423 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Så er det snart jul ;D Så er det snart jul ;D

Super hyggeligt det bliver med familie og venner ..

Når i pynter op, laver i det så selv eller går i ud og bruger en hel masse penge på pynt?

Jeg, som ikke har de store penge at gøre godt med , ønsker nogen gode og sjove råd til hvordan man kan lave sit eget julepynt til en billig penge ...

Dette er første gang jeg skal pynte op selv i mit eget hjem .. de to sidste år har ikke sagt mig noget .. men nu er jeg i julesteming og vil gerne være det hele dec. mdr smiley

Håber der nogen der vil hjælpe..

God jul til jer alle smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er det snart jul ;D
  • #1   29. nov 2009 sidste år lavede manden og jeg en 20 meter lang guiralante (staves) af gave papir, billigt og nemt, vi lavede også hjerter og kræmmerhuse

• #2   29. nov 2009 Hej Sisse!

Jeg pynter aldrig voldsomt op - lidt, men godt smiley Jeg synes, det er decideret grimt, når det er ligesom hos Gertrud Sand i The Julekalender ;o)

For nogle år siden, da jeg blev skilt, stod jeg også pludselig uden julepynt. Jeg har gjort det, at jeg køber en lille smule hvert år. Nu har jeg, så vi kan have det hyggeligt, men køber stadig ofte en lille ting eller to hvert år. Det første år, hvor jeg stod helt uden, købte jeg en del billigt i Ikea. Billigt, men pænt alligevel.
    Håber, du får pyntet lidt op smiley

• #3   29. nov 2009 Mange tak alle sammen ..

Can. alt .

Jeg har sådan et lille landskab med jul på som jeg har fra min afdøde mormor .. det er det jeg har .. men nej ikke ligesom Fru. Sand .
    Bare lidt hist og pist ..

Kommentér på:
Så er det snart jul ;D

Annonce