det lige som heidi, når mit hår er langt får jeg det klippet kort, og så lader jeg det som regel vokse igen. Jeg kan godt lide at der sker noget nyt, ellers bliver jeg træt af det, så jeg eeeelsker frisøren..
Sådan er vi da heldigvis så forskellige..
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 948 Svar: 8.823
Og jo sjældnere man får klippet spidser jo mere tager de næste gang
Nu vokser mit hår hurtigere og er blevet sundere fordi det ik bærer på alt det "døde" hår..
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.922
Man kan sagtens have langt hår og samtidig blive klippet oftere end hver 10. år ;O))))
Jeg har selv langt hår, og er meget øm overfor mit hår, forstået på den måde at jeg ik lader hvem som helst klippe mig.... Men derudover synes jeg det er skønt at få det klippet og farvet :O)
Til frisør - ååh nej